Türkçe Vista Service Pack 1'i indirin

Vista SP1 çıktı çıkacak derken, sonunda indirilmeye sunuldu. 32bit, 64bit ve DVD ISO linkleri burada

Türkçe Vista Service Pack 1'i indirin
Vista SP1 39 dilde download'a hazır

Dün yapmış olduğumuz haberde Windows Vista SP1 Türkçe'nin üreticilere gönderildiğini belirtmiştik. Bugün ise Windows Vista Service Pack 1 Türkçe dahil olmak üzere 39 diğer dilde herkese sunuldu. Service Pack 1'i indirmeden önce Vista'nızın 32 bit mi, 64 bit mi olduğunu kontrol edin, keza en düşük download boyutu 500 mb'ın üstünde.CHIP Online - www.chip.com.tr

Eğer Windows Vista SP1 indirme boyutu size yüksek geliyorsa, Windows Update ile gelecek güncellemeyi bekleyebilirsiniz. Eğer zaten bugüne kadar tüm Vista güncellemelerini yaptıysanız, download boyutunuz 100 mb'ın altına düşebilir.

Download için


Kurulum nasıl gerçekleşiyor?
Peki Windows Vista Service Pack 1 ile sizleri neler bekliyor? Nasıl kuruluyor? CHIP Online'nın sizin için derlediği makalemizi buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Ayrıca bundan sonra Windows Vista'nızı kendiliğinden SP1'li olarak kurmak istiyorsanız, bu makalemizi kaçırmayın

Selçuk İslamoğlu

Okuyucu Yorumları

Toplam 96 Yorum

sonunda cıktı ya, cekiyoruz tam gaz bakalım nasılmış...

oooooooooh be...............

Nihayet sonunda dağıtıma sunuldu teşekkürler CHIP ailesi...

Windows XP Service Pack 3'ün ne zaman çıkacağı belli oldu. Resmi verilere göre hangi aşamalarda kimlere gönderileceği netlik kazandı. Bu takvimi açıklıyoruz.

Windows Vista SP1'den sonra gözler Windows XP Service Pack 3'e çevrildi. Vista kullanıcı sayısından çok daha fazla olan Windows XP kullanıcılarını ilgilendiren bu önemli hizmet paketi sayesinde, yeni kurulumdan hemen sonra saatlerce download işlemi yapmaya gerek kalmayacak ve Windows XP, hem daha güvenli hem de daha yetenekli hale gelecek. Microsoft, kendi sitesinde, XP SP3'ün ne zaman çıkacağını takvimlendirerek açıkladı.

O Takvim!

14 Nisan 2008 - XP Service Pack 3 için destek hazırlandı.
21 Nisan 2008 - Üreticilere ve MSDN / Technet üyelerine gönderilecek.
29 Nisan 2008 - Windows Update web sitesinden indirilebilecek.
10 Haziran 2008 - Otomatik güncelleme olarak gelecek.

ve microsoft uvey evlatlarına Sp1'i gonderir,mutlu son.

sonund be yarım sene bekledik

Nihayet çıktı ya.Hergün microsoftun sitesini kontrol etmekten gına gelmişti.Açık söylemek gerekirse Chip sitesinden takip etmeye başlamıştım.Sağolun Chip ailesi.

Oh be sonunda cidden. Teşekkürler chip online. önce 64biti indirdim, şimdi 1.4 gb'lık dvd'yi indiriyorum

Eh artık sonunda çıktı!!

ilk yükleyen olarak 1 saat sürdü tam olarak indirmek 45 dakika :D 4096k ile :D bakalım neler olacak :D makinanın sesi değişti desem yeridir işlemcinin üzerindeki yük kalktı birlerştime için bölümleri koymuşlar başlat çubuğundaki hızlı arama duruyo bakalım ilerleyen zmanlarda görcez neler olcak :D

Eh artık sonunda çıktı!!

ömrümüzü yedin be microPsoft

kuranlara soruyorum donaltılar sistem araçları sistem bilgisinde derleme yazıyormu daha once final denen sürümü kuranlarda yazıyo sizde de yazıyomuu dediğim kısımda.

Sürüm: 6.0.6001.18000

Bilginize :)

ben bu service pack 1 ile başlat menüsündeki arama buttonunun

kalkacağını sanıyordum [Bende Kalkmadıda] ve benim eski crack'ım hala işe yarar bir

biçimde duruyor microsoft yetkilileri o kadar konuştu daha eski

cracka bile önlem almamışlarmı?

ayrıca directx 10.1 yerine 10 gözüküyor hala!!? :(

30 güne belli olur eski cracklerin ne olacağı, şu an deneme sürümü haline geri döndü.

Sp2 de çıkar beyler bayanlar :D bu daha bir şey değil dimi ama daha ne sorunları çıkacak bakalım.

bence imza sürümüne bakın eski bi tarih goruceksiniz nisan gecikme yalan strataji ilk onnce burjuvaya dağıttı microsoft

Birşey sormak istiyorum.SP1 32 bit TR ile en alttaki 1.38 gb lik ISO yansıması arasındaki fark nedir?

arkadaşım 32 bit lik ile en alttakinin farkı

32 bitlikde sadece 32 bit bilgisayarlar için servis paketi var

en alttaki 1.38 gigabyte olanda ise

hem 32 bit hem 64 bit bilgisayarlar için olan servis paketi var

yani 544 megabytelik ve 873 megabytelik servis paketinin ikisi bir arada

teşekkürler 1mbit le indiriyorum 4 saat sürecek bakalım ne değişecek

sanki yeni bir işletim sistemi gibi boyutu var ? visanın kendinden utanması gerekir. bu yama değil yeni bir işletim sistemi !!!

Windows Uptade ile gelecek olan ne zaman acaba ? Beklemekten sıkıldımda.

arkadaşlar ben bu 32 bit vista olan sp1 yamayı indirdim.indirmesinede setup ı çalıştırıyorum hata veriyor sizde zaten sp1 yüklü diyor.muhaha
bana update yoluyla gelmediki arkadaşlar ozellikle takip ettim geçmişi kontrol ettim yok.
544 mb.boşu buşuna indirdik.

Şükür kavuşturana :) ahahahaha

tuh yav bosu bosuna gitti 1.38 gb lik yer. ben 32 bit 544 mb ve olanı be 1.38 gb olanı da indirdim off off nese artıkın yapcek bişiy yok :(

update ile gelmesi 1 ayı bulur herhalde. beklememek için yukardan indirin isterseniz. ha bu arada sp1 den sonra güncelleme yaptığımda orjinal olmayan office im yakalandı :) altta malum bi işaret çıkyıor orjinalini edinin diye. bende sinirlenip komple sildim office i :) zaten çok bi işime yaramıyodu... sp1 yükledim ama pek bi fark göremedim şu an bakalım belki yavaş yavaş alışır sistem..

Günlerdir geceli, gündüzlü bu paketi bekleyen biri olarak şunu demek istiyorum: NİHAYET ÇIKTI!

Güvenliği bir kenara bıraktım (o derece bezdim yani) umarım bu paket performansı beklediğim kadar artırır. Yoksa Vista üzecek beni...

vista sp1 bir saatte kurdum.Daha sonra windows güncelleştirmeden bir kontrol edeyim dedim.Öceki güncelleştirmeler görünmüyor silinmiş.Güncelleştirmeler bölümünde(KB937286) bir güncelleştirme daha çıktı.İki tanede office için olandan (KB949810) önemli olarak gözüküyor.bu servis paketi bütün yamaları kapsamıyor anlaşılan.Daha çok güncelleştirme göreceğiz.

Şuan Benim Windows Uptade ' imde Belirdi Yükleniyor Güncelleştirme Olarak 1 Ay Beklersin Diyenlere Duyrulur Windows Home Premium 32 Bit TR kullanıyorum

arkadaslar merhaba.bende vista sp1(32 bit) indirdim ama kurma aşamasında 80073712 kodlu hatayı veriyor ve yüklemeyi iptal ediyor.Aynı zamanda windows uptade te aynı hatayı veriyor ve vista sp1 yüklemiyor.Bu konuda bilgi sahibi arkadaslar yardımcı olurlarsa sevinirim.Tesekurler...

update ile yapmak daha mantıklı bu zamana kadar bütün updateleri yaptım... 100mb kadar bi updatele işi bitiririz... bu arada xp fanboyları bu gün baya üzülmüştür... :D

arkadaslar merhaba.bende vista sp1(32 bit) indirdim ama kurma aşamasında 80073712 kodlu hatayı veriyor ve yüklemeyi iptal ediyor.Aynı zamanda windows uptade te aynı hatayı veriyor ve vista sp1 yüklemiyor.Bu konuda bilgi sahibi arkadaslar yardımcı olurlarsa sevinirim.Tesekurler...

teşekkürler chip, ikisini de indiriyorum 10 dk içinde:)
darısı xpsp3'ün başına

sozde guvenlık acıkları kapanmıstı crack yazpılamazdı hahaha:) crack cıktı bıle

SP1 Paketini kurmuş yada kuracak arkadaşları bu konuya gözatmaya davet ediyorum.
http://www.chip.com.tr/forum/Sp1-Kuranlar-Performans-icin-Buraya_t54044.html

0x80073712 hata kodunun çözüm yolu ;

CMD Yönetici olarak başlatın ve komut satırına

reg delete HKLM\COMPONENTS /v StoreDirty bu kodu yazın .

Yeniden Windowd Vista Update başlatın..

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/

Hadi bakalım vistayı serviste paklayalım! Gayet içi. Dosya kopyalarkenki kararlılık artmış!

ben torrent-arena.com dan 14 nisanda çıkan vista sp1 entegre edilmiş olan Vista ultimate sürümünü şimdi indirmekteyim herkese tavsiye ederim
hem bu benim indirdiğim sürümde pc adını biz girebiliyoz.

ben torrent-arena.com dan 14 nisanda çıkan vista sp1 entegre edilmiş olan Vista ultimate sürümünü şimdi indirmekteyim herkese tavsiye ederim
hem bu benim indirdiğim sürümde pc adını biz girebiliyoz.

ben bir chip okuyucusuyum vista sp1 için ipucu verip nisan sayısında demişşsiniz ama dergide 2 dvd de de yok sevgiler

CHIP:
Ne yazık ki Vista SP1'in dağıtımına izin verilmiyor. Son anda yapılan değişiklikler sırasında bu küçük kutudaki ifadenin silinmesi unutulmuş.

yükledim gerçekten gözle görülür fark var. ayrıca bazı şeyler halledilmiş bile :)

sp1 vista cdsine eklenemez dıolardı oda fiyasko ben ekledım bilee:))))))))))

biraz önce laptopuma (toshiba) kurdum ve bütün driverları iptal etti. :S nasıl düzelteceğim hakkında bilgisi olan ya da buna benzer bi olayı yaşayan var mı..?

Güzel ama çok büyük

şu anda okuldan sp1 i iiriyorum

2 alttaki arkadaşa katılıyorum. Dun akşam laptopuma kurdum, winamp çalmıyo media player oynatmıyor,VLC playerın sesi çıkmıyor. ses kartının driver'ını bir daha yükledim ama sorun çözülmedi, hizmet paketini kaldırınca eski haline döndü. ama 60 saniyede açılan laptop şu an 135 sn'yede açılıyor, pişşman oldum yüklediğime.

ben ilk yükleyenlerden birisiyim sırf indirmek için 4096 k bağlantı olan int cafeye gittim orada bile indirmek yaklaşık 45 dakika sürdü pc ye yüklemek tam bir saat. yüklemeden sonra hiç bi sorunla karşılaşmadım bi ekran kartında ram paylaşımında 1 mb bi yerlere gitmişti sonra geri geldi (8600m gs war 767mb ram kullanıyo 766mb düşmüştü şimdi düzeldi) bişiy aklıma takıldı sp biri yükledikten sonra hdd işletim sistemi programlar 25 gb yer kaplıyodu sonra 28 gb kaplamaya başladı sp1 yüklemeden önceki hali buydu sizce neden kaynaklanıyodur şu hızlı açmak için hafızada tutuma olayımı :D

ben yukledım şüan cok güzel calişiyor 64 bit ultimate hemde ama benım kısı masa üsttu pc hıc sorunsuz calişiyor danke........

asus f3 t7700 e kurdum hiçbir problem olmadı +harici disklere kopyalama ve bölünmüş diskler arasındaki kopyalama hızı 2kat arttı. işlemci kulanımı da azaldı daha az ısınıyo pil ömrü bile uzadı.. daha ne diyim sp1 vistayı kullanılabilir hale getirdi.

vista sp 1 i yükledim yüklemez olaydım tam 1 saat sürdü yani vistayı baştan yüklemek için 45 dk ve sp1 yüklemek 1 saat vista yüklemek tam bir çile üstelik sp 1yükledikten sonra pc daha yavaş geç kapanıp geç açılıyor bunun dışında bir sorun yok gibi

SP1'i temiz bir Windows Vista yüklemesi üzerine kurmanız gerekiyor. Bu tür uyumsuzluklar Microsft tarafından daha önceden bildirildi.

şimdi sp1 değil de hani winSe7en baştan yazılıyordu ?. Buradaki görüntüler yeni Windows'a Vista'dan devam ediyorlar gibi bir izlenim sahibası yapıyor bakan insanı. Ey Chip, bilgilendir bizi lütfen ?

http://www.winsupersite.com/showcase/win7_6519_4.asp

arkadaslar vista sp1 i yeni kurulmus bir vistanın üstüne kurarsanız performans daha gözle görülür olacaktır
ayrıcaa notebooklar için yapılan pil ayarları gerçekten başarılı

ben sp1 yükledim ve bilgisayar çöktü benden başka kimsenin başına geldimi acaba böyle bişey

vista home 32bit TR kullanıyorum.bundan önce sanırım şubatta servis pack gibi bir şey çıkmıştı.sadece onu yükledim.benim bilgisayarımda "değerlendirme kopyası" olarak geçiyor.az önce sp1 indirdim ancak kurmaya başladığım zaman sistemimde zaten sp1 in yüklü olduğunu söylüyor.bu sorunu nasıl halledeceğimi bilen var mı? bir de şu var;kışın çıkan o paketi indirdikten sonra

*uygulama katmanı ağ geçidi hizmeti çalışmayı durdurdu

*arka plan akıllı aktarım hizmeti çalışmayı durduru.

şeklinde sürekli hatalarla karşılaşıyorum.ilk yazdığım hata ise 10dk de bir karşıma çıkıyor.bu konuda daha önce sorun yaşamış yada yardım edebilcek birisi varsa cevapları için teşekkürler..

Bu arada 39 değil 36 dilde kullanıma sunuldu.

arkadaşım bunlar cühela.bill gates getirseniz göbeği çatlar eminim.chip online gibi bilgi hazinesi bir siteye yazılanlara bakarmısın.değil vista windows 7 bile şimdi kursanız çalıştıramazlar.mutlaka kusur bulurlar.bilgi alıp paylaşın teşekkür edin.akıllı olun akıllı olmak öğrenmeğe çalışıp paylaşmak demektir format atıp oyun oynamaktan öte bişeyler öğrenseler bu nezih siteye böyle yorumlar yapılmaz.

vista sp1 niçin bu kadar dert ediyorlar anlamak mümkün değil.bugüne kadar bütün güncellemelerini yapanlar zaten sorunsuz çalışıyordur.vistayı sıfır temiz yükleme yapacaksanız güncellemelerinizi daha hızlı yaparsınız o kadar.artı bazı yazılım ve donanımlarınızıda tanımıyor.sırf ofis ve windows orijinalliğini kontrol altında tutmak için getirilmiş paket.sp 1 yüklü olandan daha daha hızlı nasıl çalıştırılır xp den daha hızlı nasıl çalışır onu öğrenin bence.

sp1 için uyarı:,arkadaşlar bu yazılım güvenlik için çıkarıldı.görsel efektler için değil.sizin donanımınız güçlü ise yazılım ve sürücülere pc kadar para harcadı iseniz herşey lisanlı map alınmış ise bunları kontrol edip güvenli tutmak için geliştirilmiştir.dolayısı ile daha hızlı çalıştırıyor denebilir.ne kadar kullanıcının böyle.sadece ofis ve yazılım pc ücreti.dolayısı ile sp1 sıfırdan kursanız bile bazı sürücü ve yazılımlarda sorun yaratacaktır.lisanslı değil ise tabiiki.pc çalışmasında sorun yoksa güncellemeniz tam ise bir kaç ay sabredin bizde geliştirelim kendimizi ve sizinle paylaşalım.nahak yere helak etmeyin kendinizi.

hanı kurulumu 2 saat suruyordu bunun 35 dk de bıttı tek anlamadıgım neresı hızlndı pc nın daha gec acılıyor pc yanı gozle gorulur degısıklıkler neler onu anlamadım ram kullanımım dusecektı hala aynı:D

sp1 hiçbişeyi değiştirmiyor, performans hala yerlerde sürünüyor ve çok garip hatalar almaya başladım, internet explorer kudurdu bende, çok ilginç tepkiler vermeye başladı. silicem ve xpyi yükleyecem tekrar ve vista maceramı bir daha açmamak üzere kapatıcam.

sp1 meraklısı arkadaşlar orijinal lisanslı ofis programınız yoksa yani crackli ise microsoft sp 1 aracılığı ile OGA bildirimi ile tespit yapacak.microsoft türkiye bürosunda çalışan yakınımdan uyarıdır.siz hala sp1 sayıklayın.lisanssız programları tespit etmek için çalışıyorlar.microsoftun her çıkardığı güvenlik güncellemesinede sazanlık yapanlara duyurulur.update yaparkende incelemeden indirmeyin.otomatik değil denetleyerek güncelleyin.

Sizde taktınız bu vista'ya ha.. Beladan başka bişey değil!! Microsoft'un son çırpınışları bunlar..

ben yükleyemedim ya arkadaşlar...
0x80070002 hatası vereiyor
neden olaki?
bide güncellemeler listesinde KB935509 hep var gözüküyor..yükleyip pc yi tekrar açtığımda bile yine yüklenecek güncellemeler arasında gözüküyor....microsoftun sitesinden bu güncellemeyi indirdim...yine aynı...microsofttan indirdiğim güncellemeyi tekrar yüklemeye çalıştığımda ise bu güncelleme daha önce yüklendi uyarısı veriyor ama güncellenecek listesinde bi türlü kalkmıyor acaba sp1'in yüklendiği sırada verdiği hata bundan olabilir mi? sp1 i nasıl yükleyebilirim?

Vlite dan encode edip artık direk SP1 li başlamak lazım Vista'ya thank you microsoft ;)

''sp1 hiçbişeyi değiştirmiyor, performans hala yerlerde sürünüyor ve çok garip hatalar almaya başladım, internet explorer kudurdu bende, çok ilginç tepkiler vermeye başladı. silicem ve xpyi yükleyecem tekrar ve vista maceramı bir daha açmamak üzere kapatıcam.''

işte p3 kullanan bi xp fanboy korsan vistaya sp1 kuruyo sonrada kötülyo... yeniliklere açık olmayan insanlar bunlar. xp çıktıgındada 98 süper diyolardı sonradan xp hastası oldular sırada w7 var. o zamanda vista süper abi muhabbeti yaparlar...

performansda bir değişme farketmedim fakat windows boyutu baya arttı vista 32 bit home premium kurulduğunda 6.80 gb idi, güncelleştirmeler ve sp1 ile boyut 10gb yi geçti(etkinleştirilmemiş vistaya kurulabiliyor), pc ' niz kaldırmıyorsa performans tabi yerlerde sürünür doğru düzgün bir pc ile vista kullanın, ama %60 xp tercihim..

BEN BİRKAÇ GÜNDÜR SP1 KURMAYA ÇALIŞIYORUM TAM BİRKAÇ SAATİMİ ALIYOR HER SEFERİNDE VE EN SONA GELİNDİĞİNDE HİZMET PAKETİ HATASI VERİYOR VE HİZMET PAKETİ VERLERİNİ GERİ ALIP SP1 KURMUYOR. LAPTOPA BU YÜĞZDEN TAM ÜÇ DEFA FORMAT ÇEKTİM. PC MARKASI ASUS ÇİFT ÇEKİRDEK T7200 1GB RAM 120 HARDDİSK YANİ NORMAL OLMAYAN BİR DURUMDA YOK ORTADA. BANA BU KONUDA YARDIMDA BULUNURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.

CHIP Online'ın Notu:
Teknik sorularınıza Forum bölümümüzde cevap alabilirsiniz (www.chip.com.tr/forum).

ben de service pack 1de fazla fark göremedim directx hala 10 görünüyor başlat menüsündeki arama butonu da hala duruyor.vista alcaklara tavsiyem en az 2gb ram ve çift çekirdekli alsınlar.dandik makinalara yükleyip de vistaya çamur atmasınlar.yeni her zaman iyidir alışmayı bekleyin ben 1 ayda alıştım kalın sağlıcakla

Sp1 yükledim sistem çok daha kararlı ve performanslı hale geldi ama sp1 paketini sistemin üzerine kurmak yerine sp1 li windowsu yeniden yüklemek daha faydalı bence çünki performas artışında gözle görülür bir artış oldu, ayrıca vista amd işlemcilerde çok hzılı ve sorunsuz işin ilginci intel tabanlı işlemcilerde sürekli sorun ve yavaşlamalarla karşılaştım, birşey daha eklemek istiyorum bende analog tv kartı war ve sp1 güngelleme sırasında kartın sürücüsünü algıladı ve yükledim sorunsuz çalışıyor sp1 ile birlikte bu sıkıntı'da ortadan kalkmış oldu

sayın vista kullanıcıları öncelikte bir konuda anlaşalım vista en az 2 gb ram de kendi performansında çalışıyor 1 gb ram asgari olması gereken 512 mb ram sadece kurulum için gerekli olan bellek gelelim vistanın işlemci gereksinimine vista çift çekirdekli işlemciler için tasarlanmış bir işletim sitemi hepimizin gözden kaçırdığı bir konu var vista, bizim 95,98 ve xp gibi hasbel kader yükleyip çalıştırdığımız bir işletim sistemi değil mimarisi ve çalışması çok farklı 95 ve 98 gibi bastığınız tuş komuta dönüşüp işlemi yapmıyor çok daha karışık bir sistem 1 li 0 lı makine mantığından kurtulmuş güvenliği çok üst seviyede bi işletim sistemi vistayı xp ile karşılaştırmak aptallıktan başka bir şey değil isteyen xp kullanır isteyen 98 kullanır isteyen pardus kullanır bunlar taman farlı şeyler artık mersedes bmw volvo sürücüsü ile fiat dobloya binen nasıl kıyaslanmazsa onun işini bindiği araç görüyorsa bu konuda aynen böyle değerlendirilmeli herkese saygılar vista tabiki daha gelişecektir service packlerle ve daha bir çok güncellemeyele karşımıza çıkacaktır herkese saygılar vista kullanıp kullanmakta herkes özgür hatta pardusta kullanabilirsiniz özgürlük en güzeli

SP1 1saat içinde kurdum hiç sorun yaratmadı ama bi farklılıkta göstermedi yine aynı vista.

vista SP1 ve xp SP3 ekim ayında(intel'in açıklamasına göre) çımayacakmıydı. birisi internette dolaşıyor diğeri CD'den çıkamıyor

Bende türkçe olmak üzere ultimate-home premium-starter versiyonları yuklu 3 tane pc var.Service pack ilk olarak windows update te ultimate surumu icin cıktı yaklasık 1 hafta sonra sonra diger versiyonlar icin otomatik update çıktı.Goruluyor ki microsoft ultimate kullanıcılarını kayırıyor.

ben mıcrosoftun sıtesınden vista service pack 1 turkce ındırdım 544 mb gosterıyordu ama 80 mb olarak ındı ve yuklemeye tıkladım hıcbırsey oolmuyo bı tepkı yok acaba dosya tamamen ınmedımı acıl cvvp yazarsanız sevınırım

arkadaslar anlamadığım şey bunu kurunca ne oldu... ağ problemi kalktımı ... ram kullanımı azaldımı... sp1 sadece göz boyama gibi geldi bana.Zira vistayı kullananda kullanmayanda eziyet çekiyor şu sıralar.sp1 i yamadım makinaya arkasından bi güncelleme daha yaptı. Anlamadımda zaten.......Gerçekten hangi açıklar kapandı biri yalın bi dille anlatsın arkadaslar

İndirdim ve beğendim.Teşekkür ederim CHİP

ben vista home premium kullanıyorum ustune olurmu

bana sorarsanız bu kadar iğrenç bi işletim sistemi olmaz sp1 değil sp10 bile çıkarsalar vistanın kasma ve diğer sonunlarunun çözüleceğini sanmıyorum bence hiç uraşmayın XP dönün :)

Vistanın en önemli özelliği stabil olmasıdır.Ben buna kendi bilgisayarımdan şahidim.10 aydır bilgisayara format atmadım.

ben vista ultimate kullanıyorum. Servis park 1'i yükledikten sonra bilgisayar ürün anahtarı istemeye başladı. bir bilginiz varsa lütfen bana iletin.

arkadaşlar bende sp1 yükledim fakat bilgisayar açılmıyor sürekli reset atıyor yardım ederseniz mail adresim:ayhanxy@hotmail.com
yardımlarınızı bekliyorum !!!!!!!

microsoft kameramda ses karşı taraftan duyulmuyor ne yapabilirim?

BEN CHİP DERGİSİNE 1 YILLIK ABONE OLMAK İSTİYORUM

vista sp3 çıkacak mı acaba çıkacağına benzemiyor ama windows 7 geliyor ) teşekkürler

xp kullanın ne işiniz var vistayla

en güzeli windows7 ne işimiz var vistayla dandik sistemin önde gideni

ayhan sen en iyisi bir format attır bu arada bilmediğin işlere girme bende vista yükleyecektim ama vazgeçtim

vista sp1 i yükleyince xp vista mı oluyor

En İyisi Vista Ve Windows 7

microsoftun yeni rezaleti vista

7 mi vistamı ?

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir