Vodafone, Turkcell, Turk Telekom'dan Kafa Karıştıran Kesinti Açıklamaları

Bugün yaşanan cep telefonu iletişim sorunları sonrası, Vodafone, Turkcell ve Turk Telekom, ayrı ayrı, sorunların kendilerinden kaynaklanmadığını söyledi. Peki ama o zaman sorun kimde?

Peki ama, sorun kimde?

Ramazan Bayramı'nın ilk günü olan bugün, Türkiye'de, cep telefonu ile iletişimde bazı sorunlar yaşandı. Bayram tebriği için yapılan aramaların yoğunluğu sonrasında, her üç operatörün aboneleri de, yaşadıkları bağlantı sorunlarını sosyal medyada paylaşmaya başladı.

Buraya kadar her şey normal; zira depremlerde ya da benzer doğal afet durumlarında, cep telefonu iletişiminin aksamasına alışmış bir ülkeyiz. İşin ilginç kısmı ise, bugün yaşanan sorunlardan sonra, her üç GSM operatörünün de, sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını söyleyen sosyal medya mesajları yayınlamaları. Önce, Vodafone, Turkcell ve Türk Telekom'un yayınladıkları mesajları sizlerle paylaşalım:

Vodafone: Sorun Vodafone kaynaklı değildir

Diğer operatörler yönüne yaptığınız aramalarda problem yaşıyor olabilirsiniz. Sorun Vodafone kaynaklı değildir.

Turkcell: Turkcell kaynaklı olmayan kesintiler

Turkcell'lilerin diğer Turkcell'li kullanıcılara doğru yaptıkları aramalarda herhangi bir aksama bulunmamaktadır. Şebekemizden diğer operatörlere yönelik gerçekleşen aramalarda ise Turkcell kaynaklı olmayan kesintiler meydana geldiği görülmektedir.

Türk Telekom: Yaşanan sorun, Türk Telekom kaynaklı değildir

Diğer operatörlere doğru yaptığınız aramalarda yaşanan sorun, Türk Telekom kaynaklı değildir. Türk Telekom kullanıcılarının kendi aralarında yaptıkları aramalarda hiçbir sorun yaşanmamaktadır.

Peki, o zaman sorun kimde?

Tüm bu mesajların ardından sorulacak tek bir soru kalıyor: Peki, sorun sizde değilse, o zaman sorun kimde? Bugün yaşanılan bağlantı sorunları, neden kaynaklandı? Sorun operatörlerden kaynaklanmıyor. Bizden kaynaklanmadığı de kesin. Umarız birileri, bu soruya da bir cevap verebilir...

Okuyucu Yorumları

Toplam 3 Yorum

Operotör'ler arası hat kapasitesi herhalde hiç bir zaman operatör içi kadar yüksek değildir.

Sorunun kaynağı bütün operatörlerin yeteri kadar alt yapı yatırımı yapmamaları. Artan talep karşısında alt yapıları yetersiz kalıyor. Sadece tek bir operatörde değil sorunun kaynağı, hepsinin parmağı var yaşanan sorunda.

sorun abone kaynaklı telefonunu açmayan uçak moduna alanda...

Sen de yorum yaz

 

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play