Bilimin cevap bulamadığı 10 basit soruVücut Tüyü

1 / 10

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

Cevap belli tüm sorular için..
Çünkü biz hayvan değiliz.

jenital değil, genital, genital bölge..

@07 Ekim 2009 04:51 bir sonraki formun nasil olabilecegini ve ihtiyaclarini önceki ilkel halin hucrelerinin biliyor olmasi gerekir.

Cevap belli tüm sorular için..
Çünkü biz hayvan değiliz.
--------------------------------
Bu cevabı çok sevdim. :) Zeka Detaydır. ;)

Bilim bu kafayla giderse bir milyon yıl daha geçse de bu soruya yanıt bulamaz. Ama darwinist kafadan kurtulursa cevap ortada. Ayrıca o resimdeki Darwin'in büyük fantazisi tüylü yaratık da hiçbir zaman yaşamadı.

Bilim bu kafayla giderse bir milyon yıl daha geçse de bu soruya yanıt bulamaz. Ama darwinist kafadan kurtulursa cevap ortada. Ayrıca o resimdeki Darwin'in büyük fantazisi tüylü yaratık da hiçbir zaman yaşamadı.

O "yaratıklar" yaşadılar. Allah istemişse yaşamı "aşamalı" olarak yaratmış olabilir. Konuya bir de bu açıdan yaklaşmayı deneyin.

Not: Ben bir arkeoloğum ve üniversitede insan evrimi üzerine dersler aldım.

burada, ne bahsi geçen vatandaşlar bilim adamıdır ne de konunun kendisi bilimin alanıdır! bunlar felsefedir arkadaşlar! nasıl ki, "zaman yolculuğu" ve "karadelikler" felsefeyse... bilim somut verileri işler ve "nasıl" diye sorar; "neden" diye değil!

genital ve diğer kılları eşit kalınlıkta insanla da var ve yontma taş insanı değil.

02:33 bi kez daha sahnede...
aslında bilim yerine, prensib kelimesi daha doğru olur çünkü felsefe de bir bilimdir; ama nedense, bilim(bilmek/incelemek/araştırmak/vs) denilince hep teknolojik şeyler akla gelir :S benim anlayamadığım, tüm eksikleri ya da çelişkileri yıllardır tamamlanan ve geliştirilen evrim değil de, onun ilk hali, yani teori olduğu dönem dikkate alınır böyle durumlarda. belki de ona karşı duruş daha kolay(?) olduğu içindir :) oysa evrim artık bir teori değil, bir gerçektir!
Not: Populer Bilim diye bir şey yoktur!

Bırakın artık şu evrim saçmalığını ,hangi yüzyılda yaşıyoruz biraz etrafınıza bakın ve görün. tabii görmesini bilene

adamlar arıştıracak hiç bişey bulamamışlar onumu araştırmışlar teknoloji ilerledikçe insanlarda ilerlemeye çalışıyo ama saçmalıyolar haberleri yokkk

Evrim Teorisinde kafama yatmayan şey;
Bir türün evrim geçirmiş ve geçirmemiş hali de aynı zaman periyotlarında yaşamış ve yaşıyor.
Bir de ara türler var tabi 2. hatta 3. aşamadaki bir türün soyu tükeniyor. Ama başlangıç evresindeki tür hayatta kalabiliyor. Hani evrim geçiren daha üstündü?
Onu da kabul edelim. Her evrimin uzun bir zaman aralığında meydana geldiği kabul ediliyor. Öyleyse her geçiş türünden binlerce bireyin yaşamış ve ölmüş olması gerekiyor. Başlangıç evresinden onlarca fosil bulunurken, Niye geçiş türlerinden 1er tane fosili zor buluyorlar?

@09 Ekim 2009 11:34 EVRİM EVRİM diyorlar birtek EVRİM diyenler nedense evrim geçiremiyorlar.Hep o FASİT dairede dolaşıp duruyorlar.

@09 Ekim 2009 11:34 ilk olarak bir türün evrin geçirmiş ve geçirmemiş hali aynı zmanda bulunmaz. İkinci oalrak her 'geçiş' bir başlangıçdır yani sende ara geçiş türüsün

@17:04,
Sizin insan evrimi üzerine dersler almış olmanız bunun doğru olduğu anlamına gelmez.
Yanlış bir teori üretip bunun üzerine eğitim versek ve bu teoriyi öğrendiğin için sen olsa olsa sadece bu yanlış teoriyi doğru öğrenmiş olursun.
Senin teoriyi öğrenmiş olman teoriyi gerçeklemez.

Ben Ku'ran da okumuştum.Tam nerde geçtiğini hatırlamıyorum ama şöyle yazıyo......türetip yaydığı canlılarda... diye geçen bir ayet var.Türetmek ne demektir?Aynı şeyi farklılaştırmaktır.örn:Kedi türleri,köpek türleri,kuş türleri,balık türleri gibi.Hatta insanlar bile farklı farklı çekip gözlü,melez,beyaz,sarı,zenci...kesinlikle evrim bir saçmalıktır.

evrim üzerine bilimsel bir araştırmada bulunmamış bütün insanların yorumları sadece havada kalacaktır. dini kitaplarda aksi yazıyor diye bilim geri adım atmaz. (ör:dünyanın yuvarlak olduğunu söylendiğinde dindarların karşı çıkması)

evrim en az 4 yıllık bir üniversite eğitimi ile ciddi ciddi öğrenilebilir ve devamında yine bilimsel olmak kaydıyla anti tez leri üretilir. dolayısıyla sizin burada yazdıklarınız bu teorinin önünde duramaz.

aynı zamanda şunuda söylemekte fayda var; pisagor teoremi diye bir şey duydunuz mu ? geometrinin temelidir kendisi ve inanabiliyormusunuz kendisi hala teoridir. yazdıklarınızdan " evrim " kelimesi çıkarın yerine " geometri " koyun. bu kadar komiksiniz (:

@12 Eki 2009 02:41 dindarlar dünyanın yuvarlak olduğuna karşı çıkmış olabilirler ama bu onların önyargısıdır. o zamanki durumda sadece dindarlar mı karşı çıkmıştır? hayır. dini kitaplarda dünya düzdür diye bir şey yazmıyor zaten...

@12 Eki 2009 02:41 buna zamanında karşı çıkanların, siyasi kaygıları ve rantlardır. ve daha bir çok sosyo nedenler. birazcık tarih.

@13 Nisan 2013 23:55 buradaki en doğru yorum

Gerçekleşme ihtimali katrilyonda bir olabilecek ihtimaller dizisi (yani ihtimallerin çarpımı ki bu iyice ihtimali düşürür) evrim ve bilimsel diye önümüze süren bir mantık oldukça daha çok tartışırız bunları...

bir Chip ziyaretçisinin yorumuna mahsuben:
Pisagor teoremi bir teori değil sonundada yazdığı gibi teoremdir. öncelikle teori ile teorem arasındaki farkı öğrenmekte fayda var die düşünüyorum.. Saygılar..

@16 Kasım 2009 23:08 ara formlarin fosilleri nerede.yani binlercesi boy boy.

arkadaşlar burada bir ayrıntıya dikkat çekmek isterim gündelik yaşamda kullandığımız teori kelimesiyle bilimsel anlamda kullandığımız teori kelimesi farklı anlamlara sahiptir isterseniz araştırabilirsiniz yerçekimi de aslında bir teoridir evrimde bir teoridir yani ikiside mantıkta aynı şeylerdir...

@12 Nis 2010 17:55 yer çekime teori demek öncelikle newton amcamıza, daha sonra einstenin abimize küfürdür. eğer yer çekimine teori dersek, o zaman hemen hemen bütün fizik kanunlarınını çöpe atıp sil baştan yazmak gerek.

