Toshiba: "Ne olursa olsun" garanti paketi

Laptopunuz çalındı veya kırıldı. Belki de laptoptan memnun kalmadınız. Bu pakette hepsine çözüm var.

Toshiba: "Ne olursa olsun" garanti paketi

Toshiba, Türkiye'deki müşterilerine yepyeni bir güven paketi sunuyor. "No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garantisi" taşınabilir bilgisayar müşterilerine memnuniyet, koruma ve özgürlükte bir aşama daha atlatıyor.

"No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti" 23 Şubat - 31 Mayıs 2009 tarihleri arasında Türkiye'deki yetkili satıcılardan alınacak olan tüm taşınabilir bilgisayarlarda geçerli olacak.

"No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garanti birçok ayrıcalık içeriyor:

Memnuniyet garantisi: Müşteri ürünü kullanabiliyor, satın aldığı üründen tamamen memnun kalmadığı takdirde ürünü iki hafta içinde iade edebiliyor.

Kaza sonucu hasar teminatı: Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde kaza sonucu hasarlanırsa örneğin kaza sonucu yere düşüp kırılma, üzerine kahve dökülmesi gibi Toshiba ürünü tamir ediyor veya yenisiyle değiştiriyor

Hırsızlık teminatı: Taşınabilir bilgisayar bir yıl içinde çalınırsa Toshiba müşterisine birebir veya eşdeğer bir laptop veriyor.

Kampanya ne zamandan itibaren geçerli olacak?

TNB A.Ş. Genel Müdürü Aytaç Biter konu ile ilgili yaptığı açıklamada; "No Matter What Guarantee / Ne Olursa Olsun Garantisi" laptoplarımızın kalitesini ve güvenilirliğini ilave teminat altına aldığımız ve müşterilerimize ücretsiz olarak sağladığımız bir paket. Ayrıca bu uygulamayla mevcut ekonomik durumda müşterilerimize daha fazla özgürlük sağlamak istiyoruz. Bunu pazarda sahip olduğumuz yüksek güveni kanıtlamak ve desteklemek olarak görüyoruz." dedi.

Garanti bugünden başlayarak tüm Toshiba Taşınabilir Bilgisayarlarda, kampanyaya dahil olan bayilerde geçerli olacak.

Okuyucu Yorumları

Toplam 26 Yorum

Normal garantiyi yaptılarda şimdi "ne olursa olsun" a kaldı iş. Bunların garantisinden ne çektiklerini kullananları bilir.

Bence süper haber en büyük sorun çay kahve dökülmeleri ve çalınma idi zaten Toshiba zor bozulan bir ürün bunlarıda kattılarsa helal olsun adamlara

Böyle bir garanti sunmak her markanın harcı değil!!! demek ki ürünlerine güveniyorlar ki bu şekilde bir kampanya yapmaya cesaret ettiler!!! Çok başarılı tebrikler

Toshiba geniş garanti kapsamı desteğiyle insanları cezbediyor Fakat daha Kasım 2008'de 1700TL den fazla para ödeyerek aldığım A300D-127 basit oyunlarda bile aşırı ısınıp kapanıyor. Toshiba Teknik servisi cihazı temizleyip programları optimize edip gönderiyor. Chip'ten ricam ne olur bu cihazı test etsin ve böylelikle Toshiba yetkikileri ürüne verdiğimiz parayla aldığımız performansın ne kadar ilişkili olduğunu görmüş olur...

tamam cok guzel de bu ekstra garantinin bi bedeli var mi????

bedelsiz bu arayıp sordum ben, 23 şubat-30 mayıs 2009 tarihleri alınan tüm taşınabilir bilgisayarlarda geçerli.Yarın gidip alacağım kaçmaz bu fırsat ben kahve dökmede uzmanım çünkü:)

Geçmişteki tecrübelerimden dolayı buna inanmıyorum.Kılişe olacak ama BURASI TÜRKİYE.Hergün televizyonda,gazetede reklamı çıkan tüketiciye bazı haklar taahhüt eden kurumların birer üçkağıtçı olduğunu ancak başınıza gelince anlıyorsunuz.Bu da büyük ihtimalle,malımı satım da sonrasına bakarız zihniyetinde bir şeydir.

Aklıma takılan 2 soru var
1-)Laptopum calındı benden kanıt isterlerse nasıl kanıtlıycam?
2-)Laptopum yerinde fakat ben calındı dedigimde ne yapıcaklar?

CHIP Online Ziyaretçisi yazmış:
Toshiba geniş garanti kapsamı desteğiyle insanları cezbediyor Fakat daha Kasım 2008'de 1700TL den fazla para ödeyerek aldığım A300D-127 basit oyunlarda bile aşırı ısınıp kapanıyor. Toshiba Teknik servisi cihazı temizleyip programları optimize edip gönderiyor. Chip'ten ricam ne olur bu cihazı test etsin ve böylelikle Toshiba yetkikileri ürüne verdiğimiz parayla aldığımız performansın ne kadar ilişkili olduğunu görmüş olur...
24 Şubat 2009 Salı, 16:20

1700tl'lik toshiba'yla oyun oynayamazsın ,ben 2000 tl'lik hp'yle zor oynuyorum güncel oyunları .

Toshiba'yı alıp da beğenmemek gibi bi şansın yok ,tabi iyi modellerinden bahsediyorum yani 2500tl ve üstü ,çok sorun çıkaranlar hatalı üretim oluyo ,onları da bu garanti kapsamında değiştirirler .

Sony ve Toshiba gerisi yalan .

