Vodafone'dan "Yarına Hazırım" platformu

Vodafone'un araşıirmasına göre, Türkiye'de işletmelerin dijitalleşme endeksi %48

Vodafone'dan "Yarına Hazırım" platformu

Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, bu vizyonunun somut yansımalarını oluşturan yenilikçi çözümler sunmaya devam ediyor. Vodafone'un dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketlerinden Accenture ile birlikte yürüttüğü araştırmaya göre, Türkiye'deki işletmelerin dijitalleşme endeksinin %48 olduğu ortaya çıktı. www.yarinahazirim.com adresi üzerinden hizmete açılan Yarına Hazırım Platformu, işletmelerin değişen iş dünyasında yarına ne kadar hazır olduklarını ve hazır olmak için neye ihtiyaç duyduklarını anlamalarını sağlıyor. Vodafone Grubu'nun "Ready Business" konseptinin Türkiye'de ilk kez hayata geçirildiği bu platformun, Grubun faaliyet gösterdiği diğer ülkelere de örnek olması hedefleniyor. 

Yarına Hazırım Platformuna katılan şirketlerden çıkan ilginç veriler şu şekilde:

- Her 10 işletmeden 6'sı sahada araç kullanıyor. Ancak %76'sı araçlarını takip etmiyor.
- Her 10 işletmeden 6'si sahada ekibi ile iletişim kurmaya ihtiyaç duyuyor. Ancak %96'sı ekipleri arasında anlık iletişim sağlayacak teknolojileri kullanmıyor.
- Her 10 işletmeden 7'si müşterilerine tanıtım faaliyetlerine ihtiyaç duyuyor. Ancak bu işletmelerin %55'i bu ihtiyacına yardımcı olacak teknolojileri kullanmıyor.
- Her 10 işletmeden 6'sının işyeri dışında tahsilat yapmaya ihtiyacı var. Ancak %43'ü müşterilerine kolay ödeme imkanı sunan Mobil Pos teknolojisini kullanmıyor.
- Aynı şekilde her 10 işletmeden 4'ünün işini internet ortamına taşıyarak satış yapmaya ihtiyacı var. Ancak %63'ü bu ihtiyacına yönelik teknolojik çözümü kullanmıyor.

İşletmelere, endekslerini artırmak için önemli ipuçları verilecek

İşletmeler, Yarına Hazırım Platformunda uygulamayı kullanarak dijitalleşme endeksini ve ihtiyaçlarını belirledikten sonra, isterlerse, verimliliklerini artıracak Vodafone İş Ortağım çözümlerine ulaşabiliyorlar. Bu kapsamda, müşterinin ihtiyacını karşılamak üzere, Ekip Yönetimi Çözümleri, Operasyonel Yönetim Çözümleri ve Müşteri Bağlılığı Çözümleri olmak üzere 3 başlıkta toplanan Vodafone İş Ortağım çözümlerinden en uygun olanı öneriliyor.

Toplam Teknoloji Çözümleri ile daha dijital şirketler

Vodafone çözümleriyle dijitalleşerek verimliliğini artıran şirketler, aldıkları olumlu sonuçlarla dijital skoru düşük şirketler için örnek teşkil ediyor. Örneğin;

Ford Türkiye, Connected Trucks projesinde %60'a kadar süreçlerin denetimini sağlayarak Vodafone'un M2M çözümüyle müşterilerine %20'ye varan operasyonel verimlilik sağladı.

Lipton Türkiye, Vodafone Tablet Aplikasyonu projesi ile anında sahadan veri transferi sağlayarak operasyonel verimliliğini artırdı.

Danone-Hayat Su, Connected Cabinet projesi ile soğuk dolapların uzaktan yönetilmesini Vodafone M2M teknolojisi ile sağlayarak Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdi.

BASIN BÜLTENİNDEN DERLENMİŞTİR

Okuyucu Yorumları

Toplam 3 Yorum

ya onu bunu bilmemde arkadaş musteri temsilcisi ile cep merkezlerindeki arkadasların aynı ekrana bakıp farklı gormelerı ve cok basıt bı sorunum olmasına rağmen benı iki hafta oyalayıp cozume ulastıramayan bunun uzerıne mail yoluyla ulasmayı denedıgım bı sırket bu saatten sonra agzıyla kus tutsa benım gozumde eski yerını kaybetmıstır... önce sistemlerini yenilesinler sonra musteri temsilcilerini... gerisi zaten kendiliğinden olur

bu tur reklam haberleini okumak insanda gercekten ........................... duygusu uyandiriyor. voda kardes sen once 3g teknolojisine heryerde gec, hala bazi sehir merkezlerinde sinyalin 2 tirrnak ve 2g

vay ülkemin insanı rezil yani %48 de ne gelişmekte olan bir ülke değilde gelişmiş bir ülke olup yarına hazır olsak ne vardı? bir düşünün

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir