Vodafone, Dijital Operasyon Merkezi'ni açtı

Vodafone, müşteri ilişkileri ve şebeke operasyon yönetimini tek çatı altında birleştirdi.

Oynat Vodafone yeni merkezini açtı Vodafone, müşteri ilişkileri ve şebeke operasyon yönetimini tek çatı altında birleştirdi.

Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik vizyonuyla, artan müşteri ihtiyaçlarına mükemmel cevap verebilmek için durmaksızın yatırımlar gerçekleştiren Vodafone, yeni Dijital Operasyon Merkezi'ni hayata geçirdi. En son teknolojilerle inşa edilen Dijital Operasyon Merkezi, yaklaşık 24 milyon TL'lik yatırımla hayata geçti. Merkezde, Türkiye genelinde Vodafone şebeke operasyonlarının 7/24 kesintisiz olarak izlenmesi ve operasyonların sürdürülmesi için tüm enerji ve bilgi sistemleri yedekli olarak hazırlandı.

İstanbul Küçükyalı'da Vodafone'un sürdürülebilir toplumsal kalkınmaya katkı sağlama hedefi doğrultusunda projelendirilen Merkez, Enerji ve Çevre Dostu Tasarımda Liderlik (LEED) Sertifikası'nın en üst seviyesi olan Platin sertifika kriterlerine uygun olarak tasarlandı ve inşa edildi. Aynı zamanda engelli dostu olan Merkezde, tüm girişler ve ortak kullanım alanları engelli bireylerin çalışmasına uygun olarak tasarlandı. Dijital Operasyon Merkezi; Müşteri Operasyonları ve Online Servisler ekipleri, Vodafone Net ekipleri, Şebeke Operasyon Merkezi ve Asya bölge ekipleri olmak üzere Vodafone Türkiye'nin operasyon ekiplerini tek çatı altında topladı. Toplam 16.500 metrekare alana sahip olan Merkezde, 1.350 kişi istihdam ediliyor.

Merkezin resmi açılışı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu Başkanı Dr. Tayfun Acarer ile Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcıları Hasan Süel, M. Sinan Kızıldağ, Pınar Kalay ve Selçuk Karaçay'ın katıldığı törenle gerçekleştirildi. 

Hasan Süel: "Dijital Operasyon Merkezi, kesintisiz hizmet anlayışımızın can damarı"

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Süel, törende yaptığı konuşmada, Dijital Operasyon Merkezi'nin Vodafone Grubu'nun küresel bilgi birikimi ve tecrübesini en son teknolojik gelişmelerle birleştirerek sundukları en ileri müşteri hizmetleri uygulamalarını tek merkezden aboneleri ile buluşturacağını belirtti.

Süel, şöyle konuştu: "Türkiye'nin uçtan uca dijital kalkınması hedefiyle ilan ettiğimiz "Dijital Dönüşüm Hareketi" kapsamında, geçtiğimiz yıl 1 milyar TL'nin üzerinde yatırım gerçekleştirdik. Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonumuz doğrultusunda, yatırımlarımız içinde en önemli payı teknoloji yatırımları aldı. Yaptığımız teknoloji yatırımlarıyla, mobil iletişim teknolojilerinin sağladığı fırsatları her gün daha fazla birey ve kuruma ulaştırıyoruz. Elbette, müşterilerimizin bu teknolojilerden kesintisiz ve mümkün olan en yüksek kapasitede yararlanması da aynı derecede öneme sahip. Bu doğrultuda, mükemmel müşteri deneyimi sağlamaya yönelik gerçekleştirdiğimiz hizmet yatırımlarını, yaklaşık 24 milyon TL yatırımla hayata geçirdiğimiz Dijital Operasyon Merkezimiz ile bir ileri aşamaya taşıdık. Dijital Operasyon Merkezimiz kesintisiz hizmet anlayışımızın can damarlarından birini oluşturuyor. Türkiye'nin 2023 hedeflerine ulaşması ve ülkemizi dünyanın ilk 10 ekonomisi arasına sokmak için mobil iletişim sektörünün kritik bir rol oynadığının bilinciyle yaptığımız yatırımların, ülkemizin ekonomik kalkınması açısından da kaldıraç etkisi yaratacağını düşünüyoruz. Bu doğrultuda, büyüyen müşteri tabanımızın ihtiyaçlarına en ileri müşteri hizmetleriyle mükemmel cevap verebilmek için yatırımlarımıza aralıksız şekilde devam edeceğiz."

BASIN BÜLTENİNDEN DERLENMİŞTİR

Okuyucu Yorumları

Toplam 4 Yorum

ee bundan bize ne?...

nasıl bizene 1350 kişi insan degişmi

Beyler ne demek bize ne kucumsemeyin bu rakamları sizin altinizda 1 kişi calissa onun kazandigi parayi burnundan getirirsiniz vodafone kurumsallasmis bir firma gidip bakkalda caliscagima buraya bedavaya ise baslarim

Benmüşteri hizmetinden memnundeğilim istediğiniz kadar yatırım yapın

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir