Surface Pro'yu ayaklık diye kullandılar!

Microsoft'un Surface Pro 3'ü, piyasaya çıktığından beri hiç bu kadar küçük düşürülmemişti!

Surface Pro'ya büyük hakaret!

Microsoft yaz aylarında NFL ile yayınlarda Surface Pro tabletlerin kullanılması için 400 milyon dolarlık bir reklam anlaşması yapmıştı. "NFL'nin resmi tableti" haline gelen Surface Pro 2, hem oyuncular, hem de koçlar tarafından kullanılmaktaydı. Ancak sunucuların Surface tabletlerden "iPad'ler" diye bahsetmesi ve Fox'un yorumcusu John Lynch'in tablete "iPad benzeri araç" demesi, işleri karıştırmıştı.

Şimdi ise ABD'de konuşulan tek bir şey var: Demokratların hezimete uğradığı ara seçimler. CNN'deki yorumcuların omuz omuza oturduğu, her birinin önünde Surface Pro 3'ün yer aldığı bir seçim programındaysa bir CNN panelistinin Surface Pro 3'ü iPad'i için ayaklık olarak kullanması gözlerden kaçmadı. Dahası CNN'den Jake Tapper, iPad'in ekranına yazdıklarını gizlemek için Surface Pro 3'lerden oluşan bir duvarın arkasına gizlendi.

Surface Pro'yu ayaklık diye kullandılar!

Twitter, şu sıralar Surface Pro'nun bu pazarlama felaketini konuşuyor. Microsoft, daha önce Surface Pro 2'nin yanlış tanınma kurbanı olduğunu söylemişti. Firmanın bu kez ne diyeceğini tahmin etmek ise zor görünüyor.

Okuyucu Yorumları