Windows 7 Build 6956 performans testi detaylarıBenchmark: PCMarkSuite

1 / 18

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

Pek bi fark yok XP forever

1-2 saniye yavaş yada hızlı çok önemli değil, kullanışlı ve uyumlu olsun yeterli.

Tam anlamıyla Rezalet!. Baştan sona yeni bir windows yapıyorsun vista sürümünden neredeyse hiç bir farkı yok, oluşan sonuclar içler acısı. Yeni windows, vistanın bir modifiyesi ya da yaması olmaktan öteye geçememiş...

Çok anlamsız.Aynı yemeği ısıtıp ısıtıp kocasının önüne getiren bi kadın gibi davranıyor microsoft.Windows7 miş.Ne görüntü olarak nede performans olarak bi fark yok.Saçmalıktan başka bişi dil bu yaptıkları.Kendilerini mecbur hissediyorlar galiba.Yeni bişi yapmış olalımda nasıl olduğu önemli dil mantığıyla

Mac OSX Leopard Windows 7'ye de toz yutturacak anlaşılan. Vista zaten Leopard'ın eline su dökemez. Microsoft'ta mantık değişmedikçe bir iş beceremezler. Bari XP'ye directX10 desteği kazandırsalar.

simdiden bu kadar yavas gorunuyor (vista kadar yavas) ! yarin bi de ilk surum cikacagi zaman biraz daha guvenlik, biraz daha acik kapatalim derken vista'dan daha yavas hale gelecek!
cok gereksiz bence...
MAC ile tecrubem olmadi ama benim kullandigim en iyi sistem XP Professional x64 bit

bunlar daha iyi sonuçlar. hangi işletim sistemi görülmüşki yeni versiyonu eskisinden daha az kaynak tüketsin. bu imkansız.
yapılabilecek tek bir şey vardı o da daha verimli kullanmak microsoft mühendisleri 7 de bunu yaptılar. vistaya hayar kırıklığı diyenleri önümüzdeki yıl birer birer vistaya geçerken görücez

Mac OSX Leopard da win oyunları calısıyomu micro piyasaya oynuyo mac tede mcro colısan butun uygulamalar calıssa dahaiyi iş sis ulaşırız
tekel oldugu surece ilerlemez bu piyasa.
win7 zaten gercek surum vista arasurumdu yaniwin7 nin kırpılmıs performanstan eksik surumu win me yi hatırlayan varmı xpden once cıkmıstı aynı olay sadece satıs politikası vistadan umdunu bulamayan wim7 kullanacak.

sırf görsellik, reklam.... XP 64bit 10 numara

peki windows 7 yukledikten sonra xp ye gecmek istersek vistadaki gibi sorun cikar mi?

bilgisayarı günlük hayatta zaman öldürmek için kullanan kişiler microsof yazılımları hakkında yorum yapmaktalar burda bulunan her 10 kişiden 9 u oyun ve müzik dinlemek amacı ile pc ile zaman öldürmekte

kurdum ve beğendim vistadan iyi gerçekten günlük kullanımda.
need for speed din son versiyonuda vistaya göre daha iyi oynuyor

vista kullanırken, ekran kartımdan 3.0 puanlama alıyorken windows 7 de 3.3 puanlama aldım. Oyunlarda ve 3B işlerde vistadan daha iyi.
Görsellik açısından da vista'yı sollamış durumda.
Mustafa TUNCER
GAZİANTEP

su xp den ne var anlamadım arkadaşlar yeniliklere açık olmak lazım değilmi. vista şöyle yavaş vista böyle yavas bırakın vistaya çamur atmayıda yeni bir bilgisayar alın kendinize. M.Ö. kalma bilgisayarınıza vista kurmaya çalışırsanız verim alamazsınız. Ben 1 yıldır vista kullanıyorum ve oldukça memnunum xp diye bişi hala varmı. Windowsun açıklamasına göre xpyi yakın gelecekte piyasadan kaldırmayı düşünüyorlar. windows 7 betaya gelince onuda kurdum ve kullandım vistadan daha keyifli ayrıca görselliğin yanında son derece mükemmel bir performansı var. Bilgisayarınızın açılışına şaşıracaksınız. yanlız beta sürümü oldugundan her oyunu açamayabilirsiniz. Sonuç olarak vista ve yakında piyasaya cıkacak olan windows seven xp nin papucunu çoktan dama attı

Bilgisayarı hızlı pratik ve verimli kullanmak istiyorsanız Kesinlikle XP. Yok jan jan olsun kullanırkena- azcık kasılayım diyorsanız vista yada 7 yükleyin. 15 yıldan fazla süredir bilgisayar kullanan biri olarak en çok performans aldığım işletim sistemi XP dir. Vista iyi diyenler google aratsınlar ve yorumları okusunlar.

Windows 7 ultimateyi www.chip.de/download/windovs-7-Beta-1_2024967.html adresinden indirdim-DVD yaptım ,PC mdeki 2ci harddıske yükledim. Biostan IDE 1 olarak başlattım. Linux gibi
DSL modemi tanımadı. Supportan vista yamasını indirdim problem
çözüldü.Otomatikman güncelleşti.ilk başta biraz acemilik çektim
şimdi alıştım tek kelime ile mükemmel. Skystar 2 TV kartında bir sorun var tecrübe ederek belki onuda çözücem.Tek harddiskiniz varsa
dikkat edin XP yi siliyor

Her oyun,her donanım,her yazılım ile uyumlu ve bugüne kadar en çok tutulan hangisidir?Elbette,xp.Eğer yazlımlarla fazla uğraşmıyorsanız Vista yada seven kullanabilirsiniz.Makinemde Xp ve vista kurulu.Vista ne kadar görsel şölen sunsa da Xp'yi bırakmaya asla niyetim yok.Seki vreme,forever,daima XP

tutturmuşlar xp diye xp seçmeleri nedeni m.ö kalan pcleri var ikincisi xp uzun süre kullanan kişi vista ona karmaşık gelcektir sevmiyecektir normaldir ama uzun bir süre kurcalasa vistayı sevecek ama kurduğu gibi kaldıranlar var xp dx10 yaması var ruslar yapmış kaçmaz onlardan linux diyenler sebebi çok az virüs olması linux için 1000 den fazla yok ama yaygınlaşırsa linux çöker çünkü virüs artıcaktır evet linuxdeki görsellik harika hoş ama geçici bir heves linux ve xp windows 7 yanına yaklaşamazlar linux kullanışlı deyildir heleki türkiyedeki bilgisayar kullanıcıların yüzde 90nı linux çözemezler çünkü amatördür ve böle xp kullanmayada devam ettikleri sürecede amatör kalacaktır windows 7 beta aşamasında final sürümünde ışık hızıyla açılacaktır linux 1dk sonra açılıyor düşünün 2 gb ram var core dua işlemci var 1 dkda açılıyor vista 30 saniyede aradaki farka bak işte gelecek windows sevenla başlıyacak umarım dahada geliştirirler seven söylendiğine göre vistadan daha hızlı çalışıyor düşünün 600mhz ile bile hızlıymış videoda gördüm müthişti hızı 600 mhz ile 10 saniyede açılıyorsa core dua2 ile ışık hızında muthiş deyilmi :D agustosa kadar beklemek çok zor:S ve vista kullanmadan kaldıranlar yada m.ö olan pcnize vista yükleyenler akıllanın ondan sonra vistayı eleştirin m.ö pc olanlarsa üzülmesin windows seven 600 mhz 512 ramle hızlı çalışıyor :)

M.Ö. İle Alakası Yok,

Şuan Kullandığım Makina ;

AMD Phenom x4 9950 , 2 Gb Ram 500 Gb HDD

İşletim Sistemim : XP

Yani Bilgisayarın Kötülüğüyle Alakası Yok , Ben Daha Fazla Performans İstiyorum , Kasılmasın Bilgisayarım İstiyorum Bu Yüzden XP Tercih Ettim Ve Onu Kurdum..

Vista veya Windows 7 Yokmu Elimde. Var Onlarda Var Ama Kurmadım..

Performans Web'de Önemlidir. Hızlı Olmak Gerekir.

Kolay Gelsin Diyorum..

Xp'den Şaşmayın :)

zuhahaha acilisi bisey zannediyo yok 10sn de yok 1dkda onemli olan acilistan sonraki performans hem sen masaustu geldiginde vistada herse hazirmi zannediyosun ?
git servisler bak bakalim bi yarisinda sunu goreceksin
gecikmeli baslangic !
bence linux en iyisi virus cikar belki ama anti-virusude cikar o zman kaspersky yapar o garanti yani
yok yada kardesim vistada iyi sevenda iyi office2007 de iyi sen hepsine 500$ ode kullan ben linux e 5 kurus vermeden kullanirim :D

inş vistanın (bazı programlara uyumluluk konusunda) yarattığı hayal kırıklığını giderir. benim pc im şu an piyasadaki pc lere göre yüksek bir donanıma sahip (2 adet 2 gb kendinden soğutmalı ram amd 4x phenom 3000, anakartımın çok fazla modelini bilmiorum ama yine ii bi anakart gigabyte ın, 1 terabayt hard disk, point of viewin gt280 modeli ekran kartı) gibi ii bir pc ama xp den vazgeçemiyorum. hız konusunda vistda da problemim yok ancak uyumluluk benim için birinci öncelik çok farklı ve çok fazla oyun ve prog kullanıyorum. inş servis pack gerektirmeden çok güzel ve kullanışlı bir işletim sistemi olur win 7 ama açık söylemek gerekirse xp bir efsanedir.

Sen de yorum yaz

Benchmark: PCMarkSuite

Test sistemi:
İşlemci: Intel Core 2 Duo E4400
Anakart: P5GC-MX/MEDION/SI
Bellek: 1024 MB
Ekran kartı: Intel 82945G/GZ (bütünleşik)
Sabit disk: ST3360320AS ATA Device