Yeniden bir kasa kurucam yardım

biskin22
27-03-2014, 17:25   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

 

Öncelikle merhaba arkadaşlar .


arkadaşlar ben sıfırdan oyun için iyi bi sistem kurmayı düşünüyorum ekran kartı,işlemci,ram tamamen sıfırlıyıcam   güncel oyunları oynıyabilmek için GTA , Call of duty Crysis vs oyunları oynamak için,   önceden ps3 oynuyordum ps3ü sattım şimdide kasamı toplıyıcağım gta V gibi oyunları oynamak istiyorum dediğim gibi bu fiyata önerebiliceğiniz bi sistem varsa söylermisiniz800-110 tl'ye yakın fiyatlarda olursa iyi olur .


Yada sizce hazır bi kasa almakmı daha kaarlı çünki kasa biraz eski yani tamamen sıfırlıyıcam yeni hazır kasamı almak iyi yoksa tek tek alıp toplama kasa yapmakmı

DiamondMines
30-03-2014, 17:19   |  #2  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,390 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012
Alıntı: biskin22  
Öncelikle merhaba arkadaşlar .


arkadaşlar ben sıfırdan oyun için iyi bi sistem kurmayı düşünüyorum ekran kartı,işlemci,ram tamamen sıfırlıyıcam  güncel oyunları oynıyabilmek için GTA , Call of duty Crysis vs oyunları oynamak için,   önceden ps3 oynuyordum ps3ü sattım şimdide kasamı toplıyıcağım gta V gibi oyunları oynamak istiyorum dediğim gibi bu fiyata önerebiliceğiniz bi sistem varsa söylermisiniz800-110 tl'ye yakın fiyatlarda olursa iyi olur .


Yada sizce hazır bi kasa almakmı daha kaarlı çünki kasa biraz eski yani tamamen sıfırlıyıcam yeni hazır kasamı almak iyi yoksa tek tek alıp toplama kasa yapmakmı

Sadece kasa mı alacaksın? Maximum bütçe 1100 TL mi?

SeaPortPirate
30-03-2014, 17:45   |  #3  
Üye
Teşekkür Sayısı: 2
50 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2014

Tamamen sıfır bir kasa da rahatça GTA 5 oynayabilmek için 1100 TL bütçe yetersiz olur diye düşünüyorum.

Kapalı Hesap (153334)
30-03-2014, 18:19   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 187
6,419 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: biskin22  
Öncelikle merhaba arkadaşlar .


arkadaşlar ben sıfırdan oyun için iyi bi sistem kurmayı düşünüyorum ekran kartı,işlemci,ram tamamen sıfırlıyıcam   güncel oyunları oynıyabilmek için GTA , Call of duty Crysis vs oyunları oynamak için,   önceden ps3 oynuyordum ps3ü sattım şimdide kasamı toplıyıcağım gta V gibi oyunları oynamak istiyorum dediğim gibi bu fiyata önerebiliceğiniz bi sistem varsa söylermisiniz800-110 tl'ye yakın fiyatlarda olursa iyi olur .


Yada sizce hazır bi kasa almakmı daha kaarlı çünki kasa biraz eski yani tamamen sıfırlıyıcam yeni hazır kasamı almak iyi yoksa tek tek alıp toplama kasa yapmakmı

 git ps4 al öyle bir kasa şuan bu paraya toplanmaz.