Toshiba, Ne Olursa Olsun Garanti'yi uzattı!

Toshiba, ilgiyle karşılanan garanti hizmetini uzattı! İşte hizmetin kapsamındaki ürünler...

Toshiba, Ne Olursa Olsun Garanti'yi uzattı!

Toshiba TNB A.Ş., Türkiye'deki tüketicilerinin Toshiba ürünlerine duymuş olduğu güveni ve müşteri memnuniyetini pekiştiren TNB premium hizmetlerini, NMW ile zenginleştiriyor. Kampanya yoğun istek üzerine kampanya 31 Aralık tarihine kadar uzatıldı.

2009 yılında Toshiba'nın Türkiye dahil 13 Avrupa ülkesinde uyguladığı No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmeti kampanyası TNB A.Ş'nin ''Premium Hizmetler'' kapsamında devam ediyor. 31 Aralık tarihine kadar satın alınacak TNB A.Ş. garantili tüm Toshiba notebook ve tablet modelleri No Matter What/Ne Olursa Olsun garanti hizmet paketi içerisinde yer alacak. Yani artık sadece dizüstü bilgisayarınız değil satın almış olduğunuz tabletiniz de çalınmaya, düşmeye ve ya sıvı dökülmesi gibi sebeplere karşı Toshiba TNB A.ş. tarafından bu paket içerisinde garantilenecek.

Garanti kapsamı kısaca şöyle:

Memnuniyet garantisi: Cihazı satın alıp kullandıktan sonra, üründen tamamen memnun kalmadığınız takdirde ürünü iki hafta içinde iade edebiliyor veya değiştirebiliyorsunuz.

Kaza sonucu hasar koruması: Taşınabilir bilgisayarınız garanti süresi kapsamında kaza sonucu hasarlanırsa cihazınızı ücretsiz tamir ediyoruz.
Hırsızlık teminatı: Taşınabilir bilgisayarınız garanti süresi içinde çalınırsa, birebir aynı veya eşdeğer bir notebook ile değiştirebiliyorsunuz.

Kampanyaya ilişkin bilgiler

- Kampanya, 31 Aralık tarihine kadar satın alınacak tüm Toshiba notebook ve tablet modelleri için geçerlidir.

- Bu garanti kapsamındaki hizmetler;

· İlk 14gün içerisinde koşulsuz iade.

· Çalınmaya karşı koruma.

· Kaza sonucu hasar koruması.

BASIN BÜLTENİNDEN DERLENMİŞTİR

Okuyucu Yorumları

Toplam 10 Yorum

HDD arızası nedeniyle garantili toshiba laptopumu servise gönderdim defalarca telefon ve mail atmama rağmen 47 gün sonra gönderdiler üstelik çalışan monitoru bozmuslar su an ekranda dalgalanmalar ve çizgiler mevcut, bunu tamir etmek için para istediler. Siz sakın toshiba ürün almayın çünkü beş para etmez teknik servis var Türkiye'de.

