Değiştirilen Galaxy Note 7 de alev aldı!

Güvenli olduğu garantisi verilen değiştirilmiş bir Galaxy Note 7, uçakta alev almaya başladı!

Değiştirilen Galaxy Note 7 de alev aldı!

Samsung, tabir-i caizse hiçbir cihazından çekmedi bugüne kadar Galaxy Note 7'den çektiği kadar... Batarya sorunu yaşayan ve hatta patlayarak kullanıcıların güvenliğini riske atan Note 7'ler geri çağrılarak yenileriyle değiştirilse de cihazlardaki sorunlar bitmek bilmiyor. The Verge'de yer alan yeni bir rapora göre şimdi de Southwest Airlines'a ait bir uçuş bir yolcuya ait Galaxy Note 7 alev almaya başladığı için ertelendi ve uçaktaki bütün yolcular tahliye edildi.

Yeterince endişe verici bu hadise de daha da korkutucu olan şey ise cihaz sahibinin verdiği demece göre bunun Samsung tarafından yapılan geri çağırmanın ardından verilen yeni bir Galaxy Note 7 olması...

Brian Green adlı yolcu konuyla ilgili The Verge'e verdiği demeçte söz konusu cihazın Samsung tarafından yeniden temin edilen Note 7'lerden olduğu ve güvenli olduğuna dair bütün sembolleri taşıdığı belirtiliyor. Green, güvenli olduğu anlamına gelen yeşil batarya simgesi taşıyan cihazı, düzeltilen telefonların mağazalara geldiği ilk gün olan 21 Eylül'de bir AT&T mağazasından almış.

Samsung adına hadisenin daha da kötüleşmesini sağlayan şey ise Green'in, yenilenmesine rağmen hala sorun çıkartan Galaxy Note 7'den vazgeçip yerine bir iPhone 7 alması olmuş.

Brian Green / The Verge

Cenk Atlı

Okuyucu Yorumları

Toplam 11 Yorum

koca Samsung çözemedi mi bunu ilginç..

samsunga nazar değdi , ne bu ya böyle

Karalama mı desem başarısız bir viral denemesi mi bilemedim. Piyasada o kadar telefon var bi sadece not 7 patlıyor bi not 7 yanıyor öyle mi?

@06 Ekim 2016 14:05 evet kardeşim samsungu karalamak için apple havayolu şirketiyle anlaşmış çok mantıklı değil mi bence kesinlikle komplo her şey.

Eğer doğruysa olay kapandı note 7 için

@06 Ekim 2016 15:00 .....................doğru..ve kesin..uçak,ta patlamış.! uçak yerde iken..iyiki yükselmemiş..felaket olurdu ..herkesin canı kendisine azizdir..

Gençler artık nokia a dönme vakti geldi anlaşılan. 3310 4ever

muhtemelen hatanın ne olduğunu ilemeyen samsung geri dönüşüm diye aynı telefonları verdi yeşil simge koyup. her zamanki çin malı şeyler..

böyle giderse ,,yani patlamalar olursa..alanlarında telf.nu patlarsa..DÜNYADAKİ milletler samsunga dava açar..tazminat ister..abd.de birisi dava açmış 15.bin dolar = 45 bin lira.para istiyor samsung,dan..düşünün bu adet 1000 kişi olsa..en az 15.000 dolar tazminat açılsa..samsung binalarını satsa kurtulamaz..en iyisi dozer işine dönmektir.. telefon işi çok ince ve hassas bir iştir..küçük bir ark yapması dahi bu sorunlara sebep oluyor..

@06 Ekim 2016 23:49 dostum kazanılmış1 dava var ve 15 bin dolar değil 52 milyon dolar !!

Samsung'un yapacağı en iyi hareket sineye çekip, özür dilemek. Bu cihazı beceremediklerini söylemek ve tamamen piyasadan çekip yeni cihaz üzerinde çalışmak. Onarıp tekrar piyasaya sürmekten daha az maliyeti olacak. Üstelik topladığı cihazları belli başlı donanımlarını yeni cihazda kullanarak geri dönüşüm sağlayıp yeni cihazın maliyetini düşürecek. Zaten her türlü zarar edecek. Ancak bu zarar kaybolacak prestijin yanında hiç kalır.

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir