Vodafone'dan yeni bir platform: ACAİP

Vodafone, yeni platformu ile cep telefonu sahiplerine ve müşterilerine büyük bir hizmet sunacak!

Vodafone'dan yeni bir platform: ACAİP

Mobil iletişimin olanaklarını aboneleri için kolay ve erişilebilir kılan Vodafone Türkiye, bir süre önce hayata geçirdiği "kolaylık/sadelik" konseptinin devamı kapsamında "Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu - ACAİP"i tanıttı. "ACAİP" konsepti ile akıllı telefon seçmek, satın almak ve kullanmaya başlamak "kolay", "anlaşılır" ve "erişilebilir" hale geliyor.

Vodafone Türkiye, abonelerin akıllı telefon seçerken, alırken ve kullanırken yaşadığı zorlukları ve kafa karışıklığını ACAİP ile ortadan kaldırıyor. Aboneler, Vodafone Cep Merkezleri'nde istedikleri cihazı gerçeği üzerinden deneyebiliyor, "Dr. ACAİP"lere cihazlarla ilgili her şeyi danışıp bilgi alabiliyor, tarifelerine ek avantajlı fiyatlarla cihaza kolayca sahip olabiliyor, "ACAİP Kutu" ile Dr. ACAİP'ler eşliğinde eski telefonlarının hafızasındakileri yeni cihazlarına aktarıp internet ve e-posta dahil tüm ayarlarını kolayca yaptırabiliyorlar.

Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu kapsamında Dr. ACAİP'ler, abonelerin her türlü sorularını yanıtlıyor ve ürün seçiminden kullanımına, kurulumuna her aşamada yardımcı oluyorlar. Akıllı telefon ve data eğitimi konusunda mobil internet Dr. ACAİP'ler, abonelerin mağazadan telefonlarını kullanarak çıkabilmelerini sağlıyorlar. Dr. ACAİP'ler Vodafone'un Türkiye genelindeki 408 mağazasında abonelere hizmet sunuyorlar.

Dr ACAİP kimdir, ne yapar?

-       Akıllı telefon ve tarifeleri ile soruları yanıtlar.

-       Ürün seçiminde yardımcı olur, öneri sunar.

-       Acaip Kutu ile yeni ürünün kurulumunu sağlar.

-       Cihaz kullanımına her aşamada destek verir.

3 grupta akıllı cihazlar

3 grupta akıllı cihazlar

Platform, abonelerin ihtiyaçlarına ve bütçelerine en uygun akıllı telefonu kolayca alabilmeleri için 3 farklı ürün grubu sunuyor. Aboneler; Ekonomik, Popüler ve Teknolojik isimleri sınıflandırılmış ürün gruplarından ihtiyaçlarına en uygun akıllı telefonu, tarifelerine ek avantajlı fiyatlarla alabiliyorlar.

Vodafone Cep Merkezleri'ndeki ACAİP Kutular ise eski telefondan yeni telefona geçişi kolaylaştırıyor, telefonların kurulumunu kolayca gerçekleştiriyor.

Gökhan Öğüt: "Teknoloji kafa karıştırmak yerine hayatı kolaylaştırmalı"

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, abonelerinin mobil iletişimin nimetlerinden gönül rahatlığıyla faydalanarak yaşam kalitelerini artırma hedefiyle faaliyet gösterdiklerini belirterek şunları söyledi:

"Teknoloji, kafa karıştırmak yerine hayatı kolaylaştırmalı diyoruz. Yaptığımız araştırmalar bize, sektördeki ürün ve hizmetlerle ilgili olarak abonelerin kafasının karışık olduğunu gösteriyor. Teknoloji insanların hayatını kolaylaştırmak için sürekli gelişiyor ve değişiyor; ancak kullanıcılar bu değişimi aynı hızla takip edemiyor. Biz de bu gerçekten hareketle, ürün ve servislerimizi abonelerimize dokunabildiğimiz her noktada daha kolay anlaşılır ve erişilebilir kılma hedefiyle bir süre önce 'kolaylık' konseptini hayata geçirdik. 'Vodafone'da her şeyin bir kolayı var' diyerek, Her Şey Dahil Vodafone Pasaport, Hesabını Bilen Tarifeler, Vodafone markalı akıllı telefon ve Smart Tab gibi ilkleri sektöre sunduk. Kolaylık konseptimiz dahilinde şimdi de ACAİP bir platformu abonelerimizle buluşturuyoruz."

Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu ACAİP'i, Vodafone aboneleri dünya kalitesinde teknolojiye Vodafone farkıyla eşit bir şekilde ve kolaylıkla erişsin ve eriştikten sonra kolaylıkla kullanabilsin diye hayata geçirdiklerini dile getiren Gökhan Öğüt, "Vodafone'da akıllı telefon almak ACAİP kolay diyoruz. Dr. ACAİP'lerin yardımıyla en uygun akıllı telefonu seçmek, ACAİP Plan ile satın almak, ACAİP Kutu ve Dr. ACAİP'lerle telefonu kullanmaya başlamak ACAİP kolay" dedi.

Türkiye'de akıllı telefon penetrasyonunun yüzde 12, Vodafone abonelerinde ise yüzde 17,8'le Türkiye ortalamasının üstünde olduğunu kaydeden Öğüt, "Her iki Vodafone abonesinden biri 3G kullanıyor. ACAİP platformumuzla bir yılda akıllı cihaz satışımızı yüzde 50 artırmayı hedefliyoruz. Vodafone Türkiye olarak müşteri ihtiyaçlarını en iyi anlayan ve beklentilerini en doğru ürün ve servislerle karşılayan operatör olmaya devam edeceğiz" diye konuştu.

BASIN BÜLTENİNDEN DERLENMİŞTİR

Okuyucu Yorumları

Toplam 8 Yorum

gecen gun bır cıhaz hakkında bılgı almak ıstedım ama personel benden bılgı aldı nasıl tanıtacak mıs akıllı cıhazları merak ettım...

Red+ tarifesi 155tl - galaxy s3 29 tl oluor 4428 lira ya Hayat boyle cok daha kolay evet evet ACAYIP.

ne zaman vodafone bayiisinde bir telefon hakkında soru sorsam doğru dürüst cevap veremeyip müşteri hizmetleri ile görüşüne bağlayıp yolladılar :)

düzeltiyorum: AMAÇSIZ

::))))çok güldüm personel benden bilgi aldı.

55tl tarife + 11tl x3-02 tel x24 ay taahhüt verdim bir yıl geçmeden tarifem 60+11 ollmuş bunların alayı hırsız

"Red+ tarifesi 155tl - galaxy s3 29 tl oluor 4428 lira ya Hayat boyle cok daha kolay evet evet ACAYIP." Size katılmıyorum

hakkaaten acaipmiş

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play