dünyanın en iyi antivirüsü AVK 2009 (kanıtlanmış)

tayfunsg
03-08-2009, 17:57   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

slm arkadaşlar.daha önceverildiyse özür dilerim.

GData Avk 2009:  indir
bir alman araştırma şirketinin yaptığı araştırma sonucu avk 2009 %99,8 yakalama oranıyla bütün antivirüs programlarını geride bırakarak dünyanın en iyi antivirüs programı olduğunu göstermiştir.ben kullandım gerçekten çok başarılı tabiki dünyanın en iyisi diye tüm virüsleri yakalayacak diye bir şey öz konusu değil.yapılan araştırmalar sonucu diğer virüs programlarının yakalama oranlarına bakabilirsiniz.

GData Antivirüs 2010: indir (2010 versiyonu)
yukarıda belirttiğim avk 2009, 2010 yılında ismini biraz değiştirdi ve GData Antivirüs 2010 yaptı.Sanırım bunun sebebi avk nın ismi iyi duyulmamasından.2010 versiyonunu hiç kullanmadım en azından 2009 kadar iyi olduğunu düşünüyorum
diğer antivirüslerin virüs yakalama oranları

zrgnlr04
03-08-2009, 18:07   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
977 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

 


GDATA (AV\İS\TotalCare)yapılan testlerde zaten daima ilk 3 de yer almıştır.Bu bilinen bir durum.Siz haber kaynağınızı da verirmisiniz?tşkr.
teknoloji ortağınız da bunlar ise,sonuca şaşmamak gerekir,
G DATA Technology Partners

http://www.gdatasoftware.co.uk/partners/technologies.html
 

Son Düzenleme: zrgnlr04 ~ 03 Ağustos 2009 21:39
TuncaBozkurt
03-08-2009, 18:17   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
Alıntı: tayfunsg  
bir alman araştırma şirketinin yaptığı araştırma sonucu...
Hangi Alman şirketi o? Söylersen, inanıp inanmama kararını verebiliriz.

Metal_Milita
03-08-2009, 18:20   |  #4  
Metal_Milita avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,011 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Bence bu objektif bir  karşılaştırma değil bunun gibi  onlarca test var ama hiçbiri tarafsız bir karşılaştırma yapmıyor bu da o testlerden biri olmaktan öteye geçmemiş bence

zrgnlr04
03-08-2009, 18:54   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
977 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: tuncab  
Hangi Alman şirketi o? Söylersen, inanıp inanmama kararını verebiliriz.
haberin kaynağı derken bende bunu kastettim.

Kal-El
03-08-2009, 20:33   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
816 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2006

200 küsür MB boyutlu bir yazılım. Bana biraz fazla büyük geldi bir antivirüs için.

tayfunsg
03-08-2009, 23:06   |  #7  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

AV-Test.org adında bir şirket yapmış bu testi.ben denedim gayet başarılı bir antivirüs.daha önce bulaşan bir virüs sebebiyle c ve d sürücülerime format atmak zorunda kalmıştım avast bu virüsü yakalayamamıştı.aynı virüs sanırım cdlerimden birine bulaşmış ve tekrar bulaştı bu sefer avk ile tarattım 2500 civarı virüs buldu.bu öyle bir virüstü ki virüsü silebileceğiniz her yeri engelliyordu.hatta antivirüsleri bile devre dışı bırakıyordu avk yüklendi devre dışı kalmadı nedendir bilmiyom.ama dediğiniz gibi 250 mb yakın bi boyutu var bi antivirüs için büyük olabilir.

prison
03-08-2009, 23:55   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
585 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2008

nod 32 pc kasılmaz..uyum sorunu yok ev kullanıcıları için en ideali bence..

tayfunsg
04-08-2009, 00:10   |  #9  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

bana soracak olursanız avira .piyasada tutulan bir çok antivirüsü denedim ama avira engüzeli ama serial felan işlemiyo satın alman gerekiyo yada bedava sürümünü kullancaksın yada 3 aylık sürümleri var onlardan da olabilir.

black_flood
04-08-2009, 00:33   |  #10  
black_flood avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 152
5,190 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

free bir yazılım 2. ha gülerim avira premium yazsalar bişey demeyecektim ama free yazılım 2. oluyorsa lisanslı hali % 100 alıyodur böyle bir saçma testte hiç görmedim. ya avasta nedemeli madem o kadar iyide müşterideki worm generik leri silmemiş duruyo makinada tarattığımdada bulamadı. bu herhalde en iyi yazılım olmasına bağlı birşey olsa gerek. g-data iyi dir iyi olmaya 4 antivirüs firması kafa kafaya berip farklı bir adda antivirüs çıkartmış alt tarafı. çift tarama motoru kullanıyor ayrıca o motorların tekini kapatıpta testlere tabi tutsalarya bi görelim boyunun ölçüsünü.

Pavement Engineer
04-08-2009, 02:53   |  #11  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
89 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009
Alıntı: tayfunsg  
 
diğer antivirüslerin virüs yakalama oranları
Eğer ki bir antivirüs testi, Avast'ın Kaspersky ve Norton'dan daha iyi olduğunu söylüyorsa ben o teste sadece gülerim..

woredij
04-08-2009, 04:29   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
101 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2007

peki arkadaslar burdaki 200 küsur mb olan sürüm türkce desteklimi indirip kullanan varmı bosa gitmesin kota =)

PcMaKeR
04-08-2009, 09:31   |  #13  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
Alıntı: woredij  
peki arkadaslar burdaki 200 küsur mb olan sürüm türkce desteklimi indirip kullanan varmı bosa gitmesin kota =)
değil. hayvan gibi sistem tüketmeside cabası...

zrgnlr04
04-08-2009, 09:48   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
977 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

bu olmayabilir ama,nette trkç.GDATA AV\İS satılıyor.
burd.
 

Son Düzenleme: zrgnlr04 ~ 04 Ağustos 2009 09:54
CG5
04-08-2009, 10:30   |  #15  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
91 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

bu test insanların tercih etme oranlarına gore yapılsa valla daha sağlıklı olurdu

Sevdimsadece
04-08-2009, 13:45   |  #16  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
172 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

kaçınız inandı buna

tayfunsg
04-08-2009, 14:11   |  #17  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

arkadaşım ben alman şirketinin yaptığı araştırmayı sizinle paylaşmak istedim.isteyen iananır isteyen inanmaz, isteyen inindirir isteyen indirmez.hatta indiren arkadaşlar varsa görüşlerini yazsın.şahsen bence iyi bi antivirüs programı ama aviraya değişmem

BrandonRoy
05-08-2009, 00:23   |  #18  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

avast artık hepinizin karalistesinde.Bir kişi onu yaptı bunu yaptı demiş geriside böyle.Son sürümü ile en az nod32 ve kaspersky kadar iyi.

boikot
05-08-2009, 03:33   |  #19  
boikot avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
27 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

218 Mb antivirüs yazılımımı olur ya.

tayfunsg
05-08-2009, 08:33   |  #20  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

GDatanın nın tüm antivirüsleri böyle herzeman normal antivirüslerin 2-3 katı büyüklüğünde

PrQmatHeuS
05-08-2009, 09:24   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
280 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
Alıntı: prison  
nod 32 pc kasılmaz..uyum sorunu yok ev kullanıcıları için en ideali bence..
nod32 kullandım. Ve az tüketir diyenler var. Ctrl+Alt+Del'de tarama yaparken bile 7k ram gözüküyor. Çünkü sabit disk üzerinden kaynak tüketimi yapar. Kaspersky ise ram üzerinden yaptığı için normal halde 35 k, tarama yaptırırken 200 k ya kadar çıktığını gördüm. Ram üzerinden yaptığı için de Kasper kasıyor çok ram tüketiyor gibi ifadeler kullananlar var. Nod32 varken pc'me 67 tane spyware 7 tane trojan bulaşmış. Kav 2010'un beta'sını kullandığım halde Nod32'ye baya basar.

Bunu Nod32'i kullanmış ve daha önceleri forumda övmüş olan biri olarak söylüyorum.