Windows 7 RC için Türkçe dil paketi hazır!

Windows 7 RC için 32 dil paketi resmen yayınlandı: Türkçe Win 7 isteyenlere duyurulur...

Windows 7 RC için Türkçe dil paketi hazır!
Windows 7 RC: Resmi olarak Türkçe dil desteği sunuluyor.

5 Mayıs'ta haberini yaptığımız Windows 7 RC için Windows Update üzerinden Türkçe dahil 32 dil paketi resmi olarak yayınlandı. Bu sayede farklı dillerde Windows 7 RC Ultimate sürümünü kullanma imkânı sunuluyor. Bunların arasında Türkçe'de mevcut!

Yayınlanan dil paketleri hem 32 hem de 64 bit Windows 7 RC Ultimate için geçerli. Dil paketleri hakkında yayınlanan KB967828 nolu makaleye göz atabilirsiniz.

Resim galerimizde Türkçe dil paketinin Windows Update üzerinden nasıl kurulduğunu görebilirsiniz.

Okuyucu Yorumları

Toplam 25 Yorum

Gerek yok bende vardı zaten update nin verdiğinden daha iyi niye benim yüklediğim paket windows açılırken Türkçe karşılama yazısı ile cevap verirken update ile gelen paket Türkçe yüklememe rağmen İng karşılıyo bu biraz garip değilmi

İşde Bu Haber...

Teşekkürler , vista sp2 içinde beklioyruz..

Microsoft'ta Türkiye adına çalışanları tebrik ediyorum. Bu zahmetli işin üstesinden, başarılı bir şekilde geldiklerinden şüphem yok. Daha Windows 7'ye geçmedim ama kokusu iyi geliyor. Windows Vista beni Win7'nin Final'i çıkana kadar idare eder.. :)

nihayet böhöhöyyy :))))))

sendeki çakma da o yüzden. vistada dil değiştrdiğinde orjinal dil hangisi ise onun üzerinden açılış yapıyor.

Gerek yok bende vardı zaten update nin verdiğinden daha iyi niye benim yüklediğim paket windows açılırken Türkçe karşılama yazısı ile cevap verirken update ile gelen paket Türkçe yüklememe rağmen İng karşılıyo bu biraz garip değilmi
Bugün 16:19:07

önce türkçe sp2 yi yayınlasınlar

Önceden sızdırılmıştı ve sızdırılmış paketi kurdum cillop gibi oldu ve ilk günden beri türkçe windows 7 kullanıyorum.Performansından memnunum sıra pardus 2009 alfada

ben zaten 1 aydır türkçe olarak kullanıyordum. Google da win7 dil paketi diye arattığınızda bulabilirsiniz. CAB dosyasi şeklinde. Denetim masasından kuruluyordu. Kullandığım kadarıyla %99,9 türkçeydi. Yenisiyle bi farkı varmı acaba?

hayır garip değil yükleme sonunda açılışıda türlçeleştir onay kutusu var ona tıklamalısın

türkiyeye bukadar değer veriyor lar çok geç kalındı

ya download linkini bitürlü bulamadım arkadaşlar bi yardımcı oluranız :s

kurdum sorunsuz...

ben bulamadım linki

sğaolun arkadaşlar

arkadaslar nerde link goremedim yardım lutfen

nerden indiriyoruz kardeşim downlond nerde

link nerde beyler ?
,S:S:S

windows 7 dil paketi nereden indiriliyor link görünmüyor yardımcı olurmusunuz

link nerede göremiyorum acil....

Kimsenin okuma alışkanlığı yok."Link nerde", "link nerde" nerde değil doğrusu; nerede dir. Update (güncelleme) seçeneklerinden seçip update edeceksin (güncelleyeceksin).Okumak, araştırmak iyidir.

arkadaşlar resimli anlatımı takib edin güncelleştirmelerle dovlantı otamatik yüklüyo diller karşına çıkacak türkceyi seçeceksin bukadar ok...

Ellerine Sağlık kardesm...
ArkaDaşlar Link yok... Resimleri Dikkatli inceleseydiniz.. Bulurdunuz..
windows undate yi açıyoruz ve install diyoruz yükleme bitince bakıyoruz yüklenenlere aşşağıda tr dil paketi ver onu işaretleyip ok diyoruz... ve sonra tekrar ınsstall diyoruzzz Ve dil pakedimizz yüklenmiş durumda xD

okumasi yazmasi olan arkadaslar onu acinca cikmiyor dil destekleri

Sen de yorum yaz

Bu konuda okuyacaklarınız
1
Windows 7 RC için Türkçe dil paketi hazır!
2
CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir