Windows 10 - İnternet Problemim

Ahmetozefe
12-07-2016, 22:19   |  #1  
Ahmetozefe avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

 

Merhaba bu problemi şubattan beri yaşamaktayım. Şöyle ki Chrome, Opera, Firefox gibi çeşitli tarayıcılarla internette gezebiliyorum. Ancak Edge ile giremiyorum. "Hımm... Bu sayfaya ulaşamıyoruz." yazısı çıkıyor. İnternete bağlıyım, DNS ayarı yok, VPN ayarı yok, modemi resetledim yeniden ağ kurdum. Başka sitelerden moderatörlerin verdiği bazı komutları CMD ye yazıp uyguladım ama sonuç yok. Windows'un Mail, Edge, Takvim, Güncelleme Merkezi gibi servisleri internetimi görmüyor. Sanki Windows ile gelen standart uygulamalar erişemezken, dışardan yüklenen uygulamalar erişebiliyor. Ne yapabilirim?

padisah
13-07-2016, 00:16   |  #2  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Ahmetozefe  
Merhaba bu problemi şubattan beri yaşamaktayım. Şöyle ki Chrome, Opera, Firefox gibi çeşitli tarayıcılarla internette gezebiliyorum. Ancak Edge ile giremiyorum. "Hımm... Bu sayfaya ulaşamıyoruz." yazısı çıkıyor. İnternete bağlıyım, DNS ayarı yok, VPN ayarı yok, modemi resetledim yeniden ağ kurdum. Başka sitelerden moderatörlerin verdiği bazı komutları CMD ye yazıp uyguladım ama sonuç yok. Windows'un Mail, Edge, Takvim, Güncelleme Merkezi gibi servisleri internetimi görmüyor. Sanki Windows ile gelen standart uygulamalar erişemezken, dışardan yüklenen uygulamalar erişebiliyor. Ne yapabilirim?
Kullandığınız Windows 10 orijinal mi?

Ahmetozefe
13-07-2016, 00:34   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

Evet. Windows 7 den güncelledim. Windows 7 de orjinaldi, 10 da orjinal.

padisah
13-07-2016, 02:58   |  #4  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Ahmetozefe  
Evet. Windows 7 den güncelledim. Windows 7 de orjinaldi, 10 da orjinal.
Buradan Complete İnternet Repair'i indirip yönetici olarak çalıştırın ardından son seçenek hariç tüm seçenekleri işaretledikten sonra "Go!" ya basarak sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz.

Ahmetozefe
13-07-2016, 16:18   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

Maalesef sonuç alamadım.

padisah
13-07-2016, 16:46   |  #6  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Ahmetozefe  
Maalesef sonuç alamadım.
Bilgisayarınızda zararlı yazılım olup olmadığına dair aşağıdaki programlar ile yazdığım işlemleri yapar mısınız?

Emsisoft Emergency Kit programını indirip çalıştırın ve güncelleştirmelere onay verin ardından "Tarama" başlığının altından "KENDİN TARA" seçeneğine tıklayın çıkan kutuda "Evet"e tıklayın ve ayarları aşağıdaki görüntüde olduğu gibi yapılandırıp bilgisayarınızda tarama yapın.
(Sizde sürücü bölümlerinin [C:\, D:\, E\ gibi] adedi daha fazla olabilir hiçbirini silmeyin hepsini taratın. Tek sürücünüz de olabilir.)
  
İleriye tıkladığınızda tarama başlayacaktır.
Taramanın sonucunda bulunan olduysa silin.

Ardından bilgisayarınızı Comodo Cleaning Essentials (CCE) ile "Full Scan"ı seçerek taratın bulunan olursa silin. (İndirirken 32 bit veya 64 bitden kullandığınız Windows'a uygun olanı seçin.) Comodo Cleaning Essentials güncelleştirme sonrası bilgisayarı yeniden başlatacaktır
Windows açıldığında CCE'nin isteyeceği çalışma iznini verin.

NOT: Taramaları yapmadan önce programları güncelleştirmeyi unutmayın.

Son Düzenleme: padisah ~ 13 Temmuz 2016 16:48
Ahmetozefe
14-07-2016, 02:59   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

Tekrar sonuç yok. Bu taramaların 2 saati geçmesi normal mi bu arada?

padisah
15-07-2016, 00:51   |  #8  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Ahmetozefe  
Tekrar sonuç yok. Bu taramaların 2 saati geçmesi normal mi bu arada?
Tarama süreleri dosya miktarınıza ve bilgisayarınızın hızına göre değişir. 2 saat normal bir süre sayılır.

http://answers.microsoft.com/tr- ... ccb13ad22a1c?auth=1

Yukarıdaki bağlantıdan ulaşabileceğiniz sorun sizinkine benziyor ve bir kişide sorunu çözdüğünü yazmış sizde aynı yöntem ile sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz.

Son Düzenleme: padisah ~ 15 Temmuz 2016 00:58
Ahmetozefe
15-07-2016, 16:15   |  #9  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2016

Aynı yöntemi denedim, komutları uyguladım ama çözüme ulaşamadım. En iyisi eve internet uzmanı çağırmak.

padisah
17-07-2016, 00:22   |  #10  
padisah avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 178
2,191 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2013
Alıntı: Ahmetozefe  
Aynı yöntemi denedim, komutları uyguladım ama çözüme ulaşamadım. En iyisi eve internet uzmanı çağırmak.
  Eğer isterseniz Microsoft müşteri hizmetlerinden yardım alabilirsiniz.

https://www.microsoft.com/accessories/tr-tr/support/contact-us

Son Düzenleme: padisah ~ 17 Temmuz 2016 00:24