Star Wars tutkunlarına yönelik USB bellek!

Star Wars hayranı iseniz, yanınızda her yere taşıyabileceğiniz bu USB bellekler ilginizi çekebilir!

Eğer bir Star Wars tutkunu iseniz ya da gözü Star Wars'dan başka bir şey görmeyen sevdikleriniz varsa Mimobot Star Wars USB flash bellekleri tam size göre. 4 GB hafızalı Mimobot Star Wars USB flash bellekler Yoda, Luke Skywalker, Han Solo, Obi Wan Kenobi, R2-D2, Stormtrooper, Snowtrooper Wampa ve Jawa gibi sevilen Star Wars karakterlerinin adeta küçük birer kopyası.

1 yıllık üretici firma garantisine sahip olan Star Wars USB flash bellekleri tüm işletim sistemleriyle uyumlu. Üstelik her biri kendi karakterine özgü müzik, video, animasyon ya da oyun gibi içeriklerle birlikte geliyor. Sınırlı sayıda üretilen Star Wars USB flash bellekler bunlardanistiyorum.com'da 39,90 TL'ye sahiplerini bekliyor.

Basın bülteninden derlenmiştir.

Okuyucu Yorumları

Toplam 7 Yorum

normal usbye göre paralı ama r2 lusu güzel miş

Türk malı alın arkadaşlar.Artık yerli markalar rekabet yapsın.Bir düşünsenize exper,casper,crea,vestel,arçelik bu yerli markalar rekabet yaptıkça türkiye daha da güçlenecek ama siz bu marka yerine gidip yabancı marka alıpta yerli marka yapamıyo arkadaş derseniz tabi ki yerli markalar yapamaz ama yerli markaları hep överseniz alırsanız onlar daha çok rekabet eder ve türkiye kazanır.Kazandıkları parayla ve ürün kalitesini daha da geliştirirse yerli markalar yurt dışına bile samsung lg ya da hp gibi satarlar.Lütfen arkadaşlar bu söylediklerime kulak verin.Sadece bu markaları yarıştırmayın türk oyun şirketlerini türk gıda şirketlerini vs vs vs bu alanda da yarıştırın ve dünya çapında markalarımız olur!!! Unutmayın bi şirket kendi kendine dünya markası olmaz,o şirketi dünya markası yapan müşterileridir!!!örnek samsung,lg,hyundai vs vs vs bu markaları güney kore halkı destekledide dünya markası oldu!!!!!!. Saygılar

oha ço pahalı ve gereksiz

Türk malı diye bağıran arkadaşlara sesleniyorum:

Türk malı olarak piyasada usb bellekleri ya da bileşenleri gördünüz mü? içine baktınız mı?

Kasası çinden, çiplerin yerleştirildiği devre kartı bütün hazır olarak Çin veya Kore'den. Türkiye'de yapılan tek işlem hazır devre kartını plastik kutusuna yerleştirmek. Satan esnafın karını bu işi yapan üretici(!) kazanıyor. Sonra sorun çıkarsa teknik servisi var mı? Yeterli mi?

Eğer tamamen devre kartını kendi yapıyorsa plastiğini kendi döküyorsa, dökmüyorsa bile bir Türk firmasına döktürüyorsa o zaman gider paşalar gibi Türk malı alırım.

Darth Vader'i olmayan belleğe ben bellek demem!

türk şirketlerinden ürün alınmaz asla kalite yabancılarda türkiyede bir ürün alıyorsunuz iade bile edemiyorsunuz binbir tane laf illaki adamları dövmeniz gerekiyor.
yabancı ülkede ise 1 2 hafta deneme süresi var beğenmedinmi git geri ver türk malı mı asla

ya sirf turk mali diye kotu mal alinirmi yapsinlar guzel mallar alalim, guney koredki vatandas kotu mal mi aliyo demekki guzel malmis, butun dunyada satiliyolar....

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir