makina yanıyo yanıyo

muho06
27-01-2013, 19:45   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

arkadaşlar benim bilgisayarın kasasından öyleböyle bi sıcaklık gelmiyor abi makina bildigin ufo gibi peteği kapatıyorum odadaki kasa yetiyor ısıtmak icin odayı bilgisayarın özelligi ve ısı derecesi

geforce6200turbocache(tm) 256mb suhanki ısı derecesi 126derece

pentium 4  tekcekirdek 1 sanal cekirdek cift cekerdek oluyo ısı 73derece

2gb ddr2 kington ram var 

windows 7 

şizce bu normalmi bi problem olurmu

Son Düzenleme: muho06 ~ 27 Ocak 2013 22:45
DiamondMines
27-01-2013, 19:52   |  #2  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,391 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: muho06  
arkadaşlar benim bilgisayarın kasasından öyleböyle bi sıcaklık gelmiyor abi makina bildigin ufo gibi peteği kapatıyorum odadaki kasa yetiyor ısıtmak icin odayı bilgisayarın özelligi ve ısı derecesi

geforce6200turbocache(tm) 256mb suhanki ısı derecesi 126derece

pentium 4  tekcekirdek 1 sanal cekirdek cift cekerdek oluyo ısı 73derece

2gb ddr2 kington ram var 

windows 7 

şizce bu normalmi bi problem

Bilgisayarı derhal kapat. Ekran kartını özellikle temizle! Elektrikli süpürge kullanma. İşlemci fanınn içini temizle. Kendin açmaya kalkma tekrardan termal macun sürmen gerekecek işlemci-soğutucusunun altına - zaten yenilenmeside şart ayrıca. Kasanın içine artı olarak fan tak 1-2 tane, 20/30 TL harca yoksa bütün parçaların her an eriyebilir. 

Bu durumda kullanmanı kesinlikle önermiyorum. 110 derece ile kurşun bile eriyor, senin ekran kartın nasıl hala çalışıyor? Derecelere hangi yazılımla baktın?

muho06
27-01-2013, 21:43   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

speed fan ile bakıyorum suhanda cpu 34 dereceye düstü oyundan ekran kartı 100derece fönmakinası tutacam birazdan ısısı iniyor

kamar33
27-01-2013, 22:02   |  #4  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Arkadaşım sen git kasayı balkona koy öyle kullan. O nasıl bir ısıdır. Düşüncesi bile korkuttu beni. Millet 75 oldu mu  gidip 100 TL ye fan alıyor. Sen 120 de nasıl kullanıyorsun. Parçalarda iyi dayanmış maşallah. Hala zamanın varken kaç kurtul kardeşim.

muho06
27-01-2013, 22:36   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

vallaha suhan oyun oynuyom 116derecede biraz önce fön makinesiyle 50 derece indi 30 dk sonra eski haline döndü :( fanyok benim ekran kartından o yüzden sıcak

DiamondMines
27-01-2013, 22:38   |  #6  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,391 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

Isıları ne ile ölçüyorsun? GPU-Z indir ve ordan bir bak:

http://nl2-dl.techpowerup.com/SysInfo/GPU-Z/GPU-Z.0.6.7.exe

Son Düzenleme: DiamondMines ~ 27 Ocak 2013 22:39
kamar33
27-01-2013, 22:41   |  #7  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Kardeşim ekran kartın nasıl dayanıyor ona ? Kapat git bilgisayarcılardan 5-10 liraya çıkma fan al tak bu nedir Allahını seversen ?

muho06
27-01-2013, 22:46   |  #8  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

beyler fotoraf koydum 127 derece suhanda mangal yapılma derecesine geldi el degilmiyo ekran kartına :D fön makinası tutuyorum

DiamondMines
27-01-2013, 23:02   |  #9  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,391 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

Fön makinesi niye tutuyorsun? Vantilatör felan tutsan daha iyi olur. Bak yakacaksın ekran kartını. Umrunda değil mi?

kamar33
27-01-2013, 23:16   |  #10  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Heralde fön makinesini ısıtması devre dışıyken sadece hava üflerken tutuyor.

muho06
27-01-2013, 23:20   |  #11  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

ÖNCEDEN 110 GELİRDİ FÖN MAKİNASI TUTAR DÜZELTİRDİM O YÜZDEN FÖNMAKİNASI TUTOM PERFANE YOKBENİM EKRAN KARTINDA METAL VAR ÜSTÜNDE

kamar33
27-01-2013, 23:23   |  #12  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Kardeşim o bilgisayarda başka bi sorun vardır 120 derece ne Allah için. Fiziğe aykırı :D

muho06
27-01-2013, 23:35   |  #13  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

vallaha hacı bende bilmiyorum işlemci acip sogudu gene fanlar yavasladıda hele işlemci 72derece ekran kartı 128 dereceydi kasadan bir sıcaklık geliyor öyleböyle degil fönmakinasını tutuyom soguk hava üfflüyo makina icerden sıcak hava geliy oama öyleböyle degil :D yumurta felan rahat piser yani :D

muho06
27-01-2013, 23:38   |  #14  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

bilgisayarda %50performans düsüklügü oldu ama o degilde bütün bu 100 derecede yanar diyenlere iyibi ders oldu :D milelt veriyo 300 tl ekran kartı alıyo 100derece kül alıyo bizim külüstür 130 zorluyor :D

kamar33
27-01-2013, 23:41   |  #15  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

3310 vs İPhone gibi oldu bu :D

muho06
27-01-2013, 23:46   |  #16  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

:D ekran kartını satılaga cıkaracam baba hem mangal hem ekran kartı yanmayan ekran kartı 130derece gördü bu ekrankartı diye :D fotoraf atmasam birinedesem 130 derece gördü diye kimse inanmaz bana :D o degil benim işlemci 80 dereceyi gördü bi ara gene yanmaydıydı ama oda fönmakinası kurtarmıyordu kapattım mecburen :D

kamar33
27-01-2013, 23:51   |  #17  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Eski toprak :D  Senin kasada fan yok mu hiç ? :D

muho06
28-01-2013, 09:54   |  #18  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

yok kasada fan 1tane fanvar oda işlemcinin cok ısınınca yantarafını acıyom kasanın :D

cmrynr
28-01-2013, 10:21   |  #19  
cmrynr avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
264 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Bence sana en iyi çözüm kasanı biraz modlamak gibi gözüküyor. :D Elektronik işi şakaya gelmez. Dayandı dayandı dersin anında görüntü gidip yanık kokusunu kokladığında aklın başına gelebilir. O yüzden fazla geç kalmadan hemen yan kapağa dışarıdan hava üfleyecek bir tane fan takıp ön ve arkaya da fan takmalısın. Yoksa sana daha pahalıya patlayabilir.

kamar33
28-01-2013, 11:41   |  #20  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Ya en güzeli benim dediğim havalar soğuk zaten kasayı balkona koy kullan. :D

cmrynr
28-01-2013, 11:45   |  #21  
cmrynr avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
264 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012
Alıntı: kamar33  
Ya en güzeli benim dediğim havalar soğuk zaten kasayı balkona koy kullan. :
 

Oda güzel :D

kamar33
28-01-2013, 11:56   |  #22  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

:D  Nitrojen soğutma falan hikaye git erzuruma bırak kasayı balkona. celeron işlemciyi 4 ghz e çıkar 30 u geçmez ısı :D

muho06
28-01-2013, 12:38   |  #23  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
207 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

o degilde truva onlnie di ye bi oyunvar oy nun istedigi özelligin minumun sistemine göre benim pc özeliigi daha daha minumum ama oynu acıyor yalnız suhan ekran kartı 120 derece işlemci 72 derece  :(

kamar33
28-01-2013, 12:41   |  #24  
kamar33 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
495 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011

Arkadaşım vallaha o parçalar bozulmakla kalmaz kasan yanar direk. alev alır falan. kapat bi kaç oyun için değer mi

cmrynr
28-01-2013, 12:50   |  #25  
cmrynr avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
264 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2012

Bak daha sonra sana 'kendi düşen ağlamaz' sözünü söylemek istemiyoruz. :D