Toshiba ne zaman adam gibi servis verdi de şimdi ne olursa olsun diyo onu anlamadım.!!!
Kazayla kahve dökülürse veya düşüp kırılırsa diye belirtilmiş kaza olduğunu ispatlamanızı isterlerse şaşmam.!!!
Ayrıca şu ana kadar yetkili servisler anakart arızasını bile kullanıcı hatası diye nitelendirirken >Toshibaya asla güvenmem...
HP Laptop ve PDA kullanıyorum anakart arızasında paramı iade ettiler üstelik verdikleri hediyeleri de geri almadılar PDA arızalandı yenisini gönderdiler ben garanti diye buna derim iyi ki varsın HP :)

resmi sitelerinde hiçbir haber başlık vb. birşeye rastlamadım neyazikki bende ürünümü satimde gerisini düşünürüz diye düşünenlerdenim

konu ile ilgili özel site yapmışlar her dilede açıklama var Türkçede tabi ki, bir bakın www.trust-toshiba.com
Ayrıca diyor ki orada çalıntı için polis tutanağı esas alınacaktır kazara kahve çay v.s dökülmesinde yada düşürmeden beyan yeterli neyse ben dün gidip aldım kim ne derse desin kaçmaz bu fırsat

Dünyada yaşanan ekonomik krize karşın Toshiba'nın "ne olursa olsun garanti" vermesi oldukça önemli ve iddaalı bir söylem. Kampanya katılım şartları firmanın sitesinde ayrıntılı olarak yazıyor. Garanti kapsamı dışında kalan (örneğin; kazara ekran kırılması ve sıvı teması) bazı etkenler bu sayede bir çeşit 'sigorta' gibi 'özel' kapsama alınıp ürün, müşteri memnuniyeti doğrultusunda yenisiyle değiştirebiliyor. Güzel kampanya.

Toshiba teknoleji üreten bir sirket hic bir sey satmasa bile patent gelirleri yeter yasadigim yerdede tvlere 36 ay veriyorlar ama malesef Toshiba ürünü avrupada her yerde satilmiyor

16.1.2009 tarihinde toshiba p300-10v leptop aldım.toshiba'nın ne olursa olsun kampanyasından yararlanma imkanı varmıdır.

ben aldım arkadaşlar ve sahiden çaldırdım:( veeeee isterseniz ürün verelim isterseniz paranızı dediler ŞOK oldum. Sonra benim ürün stokda yokmuş üst modelini herhangi bir ücret almadan verdiler ağlayarak onlara sarılmak istedim:) Yok böyle bişey sağolsunlar canım Toshiba

Yeni aldığım bilgisayarın 15 gün sonra ekranının yarısı bozuldu ve ortasında koyu bi leke oluştu servis darbe almış kırılmış diyo dışarıdan bi kırılma yok ve hatırladığım sert bir darbede almadı garanti kapsamına girmedi yani bugün ''ne olursa olsun'' garantisi için evrakları doldurup gönderdim birazdanda servise teslim edicem bakalım ne olacak sonucu burda paylaşırım.

daha önce belirttiğim garanti kapsamına girmeyen kırılan ekranım no matter what guaratee kapsamında değiştiriliyor.

ya toshibayla sorunum olup olmadığımı bilmiyorum ama elbet anlayacağım...zaman gösterecek.14 gün içinde iade garantisinden yararlanmak isteyen mağdurlardanım en geç nezamn değişim yapılır kaç gün sürer.yardım lütfen...

arkadaşlar nasıl kayıt yaptırdınız nasıl mail geldi bilmiyorum ama 15 gündür kayıt ve ne olursa olsun kampanyasına kayıt yaptıramadım.toshıba müşteri hizmetlerini aradı sürekli almanyaya mail atmamı istiyor atıyorum fakat ordan cvp alamıyorum.

arkadaşlar ben hafıza kartı yuvasına zarar verdim istemeden :D ne olursa olsun garantisi bunuda yapar mı? birde ürünü servise götürürken yanımızda herhangi bir belge götürmemiz gerekiyormu yoksa direk bilgisayarı alıp gittiğimizde işimiz görülür mü? çünkü kayıt olurken seri numarası falan bisürü bilgisayara ait bilgi girdim bunlar yeterli olur dimi.fatura falan isterler mi?bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim. teşekkürler

Benim toshiba bilgisayarım calındı yenisini verdiler. O yüzden bu fırsatı kacırmamak için sızde alıın

ya madem böyle bi kampanya yaptınız neden 1 hafta içinde kayıt yapma sınırı koydunuz... günlerdir uğraşıyorum ama olmadı bu gün 10. gün şimdi bu kampanyadan yararlanamaz mıyım.. yaa bu haksızlık ben bu kampanya yüzünden toshiba aldım..biri yardım etsin yoksa hayatım boyunca toshiba marka hiç bi şey almam...

Toshiba marka bilgisayarım çalındı, istedikleri polis tutanağını ve gerekli belgeleri de göndermeme rağmen çalındığına ikna edemedim. Kampanya çıktığında akla gelen endişeleri haklı çıkardılar. Savcıya bildirilmiş adli bir olayın gerçekliğini başka nasıl ispat edebilirim ki...

toshiba notebooklar iyi güzel ama bozulduğunda yetkili servise verildiğinde hiç güvenli olmuyor garantiye veriyorum bir daha ürünü alamıyorum hep mırın kırın ediyorlar. fakat bazı markalar var dizüstü bilgisayarın bozulduğunda kapında alıyorlar kapına teslim ediyorlar böyle olunca da toshiba notebooklardan soğuyorum. oysa toshiba notebookların yazılımları da donanımları da gerçekten süper! bir de garanti süreci iyi olsa tam olacak bu konuda toshiba üst yetkililerinin biraz düşünceli olmalarını ve bu soruna kalıcı bir çözüm bulmalarını istiyorum.

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir