Microsoft, Internet Explorer 8'i tanıtacak

Microsoft, geleneksel MIX konferansında yeni tarayıcısı Internet Explorer 8'i tanıtmak istiyor...

  • Halil Mollaoğlu
Microsoft, Internet Explorer 8'i tanıtacak
MIX08: Microsoft yeni Internet Explorer'ı Las Vegas'ta tanıtacak.

Internet Explorer takımının yöneticisi Dean Hachamovitch, Microsoft'un her sene düzenlediği MIX internet konferansında Internet Explorer 8'i (IE8) tanıtacak. Hachamovitch, konferans web sitesinde bir resmi bildiri yayımladı. Bu, son günlerde dedikodusu yapılan konuları doğruluyor.

Microsoft konferansı MIX 2008, 5-7 Mart arası Las Vegas'ta gerçekleşecek. Bu konferans IE8, Silverlight veya .NET gibi Microsoft'un web teknolojilerini tartışmak için web-geliştiricileri ve pazar ortaklarını bir araya getiriyor. Hachamovitch'in dışında Microsoft şefi Steve Balmer da konuşmada bulunacak.

Okuyucu Yorumları

Toplam 19 Yorum

daha ie7.0'ı düzgün çalışmıyor :) keza 6.0 da aynı

güzel olur :D renkli janjanlı yapsınlar :D

inşallah guvenlik açısından beklenen seviyeye ulaşır
vallahi ie7 yi açmaya korkar oldum

CHIP Online Ziyaretçisi yazmış:
inşallah guvenlik açısından beklenen seviyeye ulaşır
vallahi ie7 yi açmaya korkar oldum

^^ Neden korkar oldun? Sağdan soldan veya teknoloji cahillerinin Firefox reklamından dolayı mı? IE7'nin Firefox'a nazaran çok daha az açığı çıktı şu geçtiğimiz 1 sene zarfında. Neden korkar oldun?

Adobe Flash Player NEDEN MOZİLLADA YÜKLENMİYOR

yahu daha 7 yi yükleyenler azınlıkta şu orginal sürüm olayı nedeniyle. acelesi ne bunların anlamadım

vallahi bosuna uğrasıyorsunuz ie ve firefoxla. Operaya geçin rahat edin. 3yıldır opera kullanıyorum. cok memnunum

ie 10 çıksa umrumda değil opera ile yola devam

Napolyon nasıl; para para para demişse,

Bende; Firefox Firefox Firefox diyorum.

Arkadaşlar çoğu kişi frefox ve diğerlerini diyor ama anlamıyorum açıkcası hem frefox kurulu hem ie ama ie den asla vazgeçmem heralde varmı ie gibi

ie egemenliğini firefox'a bırakacak. şimdiden helvasını hazırlasınlar :D

Kesinlikle Firefox ben Firefoxu kullanıyorum ondan iyisi yok... Onlar bişeyler yapmaya devam etsinler...

firefox u hiçbişiye değişmem..mükemmel bir tarayıcı

valla çoookk haklısınız firefox derim başka bişey demem bende ie çok dandik..

Ben Explorer'ı Firefox2u ve Operayı kullandım. En hoşuma giden Opera oldu. Explorer, sekme sayısı ya da sayfa sayısı açtıkça diğerlerinden daha fazla ram yemeye aşlıyor. Ayrıca üçünden sadece explorer kilitlendi. Opera ve firefoxta herhangi bir link ya da rewsmi sürükle bırakla adres çubuğuna ekleyebiliyorsunuz ve çok kullanışlı kılıyor bu özellik. Ancak Explorer'ın en büyük avantajı javaların daha iyi çalışması. Ayrıca bazı siteler(bir kaç banka sitesi bile böyle) sadece Explorer için tasarlanmış diğer tarayıcılar bu siteleri açamıyor.

Ben Explorer'ı Firefox2u ve Operayı kullandım. En hoşuma giden Opera oldu. Explorer, sekme sayısı ya da sayfa sayısı açtıkça diğerlerinden daha fazla ram yemeye aşlıyor. Ayrıca üçünden sadece explorer kilitlendi. Opera ve firefoxta herhangi bir link ya da rewsmi sürükle bırakla adres çubuğuna ekleyebiliyorsunuz ve çok kullanışlı kılıyor bu özellik. Ancak Explorer'ın en büyük avantajı javaların daha iyi çalışması. Ayrıca bazı siteler(bir kaç banka sitesi bile böyle) sadece Explorer için tasarlanmış diğer tarayıcılar bu siteleri açamıyor.

internet explore derim başka bişe demem

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play

Turhost

İlginizi çekebilir

 

 

Turhost