ITserv Technology, yerli yazılım çözümlerine yenilerini ekliyor

ITserv Technology, Marmara Üniversitesi ve Uşak Üniversitesi Teknoparkları'nda iki farklı yazılım ürünü geliştirdiğini açıkladı.

ITserv Technology, yerli yazılım çözümlerine yenilerini ekliyor

Geçtiğimiz yıllarda ilk yerli ve milli izleme yazılımı ITOC’u pazara sunan ITserv Technology, şimdi de Marmara Üniversitesi ve Uşak Üniversitesi Teknoparkları'nda iki farklı yazılım ürünü geliştirdiğini duyurdu.

Şirket, Marmara Üniversitesi Teknopark'ta Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetimi (ITSM) alanında çalıştığını belirtiyor. BT hizmet yönetimi yazılımıyla birlikte ITserv Technology, işletmelerin BT hizmetlerini etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyan, yerli ve özgün yazılım çözümleri sunmayı hedefliyor. ITSM, bir organizasyonun BT hizmetlerini iş ihtiyaçlarıyla uyumlu hale getirerek, müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği artırmayı amaçlıyor.

Öte yandan, Uşak Üniversitesi Teknopark'ta grubun bulut bilişim çözümleri şirketi Cloud4Next için çoklu bulut yönetim sistemi platformu çalışması sürüyor. Geçtiğimiz ay başlayan çalışmayla birlikte global bulut servislerinin daha verimli ve kolay yönetilmesini sağlayacak bir platform yaratılması hedefleniyor. Söz konusu platformla birlikte Cloud4Next’in müşterileri çoklu bulut servislerini tek noktadan merkezi olarak denetim, izleme ve raporlama imkanı bulacak.

Geliştirdikleri yazılımlarla teknoloji alanında Türkiye’deki kurumların gelişimine katkıda bulunmayı hedeflediklerini belirten ITserv Technology CTO’su Kerem Çebi hedeflerini şöyle anlatıyor: “Her iki yazılım çözümü projemizle, müşterilerimize BT altyapılarına yönelik operasyonel iş yüklerinde üretkenlik ve verimlilik sağlamayı planlıyoruz. Sunduğumuz yenilikçi projelerle, yazılım geliştirme alanındaki hızımızı artırmayı ve geleceğin teknoloji ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretmeyi sürdüreceğiz. Güncel yazılım dilleri kullanılarak geliştirilmekte olan ITSM çözümümüz, işletmelerin iş sürekliliğinde kesinti yaşamasına sebep olabilecek BT altyapılarında oluşan sorunların ve son kullanıcı destek taleplerinin merkezi olarak kayıt altına alınarak görüntülenmesini ve kontrol edilmesini sağlayacak. Çoklu Bulut yönetim platformu ise müşterilerimizin kullanmakta olduğu global bulut servisleri ve Cloud4Next yerel bulut servislerininin tek noktadan görüntülenebilir ve yönetilebilir olmasını sağlayacak.”