Ucuz Android 4.0 isteyen?

İnternete sızan bu telefon, eski modellerine "güçsüz" deyip ICS sunmayan devlere tokat gibi...

Hüseyin Cem Köylü

Yunan Techblog sitesinin yayınladığı görüntülerde, Sony Xperia ST21i olarak isimlendirilen cihazın 3.2 inç'lik ekranı var ve özellikleri ile de orta seviyeye hitap ediyor. 800 Mhz Qualcomm işlemci, 512MB RAM, 3 MP kamera ve 640 x 480 çözünürlükte ekrana sahip telefon kutudan Android 4.0 Ice Cream Sandwich ile çıkıyor.

Özellikleri daha üstün olan Xperia P ve Xperia U gibi cihazlar bile Android 3.2 Gingerbread ile gelirken bu telefonun Android 4.0 ile gelmesi gerçekten güzel. Fiyatının da oldukça uygun olacağına kesin gözüyle bakılıyor.

Bu telefon, Samsung'un Galaxy S'i, özellikleri yetersiz diyerek Android 4.0 güncellemesinden mahrum bırakmasına da güzel bir cevap olabilir. ST21i'in çıkış tarihi ile ilgili henüz bir açıklama yok...

Okuyucu Yorumları

Toplam 13 Yorum

bu zaten ics'nin sistem gereksinimlerini karşılıyor. ics'in gb ile aynı sistem gereksinimi var. falan şirketlerin (başta samsung) üşengeçliğinden cihazlar bunu alamıyor. ancak cm 9 ile birkaç geliştiricinin yayınladığı sürümleri edinebilirler. öyle ki telefonum samsung spica (samsung'un 2. android'li telefonu, 156mb ram'i var) için bile 4.0 kamerasız bir şekilde çalışıyor. kamerası da yakında gelir yani sürücü yazılımını bir kişinin yazdığı düşünülürse oldukça iyi.

bu telefon giriş modeldir. onun için fiyatı da çok ucuz olacakmış. Sony bütün 2011 model Xperia telefonlara ICS güncellemesi yapacağım dedi ve yaptı. şu anda Neo V, Arc S, ve Ray kullananlara güncelleme yaptılar. mayıs ayında da diğer modeller güncellemeyi alacaklar. bir Xperia kullanıcısı olarak gayet de memnunum ICS'den. birkaç bug dışında gayet iyi çalışıyor. onu da gelecek aylarda güncelleme yaparak düzeltirler umarım.

zaten bir daha samsung telefon almam.kendileri kaybettiler aynı telefondan iki tane aldım ama bilseydim böyle olcağını almazdım ilk defa samsung telefon aldım genelde sonyericson alırdım ama bir hata yaptık ve samsung aldık ama bir daha samsung mu asla ,iyiki zamanında lcd tv mi lg almışım samsung alsaymışım yedek parçada problem olurdu her halde.

s5830i (bilenler bilir) kazığından sonra bi daha samsung telefon falan almam.

Okadar işletim sistemi çıktı. Windwos falanda dahil bi türlü zamanla yavaşlamalar falan olmaya sistem yapamadılar.

ilk once kendi kendisine tokat atsın sony efendi.daha bu cihazın ayarındakı kendi tellerine 2.3 u bile vermeyi düşünmedi,güya 4.0 da bıdı bıdı yani..

Android cihazlarda ayni pc gibi bazi GPU ve bazi dosyalar ramden aliyor.
Lg 2x ve samsung s1 buna iyi örnek yani tam olarak 512 mb ile cikmamislar kullanici icin 180 mb zar zor bir ton ayarla ancak kaliyor arada ayirim yapmayi ögrenin.

3.x Honeycomb değil miydi ya ben mi yanlış biliyorum ?!!!!!!!!! 3.2 gingerbread denmiş de... Zaten gereksiz ve saçma bi model olmuş. Herneyse

Sony kendi üretimi olan 2011 model xperialarına donanımları yetersiz gelebilir ics yavaş çalışabilir 512 ram yetersiz diyip ortalığı karıştıran bir diğer firmadır. bu ne yaman çelişkidir arkadaş .

bizim x10 mini elimizde patladı,1,6 ile geldi alet 2.1 zar zor verdiler,naz niyaz...şimdi kalkmışlar 4.0 versiyondan bahsediyorlar ucuz diyorlar yersen...

800 lük işlemciyle 3,2" minicik ekranıyla android 6 olsa ne yazar

800 lük işlemciyle 3,2" minicik ekranıyla android 6 olsa ne yazar

kim demis galaxy s 4.0 gelmiyor diye. abi gelecek ama hemen değil ağırlık olarak sII e önem veriyor ipneler sonra zaman olursa bu modellere de güncelleme gelecek. gelmezse zaten emülatorla hal oluyor.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir