Yeni Lumia 1020 reklamında hedef rakipler!

Microsoft, yeni Lumia 1020 reklamında iPhone 5 ve Samsung Galaxy'yi hazırlıksız yakaladı! İzleyin...

Yeni Lumia 1020 reklamında hedef rakipler!

Microsoft'un 41 megapiksel kameralı Lumia 1020'yi rakipleri Apple ve Samsung'la boy ölçüştüren yeni reklamı ortaya çıktı.

Pazar günü MTV'deki Music Video Awards'ta yayınlanması beklenen videoda Nokia Lumia 1020'ye sahip olmayan velilerin, çocuklarının gösterilerini çekebilmek için şekilden şekle girdikleri görünüyor. En iyi reklamı çekmek isteyen anne ve babalar, iPhone ve Samsung Galaxy ceplerini çocuklarına daha yakın tutabilmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Bu sırada olanlar oluyor ve büyükler birbirine giriyor. Tahmin edebileceğiniz gibi Lumia 1020'li baba, yerinden hiç kalkmadan en iyi kareleri yakalıyor.

Reklamdaki oyuncuların çoğunun daha önce Lumia 920'yi tanıtan "nikah" reklamındakiyle aynı olması dikkat çekiyor.

Microsoft'un Lumia 1020'li yeni Windows Phone 8 reklamını izlemek için tıklayın!

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 44 Yorum

Ya bi gidin arkadaş rezalet bi reklam.

@23 Ağu 2013 13:37 :D Samsung Galaxy s4 Zoom'u Lumia 1020 kadar ince ve şık değil diye zoruna mı gitti ? :D

@23 Ağu 2013 13:37 alinmayin ama nokia alsin 41mp kamersininyaninda onu kaldirabilcek bir ekran kullansin ayrica wp8 kullandim 41mp icin bile deymez

@23 Ağu 2013 14:06 şık nerede lumia 1020de şıklık ucubeye benziyor

çok güzel yaaaaaaa bayıldım reklama. beyin budur işte

Çok eğlenceli ilginç olmuş.

Kameradan başka ne üstünlüğü varmış tam idrak edemedim. Sadece kamera?

lets get a group shot kısmına bittim :D

Lumia'yı bu reklamı yaptığına pişman edecek apple ve samsung.haksız bir reklam çünkü w8 ios ve android'i asla geçemez ve geçemeyecek.Reklama sadece güldüm :)

@23 Ağu 2013 14:16 Haksız bir reklam evet öyle!

@23 Ağu 2013 14:16 Microsoft mu geçemeyecek ? Apple'ın ilk bilgisayar yazılımı yazan şirket. Evet geçemez haklısın:):):):)::):):):):):):):):):):):):):):)

Hem komik hem de baya bir gerçek bir olay bu aslında, bunu reklamda kullanmak güzel fikir

Bu kadar rezalet bir tasarım yapmak için ek gayret mi harcıyorlar acaba? Reklamda o kadar çok telefon görünüyor ki ama o kadar telefondan en kötü tasarımlısı reklamını yapmaya çalıştıkları. Dikkat çekici bir reklam olmuş. Mesajı da vermişler. Güzel görünen telefonlarla hava atmakla uğraşmayın. Bakın ben rezalet bir tasarım kullanıyorum bu da resim çekiyor. :)

@23 Ağu 2013 14:28 tasarım görecelidir ama lumia 1020 nin çektiği fotoğrafların kalitesi gözü iyi olan herkes için sabittir :)

@23 Ağu 2013 14:28 ne yaptın be sen de deki madem bana göre tasarımı iyi değildi,sen de vur dedik öldürmek pahasına gayret sarfettin :D

nokianin cirpinislari

@23 Ağu 2013 14:34 diğer markalarında kameraya odaklanışı tam tersini işaret ediyor ama neyse...

rekabet budur apple eğer türk firması olsa dava açardı bırakın işte firmaların rekabeti açılsın sonra niye türkiye telefon üretemiyor!

süper bir reklam Nokia 1 numara diğerleri 100 tl lik çin malı androidlilerden farksız ama Nokia Windows 8 bunu bir düşünün 2000 tl samsunga vereceksiniz bi benzeri çin malı androidli 100 tl sizce samsunga değer mi ama Nokia farklı tasarım farklı işletim sistemi ve farklı kamerasıyla hep 1 numara kesinlikle Nokia lumia alın farkı hissedin

@23 Ağu 2013 14:46 ssenin reklamin bundan daha iyidi

Nokia takılmış bi kameraya gidiyor telefon kameradan ibaret değil eyyy nokia

@23 Ağu 2013 15:09 telefon çekirdekten ibarette değil ama herkesin bir takıntısı var işte... ben çekirdek yerine kamerayı tercih ederim...

@23 Ağu 2013 15:09 madem o kadar iyi biliyorsun farklı öneriler sun bakalım hak ediyor mu diğerleride övgüleri.

Reklam falan iyi de yani bu telefon reklamı değil sanki fotoğraf makinesi reklamı gibi. Sadece 1 özelliğini övmüş. Diğer bütün özellikler Samsung'da :D

kavgada bile yapılmaz :D

reklam güzel ama telefon sırf kamera değil ki...android bir numara gerisi hikaye

@23 Ağu 2013 15:39 yahu git işine android halen kasıyor !!!!!

Reklam dediğin böyle olmalı. Daha önceki lumia reklamındaki oyuncular oynamış yine :D Samsung un sıkıcı reklamlarını günde 20-30 sefer görmekten içi bulanan biri olarak bu türden reklamların artmasını istiyorum.

Sadece kamera mı olay diyorsunuz ama, o telefon nerdeyse bütün dijital -slr ların babaları hariç- makinelerden iyi çekiyor ve aynı zamanda kendisi bir telefon ve sistemi itibariyle sosyal medya entegrasyonu çok fazla. Yani sizi Bi s4 bir de galaxy camera almaktan kurtarıyor adamlar. Anladınız?

Harika bir reklam.... Google'un bize Nokia'yaya yaptıkları karşısında az bile.. Microsoft sistemleri tek bir çekirdek altında topladığı zaman görürüm ben sizi....

o kadar boş yorumlar var ki! gidin bir lumia'yı elinize alın 5-6 dakika kurcalayın da diğerleri 2000 küsürlere ne satıyorlar onun cevabını verin.

Nokia Microsoft Apple 1 Numara

Reklam eğlendirici sadece, özellik açısından bir şey söylemek zorunda değil ancak cihaz alınır mı, bence hayır, kesinlikle ilk tercih olmaz.

bizimkiler de ön kameraya 0,3 mp (1,3 mp bile değil) kamera koysun. ilk ürünün suçu olmaz ama o kadar da geri değiliz be gülü. reklama gelince... adamlar kamerayı anlatmak istemiş ve başarmış. eğlenceli de reklam olmuş.

Bu reklamın S4 Zoom reklamından daha iyi olduğu kesin.

ahahahaha reklam süper olmuş diğer reklamıda iyiydi..telefon güzel yaaaa sarısını bekliyorum hayırlısıyla alıcam ekimde :D

Apple 8mp kamera koyduğunda * sihirli kamera * diye reklam yapıyordu . Yedin mi elmanın yarışını . Nokia sistemi ustun kamerası ustun Bi telefon markasıdır.

Ahahah guldum de samsung dan cok apple gordum logodan olsa olsa gerek ve ayrica reklamdakini vaad ediyorsa iphoneumu birakabilirim ama lens de onemli sadece mp degil

Sizin telefondan anladığınız donanımdaki ve marketteki yüksek rakamlar.Bundan dolayı Nokia güzel ya...

yahu sırf kamera diyenler telefon güzel,sağlam şimdi kulp bulmaya çalışmayın anlıyorum marka tutkunu insanlarsınız da apple samsungtan çoook önce nokia vardı halen daha var işletim sistemi var çok stabil daha ne istiyosunuz anlamadım gün geçtikçe uygulama sayısı da artıyor iyi değil iyi ötesi olma yolunda ilerliyor android kasıyor apple kasmıyor ancak kapalı bir sistem,bluetooth ile veri gönderemiyoruz,itunes gibi birşey gerekli yani zorluyor haa diyeceksiniz güvenlik için yapılmıyor mu ewt ama başka çözüm de olabilir ve gelelim wp'a uygulama eksiği var kabul ancak nokia adam edecek gibi görünüyor ;) ve reklam çok komik ve akılda kalıcı olmuş kamera cidden böyledir tahmin edebiliyorum ;)

UZUN SÜREDİR 920 KULLANIYORUM KİŞİSELLEŞTİRME SEÇENEKLERİ KISITLIYDI ÖNCEDEN ŞİMDİ ÖYLE PROGRAMLAR VARKI ANA EKRANIM ÇOK HOŞ GÖZÜKÜYOR WİDGETLARI ÇOK HOŞ PROGRAMLAR VAR İSTEDİĞİM FOTOĞRAFLARI REHBER ARACILIĞI İLE ANA EKRANA KOYABİLİYORUM ÖN YARGILI OLMAYIN VEYA KİŞİSELLEŞTİRMEYE ÇALIŞIN

Bir aydır lumia 720 kullanıyorum. Çok çok memnunum. Önemli Uygulama eksikliği hemen hemen kalmadı. Sadece profesyonel mesleki anlamdaki uygulama eksiklikleri var. Onlar da kısa zamanda çözülür. Çok hızlı ve stabil bir sistem. Lumia 520 ile 920 arasında pek fark yok. Sadece ekran büyüklüğü ve kamera farklı. Paranıza göre istediğinizi alın. Çünkü Aynı işletim sistemi hepsinde aynı hızda çalışıyor ve güncellemeleri alacağı da kesin. Öyle dandroid gibi bin çeşit versiyon yok. (Hangi uygulamalar hangisinde çalışyor belli değil. Ablama zamanında bir dandroid almıştık. Skype'da her iki kamera da çalışmıyordu. Komik!). Tüm uygulamalar kusursuz çalışıyor. Microsoft farkı işte. Olgunlaşmadan testlerini yapmadan hiç bir ürün çıkardığını gördünüz mü. Bu mantalite sebebiyle bu alemde biraz geç kalmış olabilir ama çok sağlam geliyor çook. Dandroidcileri aldı bir telaş. Yüz çekirdek de çıkarsa alet takılıyoooor. İşletim sistemi problemli. ios'u taklit etmekten öteye gitmeyen bir sistem yaparsanız elbette orjinali gibi olmayacaktır.

ya insanlar hiç düşünmüyo anlamıyorum. androidi savunurken kimse bi özellikten bahsetmiyo sadece iyi diyolar ve androidinde göze batan bi özelliği yok bence. apple iyi diyenlerde adam gibi bi özellik söyleyemiyo. burda nokia bu konuda tartışmasız en iyi olduğunu göstermiş işte ortaya çıkıp ben iyiyim falan demiyo adamlar. win8 bence çok güzel bi sistem ama tam değil. nokia bu sistemin fotoğraf özelliğinin fazlasını bile yaptı. şuan ortalıkta dolaşan işletim sistemleri hangi konuyu tam anlamıyla yaptıda savunuyosunuz. hepsinin bi eksiği var. ayrıca şu dönemde telefonları genelde gençlerin kullandığını ve o gençlerinde yediği yemeğin fotoğrafını bile çekip internete attığını biliyosunuz.

Bence Amerika baskı yapıyor Nokia'ya. Apple tasarım olarak en güzel görünen telefon olmalı, siz daha güzelini yaparsanız sizi pişman ederim. Nokia da korkup abidik gubidik tasarımlar yapıyor. Başka bir şey gelmiyor aklıma. Önden bakınca gene güzel; ne de olsa komple cam kaplı. Ama tasarım gerektiren arka tarafına geçince çocuğa versen böyle tasarımlar çizmez.

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir