Arkadaşlar yeni modem alıcam da???

z_oneal
29-03-2010, 16:35   |  #1  
z_oneal avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
713 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

 

Arkadaşlar yeni modem alıcam ama sizinde fikirlerinizi almayı istedim.Benim modemin zoom'du çok uzun zaman önce almıştım ama duyduğuma göre artık zoom marka modemler kalkmış bende yeni modem almayı düşünüyorum,artık bozuldu sizce bu modemler nasıldır...

http://www.hepsiburada.com/zyxel ... tid=bd966652#tablnk


http://www.hepsiburada.com/zyxel ... 0&productid=bd97059

Hangisi daha iyi hem çekim gücü hemde diğer özellikler bakımından

Son Düzenleme: z_oneal ~ 30 Mart 2010 11:22
Banned
29-03-2010, 17:00   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
23 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

iii. combomax eya piktel almda ne alırsan al. bide port sayısı bant genişliği kablosuz mesafelerini göz önünde bulundur 

Kapalı Hesap (153334)
29-03-2010, 17:46   |  #3  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: z_oneal  
Arkadaşlar yeni modem alıcam ama sizinde fikirlerinizi almayı istedim.Benim modemin zoom'du çok uzun zaman önce almıştım ama duyduğuma göre artık zoom marka modemler kalkmış bende yeni modem almayı düşünüyorum,artık bozuldu sizce bu modem nasıldır...

http://www.hepsiburada.com/zyxel ... tid=bd966652#tablnk

bende aynsı var suan bir sorun yok ama ust modelleri cok iyi zytel almanızı tavsiye ederim ama diger modellerde iyidir modem modemdir çin malı olmasında ne olursa olsun.laptobun varsa 300mbs bişeyler bul normal kablolu ise gerekmez bu sana 4 yıl dayanır.hangi modem olursa olsun bu bant genıslıgı 4port falan filan yok max-g bunların hepsi hikaye hangi modem 300 metre oteye duvardan gecerek yayın yapıyor.Bant genişligi deninen sey tamamen sallamadan ibaret ben yüz kez yapmayı denedim bir türlü olmuyor belki sorun bendedir ama modem alıcaksan duyulmasmıs marka alma.zytel iyi saglam bir modem ama senın kullanıs tarzını bilemem gece gündüz acık bırakacaksan modemı pervaneli pahalı modemlere bir bak yoksa yanma ihtimali yüksek.

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (63589) ~ 29 Mart 2010 17:52
z_oneal
30-03-2010, 00:13   |  #4  
z_oneal avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
713 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

teşekkürler tavsiyeleriniz için birde bu var sizce hangisi daha iyi


Son Düzenleme: z_oneal ~ 30 Mart 2010 00:31
şafak89
30-03-2010, 02:00   |  #5  
şafak89 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
2,523 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

hocam alacaksan zyxel veya airtiesı tavsiye ederim 2 sini kullanım süperler ;)

z_oneal
30-03-2010, 10:00   |  #6  
z_oneal avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
713 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2008

zaten onları alıcam da iki üründen hangisi daha iyi.

clickonline
04-04-2010, 17:55   |  #7  
clickonline avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
459 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

En sağlam modem Origo dur. kont firması ithal etmekde.