Toshiba XF serisi LCD TV'lere tasarım ödülü

Toshiba'nın dünyanın en ince kenarlı LCD TV olarak lanse ettiği XF serisi LCD TV'ler iF ödülünü aldı

Toshiba XF serisi LCD TV'lere tasarım ödülü
Tasarım ödülü. En ince kenarlı LCD TV

Yılda bir kere verilen iF ürün Tasarım Ödülü dünya üzerindeki en tanınmış tasarım yarışmalarından biri ve 50 yıldan beri çeşitli ürünlerdeki en iyi tasarımları belirliyor.

Ödül sahipleri dünya üzerinde uzmanlardan oluşan bağımsız bir jüri tarafından seçiliyor. Ürünler işçilik, materyal, yenilik, çevreyle dostluk, görevsellik, ergonomik, güvenlik, marka değeri ve evrensel tasarım gibi kriterlerde değerlendiriliyor.

XF serisi LCD TV'lerin en büyük özelliği çerçevelerinin sadece 23 mm olması. Parlak siyah ve sınırlı sayıda üretilen metalik kırmızı XF Serisi ekranlar iki boy geliyor. 40" ve 46" boyutlarında panelleri, ince çerçeveleri ile beraber daha az yer işgal ediyorlar. Ekranlar 1080p çözünürlük ve 10-Bit renk işleme teknoloji kullanıyor ve ses sistemleri ONKYO tarafından sağlanıyor.

Bilgi için:
Toshiba
0 212 2968682

Okuyucu Yorumları

Toplam 4 Yorum

fiyatı uçuk değilse alınabilir

cercevenin inceltilmesi cok guzel..

görselliğe önem verenler için bence güzel bir buluş.en azından tv nin ekran boyutu olarak biraz daha büyükmüş hissi uyandırması hoş bu bakımdan.

12.10.2008 tarihinde Konya Vatan Computer den 2 adet Toshiba 40XF350 LCD televizyon satın aldım. Bu televizyonların her ikisinde de hemen ertesi gün farkına vardığım birisinin sadece sol üst köşesinin diğerinin ise sadece sağ üst köşesinin arka kapaklarını televizyonların ön panelleriyle birleşen yerlerinde açıklık mevcut. Bu durumu ertesi gün ürünü aldığım mağazaya bildirdim ve mağaza beni yetkili servise yönlendirdi. Gelen yetkili servis elemanı ürünü fazla incelemeden hemen bu ürünün normal olduğunu ve böyle üretildiğini söyledi. Yetkiliye peki bu açıklık normal ise niye diğer köşelerinde yine aynı açıklığın olmadığını, bir ürünün böyle asimetrik üretilmesinin mümkün olamayacağını, bu açıklığın ilerde televizyonun çalışırken ısınmasıyla zaman geçtikçe daha çok açılacağını, buradan hassas bir elektronik cihazın toz alabileceğini ve hatta bu açıklığın ilerde küçük bir çocuğun parmağını bile sokabileceği kadar büyüyebileceğini ve bu açıklığın normal olmadığını ifade ettim. Ama maalesef yetkili servis cevizler elektroniğin elemanı beni azarlayarak hiçbir şey olmaz diyerek ve bana hiçbir belge de ibraz etmeden ayrıldı.
İstanbul’daki toshiba distribütörlüğünü aradım müşteri hizmetlerine şikayetimi bildirdim ama yeterli ilgiyi göremedim. Telefonumu aldılar size ulaşırız dediler ama aramadılar. Ses kayıtlarınıza bakarsanız en az 5-6 defa bizzat ben aradım, en son aldığım cevap Konya’daki yetkili servise danıştıklarını (bu servis cevizler elektronik ürünü tam incelemeyen azarlayan ve ürün hakkında herhangi bir rapor düzenlemeyip bana vermeyen servis oluyor ) ve bu ürünlerin normal olduğu cevabıdır. Aynı ilgisizliği ürünü aldığım Vatan Computer da gösterdi. Onlarda sorunun muhatabının İstanbul’daki toshiba merkezinin olduğunu ifade ediyorlar. Peki sorarım size ben Konya da, Amerika da üretilmiş bir ürün alırsam ve bu ürün ayıplı çıkarsa o zamanda benim muhatabım ve şikayetimi bildireceğim merkez Amerika’mı olacak.Allahtan İstanbul'daki toshiba distribütörlüğü de şikayetinizin muhatabı ben değilim Japonya'yı arayacaksınız demedi. Ayıplı ürünü alacaksın satacaksın vatandaşın mağduriyetine aracı olacaksın sonrada bu sorun benim sorunum değil diyeceksin. Diğer yandan sorunu şutladığın yetkili servis gelip ürün hakkında rapor tutmayacak müşteriyi azarlayacak, distribütör ilgisiz davranacak ve bu şekilde vatandaş sahipsiz bir şekilde mağdur edilecek.
Ben yasayı biliyorum ve hakkımı da aramayı da bilirim ama televizyonları çöpe atsam da önemli değil, beni asıl üzen yasadan bile haberi olmayan ve hatta okuma yazması bile olmayan bazı vatandaşların böyle bir durum karşısında nasıl hakkını savunacaklarıdır.
Tüketicinin Korunması Hakkındaki 4077 Sayılı Kanunun 4. maddesinde; 'Tüketici malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi, veya ayıp oranında bedel indirim yada ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği talebi yerine getirmekle yükümlüdür. İmalatçı-üretici, satıcı, bayii, acenta, bu madde de yer alan ayıplı mal ve müşterinin seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur.' ibaresi yer almaktadır.
Evet LCD keyfi yaşayalım dedik yanlış mağaza ve marka terciği bizi nerelere sürükledi ve bu markanın LCD televizyonu ödül almış !!! güler geçerim LCD dökülüyor vatandaş mağdur haberleri yok.

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

 

 

Turhost