Tosla, ticari ve kurumsal firmalara hizmet sunacağını duyurdu

Yerli finansal teknoloji şirketi AKÖde, Tosla ile marka dönüşümünü ve yeniliklerini düzenlenen etkinlikle duyurdu.

Tosla, ticari ve kurumsal firmalara hizmet sunacağını duyurdu

Yüzde yüz Akbank iştiraki olan yerli finansal teknoloji şirketi AKÖde, Tosla markasının bireysel kullanıcıların yanı sıra artık KOBİ’lere, ticari ve kurumsal firmalara da hizmet sunacağını duyurdu. "Cebin, senin ve işin için" söylemi eşliğinde Tosla’da yaşanan dönüşümü aktarmak üzere düzenlenen etkinlik, AKÖde Genel Müdürü Emel Arseven sahipliğinde 21 Şubat Çarşamba günü Swissotel The Bosphorus'ta gerçekleştirildi.

Tosla bireysel kullanıcılara sunduğu finansal çözümlere ek dönüşüm kapsamında işletmelere sağladığı çözüm ve hizmetlerin tamamını Tosla İşim adı altında sunuyor. Tosla İşim hizmet sağlayıcı olarak farklı çözümlerin uygulama ve programlama arayüzlerini (API) tek noktadan sağlayarak firmalara hızlı ve kolay uyumlanan çözümler sunmayı hedefliyor. E-ticaret ve uzaktan ödemede, Link ile Ödeme, Sanal POS, fiziksel ödemede Yazar Kasa POS, alternatif ödeme çözümü olarak Kredi ile Ödeme Geçidi Tosla İşim’in yeni çözümleri olarak öne çıkıyor.

Etkinlikte AKÖde Genel Müdürü Emel Arseven Tosla’nın dönüşüm yolculuğunu, strateji ve vizyonunu, AKÖde Genel Müdür Yardımcısı Aylin Özinci ise Tosla ve Tosla İşim’in çözümlerini ve deneyimlerini konuklara tanıttı. Tosla’nın yeni reklam filmlerinin izlemesinin de yapıldığı etkinlikte markadaki dönüşüm hikayesi de paylaşıldı.

Emel Arseven, açık bankacılık, servis bankacılığı gibi düzenlemeleri ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip ettiklerini, her türlü yeniliği en iyi deneyimle müşterilerine sunmaya çalıştıklarını ifade etti. Bireylere sundukları hizmet modelinde, son 2 yılda işlem cirolarının 3 kat, müşteri bazının 2,5 kat arttığını da vurgulayan Arseven, bu gelişime paralel olarak hedef kitlelerinin de sadece gençlerle sınırlı kalmayıp 25 yaş üstü kullanıcı oranının da iki kat artış gösterdiğini söyledi.

İletişim stratejilerini bir parçası olan marka dönüşümüyle; hızlı, pratik, güvenilir ödeme çözümleri sunan, sadece Türkiye'de değil, küresel çapta da hizmet veren start-up heyecanıyla başlayıp sektörel liderlik yolunda hızlı adımlar atan bir süreci yansıttıklarını ifade eden Emel Arseven, Tosla’nın yeni reklam filminde de bu yaklaşımı ön plana çıkardıklarını söyledi.

AKÖde Strateji ve Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aylin Özinci ise Tosla’nın sunduğu çözümleri ve kullanıcı deneyimlerini aktardı. Tosla’nın başta gençler olmak üzere yeniliklere açık hedef kitleye günlük ödeme ve finansal ihtiyaçlarını kolay ve hızlı şekilde sunan bir platform olarak yola çıktığını söyleyen Aylin Özinci, Tosla ön ödemeli kartlar yurt içinde ve yurt dışında fiziksel ve e-ticaret alışverişlerinde kullanılabildiğini, açık bankacılık servisleri ile banka hesaplarının Tosla’ya eklenebildiğini de belirtti.

Tosla’da olduğu gibi Tosla İşim’e de müşterilerin dijital kanallar aracılığıyla dakikalar içerisinde başvurabildiklerini ifade eden Aylin Özinci, “Link ile Ödeme” hizmetiyle satıcı ve alıcının farklı ortamlarda olduğu durumlarda hızlı ve pratik bir ödeme çözümü olduğunu, ayrıca işyerlerinin e-ticaret ödemelerini alabilmek için Tosla İşim Sanal POS başvurusu yapabildiklerini aktardı.