Benimki aldığım Samsung Note 3 telefonunda garantisi mükemmel işliyor İşte size dün akşam samsung müşteri hizmetlerinin bir yetkilisi ile yaptığım görüşme.. Samsung:kullanıcı hatası olabilir. Ben :ama resmi telefon bayiniz kutudan çıktığında hasar tespit edilmiştir diye belge düzenledi.Ben daha aldığım ilk gün bu durumu telefonla müşteri hizmetlerinize de bildirdim kayıtları var silmezseniz çıkar ortaya. Samsung :onun(Bayinin) düzenlediği belge beni bağlamaz sen kendin ispat edeceksin ayrıca Bizim İstanbuldaki teknisyenlerimiz karar verecek. Ben : Yahu ben nasıl ispat edeceğim bayii tarafından düzenlenen resmi belgeyi kabul etmiyorsan. Samsung: O sizin sorununuz ben buradan size ispat yolu gösteremem.Bayinin düzenlediği belge de servisin düzenlediği belgede beni bağlamaz benim İstanbulda ki teknisyenlerim karar verecek. Ben :Kardeşim çıldırtmayın insanı senin teknik elemanın ben telefon alırken orada yoktu.Bayii benim babamın oğlu değil kutuyu açtık çatlak kasa önümüzde.Adamlar belgeyle bunu tutanak altına aldılar.Siz diyorsunuzki kabul etmiyoruz peki tüketici ben veya başkası nasıl ispat edecek telefonu bayiiden alıp İstanbul'amı geleceğiz teknisyenleriniz orada kutuyu açıp bize versin sorun varsa kabul etsin.O zaman bayii tutanağını kabul etmiyorsanız 81 ile teknisyen görevlendirin onlar teslim etsin bizde sorun yaşamayalım. Samsung : Telefonu siz samsung elektroniks tenmi aldınızki bizim teknik elemanımız size kutuyu açıp teslim etsin. Ben : Ha babana rahmet doğru ben sizden almadım ne uğraştırıyorsunuz beni o zaman biz ilgilenmiyoruz kimden aldınızsa gidin ona diyin. Samsung :Hayır yetkili biziz. Ben :E az evvel bizden almadınızki bizim teknisyenimiz sağlam teslim etsin demedinizmi.Bayiinin düzenlediği belgeyi kabul etmem, servis yazar raporunu onu da bir noktaya kadar kabul ederim.Ama karar bende biter demedinizmi.E hiç kimseyi kabul etmeyecekseniz biz tüketiciler nasıl ispat edeceğiz sorunlarımızı bunda bir art niyet yokmu sizce. Samsung:Sizin kımadığınız ne malum.Ayrıca ücretli olarak tamir ettirebilirsiniz. Ben : Doğru bayii , servis benim babamın oğullarıydı hasarlıydı raporu yazdılar.Telefonda hiç bir darbe iz çizik bile yok yalnızca kasada çatlak var çıplak gözle anlamayan adam bile bakıp bunu görebilir.Aldığım ilk gün ben sizi ve servisinizi boşuna aradım bilgilendirdim.Bayii boşuna kutudan çıktığında hasarlıydı belgesi düzenledi.Siz çoktan kararınızı vermişsiniz müşteri daima haksızdır diye.Yahu yeni aldığım bir telefona ben niye tamir ücreti vereyim. Samsung : Ayrıca telefonunuz halen çözüm aşamasında çözümlendiğinde size servis bilgi verecek. Ben : Kardeşim sizin hiçbir şeyi çözmeye niyetiniz yok belli 14 İş gününde (Bu tam17 gün eder) çözememişsin daha 1. Aşamada diyorsunuz.Geride daha 3 aşama daha var.Kalan 6 iş gününde mi bitireceksin.Konuşmalarınızdan sonuç belli suçlu benim.Nedeni ise Samsung marka telefon almam. İşte samsung naylon telefon üreticisi ile yaptığım görüşmenin bir bölümü.Elimde kutudan çıktığında hasar tespit edildi belgesi var ama ben ve kendi bayiisi yalancı samsung doğru.Şimdi buradan samsunga bir daha sorayım, bayin tarafından hazırlanan belgeye inanmıyorsan tüketici daha ne yapacak.Aldığı ürünleri İstanbula getirip orada yanınızdamı açacak. 12 Ekim 2013 te elmış olduğum Note 3 telefon dan dolayı o günden beri beni mağdur eden bayii servis ve Samsung denilen naylon tetelefon üretcisini buradan kınıyorum.Benim param gitmiş olabilir.Sizin itibarınız bir tüketici olarak bende sıfırlanmıştır.Burhanettin YANTUR.Erzurum

@07 Kas 2013 10:45 hemen bayi raporu ile kaymakamlıklardaki tüketici hakem heyetine başvur. Bayiden de rapor iste, tüketici hakem heyeti durumu değerlendirip gerekli yaptırımı uygular hiç canını sıkma. Doğru kaymakamlığa Tüketici hakem heyetine git...!

@07 Kas 2013 10:45 Eski samsung Çağrı M çalışanıyım aynen öyle üret sal yapan bir şirekttir kendileri

@07 Kas 2013 10:45 usta kusura bakma ama birazda hata sende madem bayiden alıyorsun ve kırık çıkıyor o dakika yeni bir kutu açtır neden kırık cihazı alıyorsun ki internetten aldıysan eğer 15 gün içerisinde iade etme hakkın var iade etseydin keşke. Burada samsung'un yaptığı terbiyesizlik ama dediğim gibi sende de hata var iade etmeliydin o dakika

Ben de ısınma problemiyle göndermiştim bir keresinde, garantili olmasına rağmen 50 tl para göndermemi istemişlerdi.

Başınıza gelen durum gerçekten beni şaşırttı. Çünkü ben de bilgisayarımı aynı arızayla Toshiba servisine yolladım 4 gün içerisinde sorunsuz elime geçti. Üstelik garantimin bitiş tarihini geçmeme rağmen bazı işlemler için benden para bile almadılar.

@07 Kas 2013 12:27 daha önce servise gönderdiysen serviste beklediği sürelerde garanti süresine eklenir. Sen garantim bitti sanabilirsin ama daha önce teknik serviste geçen sürelerde eklendiğinden son gönderdiğinde garantin halen devam ediyor olabilir yoksa garantisi bitmiş adama bedava işi kim yapıyor :=)

klavyeye su dokuldu gonderdım ucretsız yapmişlar

tablette de bu garantiyi vermesi olay bence teşekkürler

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir