Facebook'tan iOS 14 Uyarısı: "Gelirleriniz Düşebilir"

Facebook, iOS 14'te gizlilik için yapılan geliştirmelerin uygulama gelirlerini silip süpürebileceğini söyleyerek geliştiricileri uyardı!

Facebook, kendi reklam izleme araçlarını kullanan uygulama geliştiricilerini iOS 14'teki geliştirmeler hakkında uyardı.Apple, Son Günlere Damga Vuran Tartışmada Geri Adım AttıWordPress'in iOS uygulamasında kendi hizmetlerini tanıtması sonrasında WordPress uygulamasına kısıtlamalar getiren Apple, özür diledi ve geri adım attı.

iOS 14'teki gizliliğe yönelik yenilikler, uygulamaların kullanıcı hareketlerini izinsiz izlemesini zorlaştırıyor. Örneğin uygulamaların Apple'ın cihaz tanımlayıcısını öğrenebilmesi için kullanıcıdan izin alması gerekiyor. Bu tanımlayıcı, geliştiriciler tarafından Facebook'un Audience Network'ü yoluyla hedefli reklam göstermek için kullanılıyor.İsteyen Herkes Bir Hacker Kiralayabilir mi? Hacker Kiralamak Mümkün mü?Hacker'ları kötü amaçlar için bulup kiralamak, filmlerde ve dizilerde olduğu kadar kolay bir iş mi?

Facebook, testlerde Audience Network yayıncı gelirinin yüzde 50 düştüğünü gözlemlediklerini söylüyor. Sosyal deve göre gerçekteki düşüş, çok daha fazla olabilir. Firma, bir başka blog gönderisinde, değişikliğin reklam hedeflemeye etkisinin çok büyük olabileceğini ve bu nedenle iOS 14'te Audience Network'ü sunmanın anlamsız hale gelebileceğini de söyledi.

Facebook'a göre değişiklik küçük şirketlerin ve geliştiricilerin gelirlerini etkileyecek, buna karşın Facebook'un kendi gelirlerini ne kadar etkileyeceği bilinmiyor.

Sonraki Haber

Forum