Yeni HTC One nasıl olacak?

HTC'nin Yeni HTC One'ının çıkış tarihi yaklaşıyor. Peki özellikleri hakkında ne biliyoruz?

Yeni HTC One'ın özellikleri

25 Mart'ta duyurulması beklenen Yeni HTC One'ın özellikleri konusundaki spekülasyonlar son bulmuyor. Piyasadaki söylentilerin bir özetini aldığımızda ise akla en yatkın özellikler olarak şunlar dikkat çekiyor.

Yeni HTC One'ın işlemci olarak 2.3 GHz Snapdragon 801 kullanması bekleniyor. GSM Arena'nın internete sızan broşüründe de bu yönde bir bilgi var. Telefonun ayrıca 1080p 5 inç ekrana sahip olması kesin gibi. Zaten bundan daha aşağısı bir amiral gemisi için kabul edilebilir değil. Pilin ise 2600 mAh olması bekleniyor.

HTC'nin ise Yeni HTC One'ın pilini sabit veya değiştirilebilir yapıp yapmadığına dair bir veri bulunmuyor. Ancak ilk One'a bakıldığında, değiştirilebilir bir pil görmek bizce büyük bir sürpriz olacaktır. Ayrıca Yeni HTC One'da nano SIM kart kullanılacağı da söyleniyor ki, bu durumda iPhone 5 serisi sahipleri kolayca yeni HTC One'a geçebilecekler demektir.

Son olarak, Yeni HTC One'ın iki adet arka kamerası bulunacağı da neredeyse kesinleşmiş durumda.

Cem Şancı

Okuyucu Yorumları

Toplam 8 Yorum

hayatımda bu kadar çok sızan bi telefon görmedim daha :D tanıtımı yapılmış kadar oldu :D

Xperia Z2 bu yılın telefonu!

Hâlâ 2600mah... Yok arkadaş; HTC kâr etmek istemiyor...

Şahsen Biraz daha iyi bir telefon bekliyorum. Çünkü samsunga çok laf attılar. Umarım tasarımı bozmazlar, çünkü one çok karizmatikti.

2600mah batatya ne arkadaş.

ekran büyümeseydi keşke pil de biraz geniş kapasiteli olsaydı one x problemini bilen bilir günübirlik pil tüketiyordu sonra güncelleme falan geldi umarım yazılım direk gelir yoksa one x deki gibi illallah getirir yoksa

Galaxy s5, tasarım olarak eleştirilebilir tamam, yani plastik yapısı sebebiyle ama donanımsal olarak ve ekranın % 100'ünü kullanıma sunması(kapasitif tuşlar)açısından diğer telefonlara fark atıyor bunu kimse inkâr edemez !! Bence galaxy s5, Lg g3 cıkana kadar iphone ile piyasayı domine eder çünkü htc new one sızıntılardaki gibi çıkarsa hayal kırıklığı yaratacak ve xperia z2 ise tasarım ve çerçeve kabalığından yine kaybedecek

@16 Mar 2014 20:49 her haberin altında bu yazı var ezberledik hacı tamam galay s 5 akar ..

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir