Web, Avrupalıların Özel Yaşamını Etkiliyor

Internet, Avrupa kıtasındaki sosyal ilişkileri ciddi anlamda etkiliyor.

Web, Avrupalıların Özel Yaşamını Etkiliyor

AOL Avrupa ve RoperASW analistleri tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre Avrupalı internet kullanıcılarının haberleşme alışkanlıklarını ciddi anlamda değişikliğe uğratmış. Buna göre hemen hemen her iki kişiden biri (Yüzde 47) bir parti veya başka bir özel toplantıya e-posta ile davet edilmiş veya çağırmak için e-postadan faydalanmış. Hemen her üç kişiden biri (Yüzde 30) yeni tanıştığı kişilerin telefon numaralarından önce e-posta adreslerini alırken her iki bilgiyi de isteyenler oranı yüzde 47’de kalmış.

AOL Avrupa şefi Philip Rowley araştırma sonucu hakkındaki fikrini “Araştırmamız, online medyaların özel hayat ile atık ne kadar iç içe olduğunu kanıtlıyor. Her dört Avrupalıdan birinin, online tanıdıkları ile e-posta aracılığıyla gerçek hayatta bir araya gelmesi, internetin sosyal normları ne kadar etkileyebileceğini gösteriyor.

Moda: Pijama ile online alış veriş
Internet, büyük bir alış veriş merkezi olma yolunda ilerliyor. Bunun sonucunda müşteriler de, kişisel bilgilerini aramaktan bornoz ile alış verişe çıkmaya kadar yepyeni alışkanlıklar geliştiriyorlar.

Internet kullanıcılarının dörtte birinden fazlası (Yüzde 28) bir arama motorunda kendi ismini veya yakın tanıdıklarının bilgilerini aratmış. Yaklaşık üçte biri ise (Yüzde 29) bornoz veya pijama ile bilgisayar karşısına oturup, alış veriş yapıyor.

Okuyucu Yorumları