@12 Nisan 2010 17:55 yerçekimi teori değil artık kanundur... 19. yy'dan mı kaldın?

laboratuar kosullarinda 30,000 kusak gectikten sonra evrimleserek sitrat sentezleme yetenegi kazanmis. tarihte ilk defa bir organizmanin sadece evrimle bu kadar karmasik bir degisim gecirmesi gozlenmis. deney sirasinda her 500 kusak saklandigindan olayin tekrar olusturulmasi mumkun olmus.

newscientist

evrim kanıtı tartışmaya gerek yok

evrim üzerine bilimsel bir araştırmada bulunmamış bütün insanların yorumları sadece havada kalacaktır. dini kitaplarda aksi yazıyor diye bilim geri adım atmaz. (ör:dünyanın yuvarlak olduğunu söylendiğinde dindarların karşı çıkması)

evrim en az 4 yıllık bir üniversite eğitimi ile ciddi ciddi öğrenilebilir ve devamında yine bilimsel olmak kaydıyla anti tez leri üretilir. dolayısıyla sizin burada yazdıklarınız bu teorinin önünde duramaz.

aynı zamanda şunuda söylemekte fayda var; pisagor teoremi diye bir şey duydunuz mu ? geometrinin temelidir kendisi ve inanabiliyormusunuz kendisi hala teoridir. yazdıklarınızdan " evrim " kelimesi çıkarın yerine " geometri " koyun. bu kadar komiksiniz (:
----------------
tamamen katılıyorum hiç birşey bilmeden konuşuyorsunuz bildiğiniz hiç birşey yok teori ortaya atılmış uydurma birşey değildir ben şimdi dünya karedir desem o zaman bunadamı teori olacak teori pek çok aşamayı geçer deneyler yapılır üzerinde ve bu şekilde teori olabilir teorinin bir üst basamağıda kanundur kanun olması içinde tüm bilim dünyasının kabul etmesi lazım ama saçma sapan dindar olan bilimadamları yüzünden olmuyor ve dünyayı geriye götürmeye çalışıyorlar 1400 1500 yıl önce yazılmış kitaplardan ne bekliyorlarki dine inanan kişilerin bilim adamı olması kesinlikle yanlıştır özelliklede dinle ilgili şeyleri bilime karıştırıp herşeyi mahvedeceklerse

Evrimin babası Darvin in dediği gibi ispatlanması yüzlerce yıl sürebilecek bir iddiayı bu kadar çabuk kabullenmek aklın değil fikrin yozluğudur.
Sırf Allah yoktur, din yoktur diyerek inkar etmek için hep dna ve proteinleri kullanırlar ama unutmayın ki proteinler aminoasitlerden oluşur, amino asitlerde sağ elli aminoastilerle sol elli amino asitler diye ikiye ayrılır ve bunların doğru sarmalı tesadüfen bir araya gelmesi ihtimali 10üssü950 dir. Matematik bilimi ise der ki 10 üssü 50 den sonrası imkansızdır.
Yani matematiğe göre evrim imkansızdır !
Eğer tüm amaç dini ve allahı reddetmek ise en azından dürüst davranıp bilimi kötülemeyin. Bilim ışığı insanları aydınlatmaya devam edecektir.

@cy.ber.neo canım benim, evrim biyokimyasal ve biyolojik olaydır. evrimde rol alan biyolojik maddeler ve kimyasal maddelerdir. biyokimyada şans eseri olan bir olay yoktur. evrimi matematikle çürütemezsin :)

@28 Ara 2012 22:11 biyomolekülerde bizim nasıl yoğun matematik kullandığımızı bi bilsen. matematik=yaşam.

evrim karşıtlarına şu basit soruyu sormak isterim Bir üçgenin iç açılarının toplamı düz açıdır. ( 180 derece) Bunu değiştirebilecek bir güç var mı evrende? Ne demek yani diyenlere...Her şey insanın aklının ürünüdür demek...

@30 Ağu 2012 10:20 sen bununla ikna oluyorsan yapabilecek bir şey yok beynine iyi saçmalamalar dilerim

darvin kendi teorisini kendisi çürüttü zaten.. darvin inde dediği gibi eğer evrim varsa bugüne kadar bulunan milyonlarca fosil içinde neden hiç ara türe rastlanmadı?

problem cozme yerı yok

Yahu bırakın isteyen istediğine inansın. Ben kainatın yaratıldığına ve gelmiş tüm peygamberlere inanıyorum. Dinimin gerekliliklerinide yerine getiriyorum. Aynı zamanda gayet mutluyum ve huzurluyum. Helal daire bunu fazlası ile karşılıyor. İnanmayan pragmatist arkadaşlar için söylüyorum, onların aklı böyle daha rahat alır. Gün gelecek hepimiz öleceğiz. Merak ediyorum, eğer öldüğümüzde Allah'ın var olduğunu görürlerse inanmayan arkadaşlar ne yapacaklar? Eğer varsa inanan insanlar için sıkıntı yok ama inanmayanlar... Yok eğer Allah yok ise zaten inanan insanın kaybettiği birşey yok en az inanmayan kadar mutlu olarak yaşamıştı zaten dünyada..

@14 Oca 2013 22:35 O Söz HZ. ALİ (k.v) nin sözüdür kesinlikle katılıyorum

@14 Oca 2013 22:35 Allah bizi kendisine inanıp inanmadığımıza göre mi değerlendirecek?İnanç bu,insanın salt elinde olan bi durum değil.Bence sen kendini kandırıyorsun,varsa ödüllendirilecem yoksa zaten kaybedecek birşeyim yok diyorsun,halbuki inanmayanların bunun çok ötesinde bi bakış açısı var.

yeryüzünde doğan herşey zaten nasıl doğduysa ölümüde olaçaktır yaratana elbetkı inanciniz var fakat ölüm den sonra nerede ne kullanmayı düşünüyorsunuzkı mevladan ne istıyorsunuz biz insan olarak bilemediğimiz okadar çok şeyler varkı bular 10 100 10 000lerlnen kıyaslanması münkün deil çünkı beynimizin kapasıtesı anca bilim üzerıne sinirli gözümüzle gördüklerimiz var ya gözümüzle göremedikletrimiz ne olaçak

Kil kadar akli olmayanlarin isi killarla mesgul olmak.

İnsanlarda tüy olmaz kıl olur!

Sorular azmış. İnsan neden keyiflenince yüzü kızarmaz ? Neden sadece yanaklar kızarır ? Neden hüzünlenince gülmez ? Neden, neden, neden...

insanlar tarih boyunca sürekli gülme kavramını ağzımızı germek olarak düşünmüştür bu yüzden sen istersen hüzünlenince gülebilirsin ama herkeze garip geliceği için seninle alay edebilirler

Eğer baktigin göz, üçgen olsaydı dünyayı üçgen gorurdun.yada dünyanın yuvarlak oldugunu gordukleriyle degerlendirirse insan,yanılır.

he he bütün canlılar evrim geçirdi bi biz topraktan çıktık zaten dünya da 7 günde oluştu ayrıca hırsızlık, kumar, kul hakkı yemek, canlılara zarar vermekte günah değil yersen

adamlar topraktan yaratıldıklarını iddaa ederken haklılar şöyle bi bakıyorum da ottan bir farkları yok

@01 Şubat 2015 06:35 Herkesi kendin gibi sanıyorsun.OT

Ne fayda sağlar değil yazgısı hayatın kendimizi nasıl görmek istediysek işte öyle oluştu

İnsanoğlu;yaniAdem a.s. dünyaya geleli 6.000 yıl yazıyla ALTIBİNYIL oldu. 3.3 milyonu kim uydurdu.

@18 Ocak 2016 23:34 senin bahsettiğin son Âdem dir. Önceden nice Âdemler yaratılmıştır.

Kan akışının yoğun olduğu bölgeler kıl köklerini besler.

Sen de yorum yaz

Vücut Tüyü



VÜCUT TÜYÜ

İnsanların vücut tüyleri, hayvanların tam tersine, tüm bedende ince, jenital bölgede ise kalın. Bu gelişimin 3.3 milyon yıl önce, 'bit'lerin yayılmasıyla eşzamanlı olduğuna dikkat çekiliyor.

 

Turhost