Türkiye’de ikinci el devrimi: Rapor, yeni tüketim trendini açığa çıkarıyor

Türkiye’de hanelerin %46’sında en az 1 ikinci el eşya bulunuyor. Elektronik, mobilya, beyaz eşya ve dekorasyon ürünleri en yaygın kategoriler arasında. Gardıroplarda ise ikinci el kıyafet oranı %29 seviyesinde. İkinci el alışveriş yapanların bile yalnızca yarısının gardırobunda ikinci el kıyafet bulunuyor. Hijyen algısı bu alanda en güçlü bariyer olarak öne çıkıyor.

İkinci el artık Türkiye’nin yeni ekonomik ve sürdürülebilir normu

Genel tablo, Türkiye’de ikinci elin hem ekonomik baskılar hem de artan çevre duyarlılığı sayesinde hızla normalleştiğini gösteriyor. Güven, hijyen ve garanti mekanizmaları güçlendirildikçe ikinci el alışverişe olan ilginin daha da artması bekleniyor. Teknoloji

Forum