Apple iPhone sorunlarını takmıyor mu?

Apple iPhone 3G S'in sorunlarına kulak mı tıkıyor; yoksa işin içinde başka bir iş mi var?

Cebinizi sıcakta kullanamyın, özellikleri kapatın!

Cebinizi sıcakta kullanamyın, özellikleri kapatın!

Isınmaya karşı da Apple tarafından ilginç ipuçları verildi ama bunların pek işe yarar öğütler olduğunu söylemek zor. Her şeyden önce sıcak yerlerde telefon kullanmayın deniliyor. Sonra GPS ve medya aktarımı gibi yazılımları uzun süre kullanılmaması tavsiye ediliyor.

Ancak pil ömrü konusu çok vahim. Şarj süresinin kısalığının pilden değil de yazılımdan kaynaklandığı konuşuluyor. Yazılım gereksiz özellikleri kapatmadığı ve gereksiz uyarılar verdiği için pil çok hızlı tükeniyor. Bunun çözümü ne yazık ki sonraki işletim sistemi güncellemesine kadar gelmeyecek.

Apple, pil ömrünün kullanımla direkt bağlantılı olduğunu söylemekle yetiniyor. Eski iPhone 3G sahipleri kullanım alışkanlıklarını değiştirmezlerse performansın da değişmemesi gerektiğini söyleniyor. Bu cevap ne yazık ki kullanıcıları tatmin etmiş değil.

Apple eksikleri gidermek için çalışmıyor değil. Ancak eksiklerinin daha fazla göze batmasını istemediğinden olsa gerek, bunları gidermek için yaptığı çalışmaları pek duyurmuyor. İnsanları rahatlatacak açıklamala yapmıyor, iPhone 3GS'in eksiklerinden bahsetmiyor. Doğru mu yapıyor; yoksa yanlış mı? Bunun kararını siz verin...

Ali Güngör

Okuyucu Yorumları

Toplam 13 Yorum

ben bu iphone alan birini görünce "kroyum emme para bende" lafını hatırlıyorum. sadece dış görünüşü güzel diye bu alete 1,5milyar verilir mi. demeyin sakın kalitesi var vs'i yok be kardeşim valla yok.iphone shuffle kullanan biri olarak çok başarısız buluyorum.yani apple logolu bi taş piyasaya sunsalar bu zengin züppeler onu da alacak;);) akıllı olan omnia vs telefon alan zenginlere lafım ok.paran varsa en kalitelisini en iyisini alman hakkın elbette....

iphone 3g IŞIK SIZMASI OLMAYAN telefon neredeyse YOK ama buna bile çare bulamayan VURDUMDUYMAZ bir firma olmaya devam ediyor

Hehehehe, her güzelin bir kusuru olurmuş. İphone'nin da...

"iphone shuffle kullanan biri olarak çok başarısız buluyorum.yani apple logolu bi taş piyasaya sunsalar bu zengin züppeler onu da alacak;);) akıllı olan omnia vs telefon alan zenginlere lafım ok."

iphone shuffle ne ya? Ben hiç duymadım. Nası bi cihaz? O ipod olmasın? Neyse... İphone kullanmadığın belli. Kullansaydın omnia gibi bı cihazla kıyaslamazdın. Onuda kullandık. Kalemsiz kullanmak çok zor. WinMobile kullanım zorlugunuda eklersek iphone hala 1 numara! İster zengin deyin, ister züppe; iphone alanların % 80 i cihazı jailbreak yapıp tam kapasite kullanıyor. Yani 8-10 mp kameralı cep telefonu deyip hava atıp, sadece alo diyen, mesajlaşan zibidiler gibi değil!

ebnim arkadaşın iPhone'u da 3.0 işletim sistemine geçtikten sonra pil canavarı oldu ama ne yalan söyleyeyim çok kral cihaz . O parlak ekranda insanın parmakları adeta dans ediyor . Bundan daha keyifli bir kullanım görmedim .

Kullanması gerçekden çok zevkli ve şık bir telefon ama fiyat perfonmans olarak sıfırn altında nokia'nın en son şişen pil hatasını gördük başka varmıydı öyle vahim bir hataki bende N73 var nalet olsun şimdi 50 Tl veripde yeni pil alsammı diye düşünüyorum.(yeni telefon almak içinde peder işin içine girmesi lazım :) ) kamera şuan açılmıyor pilin şişmesinden dolayı temazsızlık oluyor. size uyarı BP-6M ve şu N80'inde kullandığı bataryalı telefonlardan almayın. N73 kesinlikle almayın eyer çok temiz kullanırım yere düşürmem diyosanız alın ama n73 ME'nin kasası daha sağlam...

Omnia telefon mu arkadasim, sen ikisini de kullandin mi da konusuyorsun, bi kere stylus oldu, o ufacik kalemle ufacik ikonlara basacam diye iki elimi de mesgul edemem, iphone um yok nokia 3510i kalas telefonum var, param var ama almiyorum, istesem de hayatta omnia almam

Kulaklarını tıkamıyorlardır ama en yakın zamanda bir çözüm bulacaklar aksi halde iphone 3G S gelecekte hiç iyi anılmayacak. Tühbeee tamda iphone almaya karar vermiştim :(

Zaten apple yakın zamanda versiyon 3.1 çıkaracak developperlarına 3.1 beta 1 çıkmış

Sms deki guvenlik acigi ve isinma sorun sayiliyosa, nokia nin blackberry nin fabrikayi kapatmasi lazim.
Diger telefonlarin daha fazla sorunlari olmasina ragmen neden iphone ile ilgili boyle haberler cikiyor anlamak zor

Dunyada bu tip sorunlari onemseyen tek firma apple. Onum icin surekli guncellemeler yayinliyor. Diger cihazlarda cok daha fazla sorun olmasina ragmen guncelleme yayinlanmiyor. Chip in boyle bi haber yapmasi da ilginc.

Apple iphone'daki tek amaç insanların yazışmalarını konuşmalarını site şifrelerini ele geçirmek ve casusluk yapmak ben olsam apple almam......

arkadslar bnm iphone 3 8 gb var bugun sarz takdım sarz aldıgı halde acılmıor acma kapama tusuyla home tuusna basdgım halde bi bilgisi olan vrmı ne yapmam gerekiyor

Sen de yorum yaz

Bu konuda okuyacaklarınız
1
2
Cebinizi sıcakta kullanamyın, özellikleri kapatın!
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir