İşte Crysis 3'ün sistem gereksinimleri

Crysis 3'ü çıktığında şu anki PC'nizde oynayabilecek misiniz? İşte oyunun sistem gereksinimleri

  • Zeynel A. Öztürk
İşte Crysis 3'ün sistem gereksinimleri

2013 ilkbaharında çıkacak olan Crysis 3'ün sistem gereksinimleri, Electronic Arts tarafından açıklandı.

Oyunun minimum sistem gereksinimleri, güncel PC'ler için sorun olayacak gibi görünüyor. Crysis 3'ün en düşük sistem gereksinimleri şöyle: Windows Vista, 3GB RAM, Intel Core 2 Duo 3.4 GHz veya AMD Athlon 64 X2, DirectX 11 destekli grafik kartı. EA, sistem gereksinimlerinde minimum ekran kartı olarak Nvidia GTS 450 ve Radeon 5770'i örnek veriyor.

Crysis 3'den maksimum grafikleri elde etmek isteyenler ise biraz daha iyi bir sisteme ihtiyaç duyacaklar: 8GB RAM, Core i7 veya Bulldozer FX4150 AMD işlemci ve Nvidia GTX 680 gibi uç nokta bir grafik kartı, Windows 7 veya Windows 8 işletim sistemi.

Okuyucu Yorumları

Toplam 173 Yorum

her yeni oyun çıktığında ekran kartımız vasatın bir kat daha altına iniyor. TR'de fiyatlar çok pahalı.. ağız tadıyla bir oyun bile oynayamıyoruz..

maksimum ayarlarda oynamak hayalden ibaret :)

@05 Ara 2012 18:54 ben maksimum ayarda oynuyorum hepsi ultra anlıycan gtx 670 2 gb 392 bit ekran kartı amd fx 8150 8 çekirde 16 mb keyçi var 16 gb 1866 mhz ram yetiyor

hehe okey :D

6850 cyclone ile ultra olmasa da high da rahat oynarım. abartmaya gerek yok, reklam.

istediği sisteme baksanıza gtx680 bu yeni oyunlar iyice sistem istiyor artık insan yetişemez.

Nvidia nın kendi sitesinde skyrim için ekran kartı testi vardır. Zotac gtx9800+ amp ile testi denedim. Sonuçları olarak bana kaldırmayacağını ve bazı kaldırabilecek ekran kartının gösterdi. Ancak nasılsa full hd ekranlı led monitörüm de son ayarlarda oynadım ve kasma olmadı. Ya bu üreticiler ürünlerinin potansiyelini bilmiyor(?) ya da bizi dolandırıyor. crysis için de bu testi yapıcam ve oynamayı denicem. Oyun üreticileri de bunların emeğine bal sürüyor ya.....

Geçmiş olsun bize :)

Yerli kardeşler yapar da biz oynamaz mıyız?

oha cüş nasıl bi oyunmus arkadas

10 yıllık pc ile mario oynamaya devam :D

almayı geçtim acaba Allah oynamayı nasib edecekmi şu sisteme bak ;)

bütün gereksinim değerlerini anladık ama amd fx 4150 modeli göze çok batacak bir seçenek olmuş. 125 dolar birisi diğeri 250 dolar civarı.

Yok artık lebron james

breh breh bereh bereh bereh bereh breehh

En düşük için sistem gereksinimi için GTS 450 ekran kartı ve DX11 dayatması gerçekten bu oyuna para verip oynama fikri aklımın ucundan bile geçmiyor indirip bile oynanam bu oyunu

Nvidia GTX 680: oha be!

bunu oynatacak bilgisayar varmı türkiyede? biz zaten bunlara para verebilecek insanlar olsak, korsan oyun oynamayız, türkleri hic dusunmemisler aga

GTS450 ekran kartı neyine yetmiyomuş uç nokta için insafsız batıracak bizi her oyun için ekran kartı mı alacaz la biz!.

@09 Ara 2012 15:23 Olmayınca oynayamaz değilsin ne sitem ediyorsun.

böyle bir oyunun minimumda 128 bit ekran kartı istemesi garip :)

çok rahat oynayacağım :D

bütün hevesim kırıldı :) :D

bu kadar yüksek sisteme gerçekten ihtiyaç var mı ya kaç kişiyi baz alarak çıkardılar acaba bu oyunu merak ettim

surekli sistem yeniletmeye ugrasiyorlar surekli yeni seyler satin almamiz icin boyle yapiyor serefsizler isteseler daha orta duzey ekran kartlariyla oynanabilir seyler yapabilirler

sistem i3 3.07 4 gb ram ati 1 gb 6950 dx 11 destekli sanırım rahat oynarım

en iyisi alienware m18 kaldırcakmı diye bakmıyorum :)

benimki maksimum da çalışacak bi ekran kartı biraz sourn benimki gtx460

ibneler yeni bigisayar sattırmak için yapıyorlar

amd athlon 64 x2 dual core processor 5000+ 2,61 acarmı sizce???

DELL XPS 15 ULTRABOOK MAKİNA VAR BENDE. RAHAT OYNAYACAGIM KESİN AMA BAKALIM LİMİTLERDE KASMA YAPICAK MI. AMA ADAMLARIN DERDİ SİSTEMİ YENİLETMEK YADA YENİ MAKİNA ALDIRMAK.

intel i5 3.20ghz 6 gb ram 700 wat fan asus nvidia gtx 560 ti sistem daha 1 ay oldu yeniledim bana 2000 bin lira kacti max payne full oynuyorum ama bi oyun icinde gtx680 degmez almaya o kart 2000 yaw bunlar hic insanları düşünmüyor

@26 Ara 2012 16:16 kardeşim ultrada oynama bak bize gariban hd graphics serisi normalda oynam bal gibi

bende sapphire hd 6870 var maxpayne3 de dahil olmak üzere son cıkan butun oyunları gram kasmadan veryhighda oynayabiliyorum hikaye yani ordaki sistem gereksinimleri millete kakalamaya çalışıyolar.pc y, toplayalı 2 yıl oldu nokta kasma olsun atarım çöpe

ati radeon hd 5450 var acaba çalışırmı

gta 5 içinde çok yüksek sistem söylüyorlar bize yeni sistemmmi tolatacak arkadas bunlar ya

gtx 680 biraz abartı olmuş max payne 3 e de maksimum özellik için gtx 680 diyolardı ama gtx 560 da bile oynuyo maksimum crysis 3 de aynı olur

maksimum özelliklerde gtx 680 ekran kartı abartı olmuş gibi görünüyor. minimum özellikleri rahat şekilde karşılayabileceğimiz bir oyun olacak. sabırsızlıkla bekliyorum.

minimum sistemde videodaki gibi akıcı kalitede ii bir görüntü yakalarmıyız crysis 1 ve warhead da öle oluyo bnde

@31 Ara 2012 00:33 yeni toplicam pc ile fulde hiç kasmadan oynarım

3 gb ram 256 bit cozunurluklu 512megabayt ekran karti ve 2.6 ghz islemci cift cekirdek crysis3 icin yetermi

@04 Oca 2013 17:14 arkadaş senin sistem biras zayif kalir ..ama düşük çözulnukte oynarsin

6 gb Ram ( ozy ) i7 işlemci ve ati 5070 Yüksek Cözünürlükte oynarım inş

@08 Oca 2013 01:40 oynayamassın kardeşşşş

maxiumum sistem gereksinimi güç kaynağı ve idi bir kasada içine katarsan 3.500 TL geçiyor ama AMD'yi abartmıslar 3.6'da yeter sonucta 8 ÇEKİRDEK

BNM EKRAN KARTI Nvida GeForge 9400 GT Ama 2048 GB RAM :( OYNAYABILIRMIYIM RAHATCA CRYSİS 3 ü ?

Gts 450 gt 9800 ayarında bir kart ve minimum onu istemiş, ayrıca oyun minimum 3 gb ram istiyor daha oyuna giremeden ram az uyarısı görebilirsin. Eğer ram engeli koymazsa çok düşük ayarda oynayabilirsin diye düşünüyorum

Fx 6100 ve HD7850 high belki ultra :D

4 gb ram ve radeon 5430 var işlemci i5 acaba oyun kasarmı ?

.s.a hocam bnm pc nin özellikler ekran kartı: invidia gt 220 ram : 4 gb 1333 işlemci :inttel pentium dual cpu e 2200 2.20 ghz 'dir CRYSİS 3 nasıl oynanır kasarmı şimdiden tşk :)

benim ekran sorun oluyo ulturada gtx 560 ram 1tb işlemci fx 8 çekirdekli bulldozer işlemcisinin son temsilcisi ekran kartı az kasar

benim ekran sorun oluyo ulturada gtx 560 ram 1tb işlemci fx 8 çekirdekli bulldozer işlemcisinin son temsilcisi

intel core i5 3.4 Quad Core 6 gb ram ATİ 6790 256 bit ???

Arkadaşlar bu yorumda bulunan grup ile yavaştan para biriktirmeye başlayalım. Günlük 100TL atsak CYR3 çıkana kadar bi pc ve oyunu alırız heralde

sa benim sistem windows7 64 bit intel i-5 2300 cpu 2,80-3,00 GHz işlemci 2x4 GB 1300 ram 1tb harddisk asus n-vidia Ge-force GT430 ekran kartım var ekran kartımdan emin değlim kasma yapar mı

@16 Oca 2013 15:17 büyük ihtimalle kasar orta garafiklerde belki kasmaz

windows 7 ultimate 64 bit intel i-5 2300 2,80-3,00 GHz 2x 4gb 1300 MHz ram 1tb harddisk asus Ge Force Gt430 1gb 128bit sizce ekran kartı yeter mi yoksa kasar mı

s.a arkadaşlar ben 4 ay oldu ps vita alalı ama satıcam laptop alıcam max payne 3 ve mafia 2 oyunlarını rahatlıkla oynuyabiliceğim laptop markası verirmisiniz birde laptopun ekranı 12 veya en fazla 13 inch olmalı yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

@16 Oca 2013 20:27 Asus n56vz al kardeşim FarCry 3 ü ultrada oynuyorum :))

i7 2.2 ghz 8 gb ram hd 7890 ati ekran kartıyla hangi seviye de oynayabilirim?

i7 2.2 ghz 8 gb ram hd 7690 ati ekran kartıyla hangi seviye de oynayabilirim?

İşlemci i3 3.10 ghz 4 gb ram 2gb paylaşımlı ekran kartı 500 gb hdd kaldırırmı

@20 Oca 2013 12:12 yok kaldırmaz

ASUS N56VZ, windows 7, intel i7-3610QM 2.3 Ghz, Nvdia GT 650M 2gb, 8 gb RAM herhalde high ayarında oynarım :D ???

S.a bende casio fx-86 hesap makinası var kasar mı beyler?

32 bit centrino 2 3 gb ram 1.2 gb ekran kartı direct x 11 kaldırırmı beyler

arkadaşlar 4 ay oldu ps vita aldım ama satıp laptop alıcam crysis 3 ve mafia 2 oyununu rahatlıkla oynuyabiliceğim 10 veya 13 inch arası fiyatı 1500 tl geçmeyecek laptop önerirmisiniz şimdiden sagolun

@21 Oca 2013 20:43 VATAN COMPUTERDAN ALDIM. İ5 8 GB RAM WİNDOWS 8 3 GB EKRAN KARTI 1300 TL

atı redeon hd 5500 dırex 11 destekter ekran kartının desdekledıgını ekrançözünrlugünden ögrenın. ekrankartı serısnı ınternete yazın orda direx11 desdek ledıgını yazar

8 ram 4 ekram 124 bit 5.6 minumum ghz :D

yuh minimum ozellık 3gb ram demısın o kadar degıldır tahmınım benım 2gb ram :D mina gore 3 cok fazla zate 2011-2012 arası pc ler 3gb ramlı gıbı bısı :D

Hani bilmiyomda 16 gb 1866mhz ram amd fx 8350 x8 4.0ghz cpu sapphire hd7870 2gb 256 bit ekran kartı maximumda oynarız heralde

yani şimdi 2 gb ram oynayamayacak mı ?

Hey maşşallah benim sistem 2 yi zor oynadı 3 e nasıl dayansın :/ şimdi 2 gb daha ram almam gerekecek :(

atı redeon hd 5500 serısı ekrankartı 2gb calıştırırmı yorum istıyorum

ya benimki crysis 2 yi 1 gb ram ile kaldırıyor halbuki 2 gb ram istiyor

hd 7870 2gb 256 bit ekran kartı ile maximum oynarsın rahatlıkla

olm Benım Ram 6 GB :ddd

arkadaşlar atı 5500 dırex11 desteklı 2gb ekrankartı 64 bıt 4rem minimum da oyunuyabılımıyım acıl vevap beklıyorum

@02 Şub 2013 15:28 artislik yapma 6gb ise benimki 12 gb ne artsilik yapıon

arkadaşlar atı 5500 dırex11 desteklı 2gb ekrankartı 64 bıt 4rem calıştırırmı acıl vevap

arkadaşlar ram 6 gb Nvidia 630 m çalıştırırmı söleyin

önemli olan ram değil ekran kartıyla işlemci

@11 Şub 2013 18:41 ramda 4gb olucak aga ama katılıyorum özellikle ekran kartı bu en önemli nokta bu oyunda

ÇOK sallamışlar bu oyun i3 4gb ram ve 6850 gtx 560 ayarında kartla oynanır. Bf3 çıktığında aynı şeyler söylendi ama 5830 ile full de actım

ekrankartı dırex11 calıştıran herkes oynuya bılır saglamkaynak

2011'de güçlü diye aldığım bilgisayar en düşük grafikte oynamaya anca yetiyor :( alsam kabilir sonra boşa gidebilir büyük tehlike

Arkdaşlar PC min özelikleri şunlar: AMD FX-4100 3.6 8 GB HI-LEVEL 1333 MHZ DDR3 RAM POWERCOLOR HD 4850 256 BİT sizce kaldırırmı şimdiden teşekkürler...

AMD Readon hd 6610m Grapichs directx 11 8 GB ram 2 GB ekrankartı i7 işlemci sizce yetermi?

merhaba sistemim 3570k i5-7850 oc saphıre 2 gb kart-8 gb ram full oynamam ıcın yeterlımıdır

bu dönem derslerimize calısıp güzel bi bilgisayar almak lazım :D

benim ekran kartı hd 2400 xt kaldırırmı acaba crysis 2 yi kasmadan oynamıştım ?=?

arkadaşlar sistemim amd radeon 7890 i7 q3970 16 gb ram 1800 mhz ddr3 bu oyunu çok istiyorum oynamak yeterli mi sizce teşekkürler

@17 Şub 2013 15:29 amd radeon 7890 ekran karı hafızan iyise sistemin zaten iyi high olmasa bile normal yarda 30 fps üstünr çıkar

benim 8gb ram 256 bit 2g ekrankartı core i5 3.2 ghz çalışırmı

@17 Şub 2013 18:34 dalgamı geçiyon kardeş

Helal olsun Yerli kardeşlere daha gerçekçi grafikler istiyoruz Crysis 4 te,Oyun konsolları yüzünden zorlanıyorlar grafikleri düşük tutuyorlar.Oyun konsolları kendini yenilemezse hepsi çöp olucak.Büyük ihtimalle yeni oyun konsolları çıkacak 2013-2014 arasında.

kaldırırmı yazan herkes kaldıracağını biliyor ama kendini tatmin etmek için sistemi ifşa ediyo 16 gb ram kaldırırmı diyo :D ben 3 gb ile heryerden kısarak oynuycam napalım

arkadaşlar i5-3210 4gb ram 2.50 ghz 2gb ekran kartı nvıdıa kaldırırmı acaba :?

uçurur zeten i5 diyon tam oyun için

i5 işlemci windows 7 ulti intel hd 4000 var 4 gb ram acar heralde

@20 Şub 2013 11:16 İntel hd 4000 ile çok çok zor fakat sistemde harici bir ekran kartı varsa belki

Arkadaşlar Ekran kartı Muhabbetine Gelince. MSI GeForce GTX 560 Tİ TWİN FROZR II. 880 MHz Core 1 gb DDR5 4200MHz Memory full ayarda oynarım rahatlıkla :D

Sadece DX11 Desteklimi?! BSG.

PC CORE i3-3220 3.3GHz 3MB açarmı 4 gb ram

i7 950 core hd6870 win7 64 bit 16 gb 1600 mhz ram galiba yeterli bu bana :)

4gb ram i5 2.40 ghz nvidia 512gtx

msı ge 60 var olmazmı :)

Ati İle Çalışıyor Die Biliyordum?

bu sistemle ultradarahat oynuyorum 8gbram 1600mhz asus 256bit 1gb gddr5 gtx 560 amd fx 6300 six core

i7 8gb ram windows 8 2 gb nvidia gt640 kaldırır mı ?

@22 Şub 2013 16:03 ekran kartın emekli olmuş ama yinede belki en lowda 30 fps alırsın

4gb ram 512 ekran kartı redon 5450 intel dual core 3.20 işlemci oynarmı ???

herkeze geçmiş olsun arkadaşlar oyunu oynadım yarıladım gtx 580 twin frozen ile very high ı geçin highda full anti alliasing full antiscop düşük fps alıyorum bu sefer sistem gereksinimleri abartılmamış doğruyu yazmışlar fullediğinizde oyun başlangıcındaki yağmur efektleri dünyadaki en iyi grafikli oyunun crysis 3 oldugunu hemen belli edior gtx 560 falan fıstıklarla mediumda kasa kasa oynarsınız söylemesi

ge force gt230m acarmii.s

arkadaslar 4 ram,intel hd graphics 4000(paylasımlı 512 mb),i3 3110 M(3.nesil) işlemci var.kaldırırmı acaba.Far cry 3 ü kasmadan oynuyorum.

@24 Şub 2013 15:12 ancak youtubeden video izlersin :)

@24 Şub 2013 15:12 arkadaşım far cry 3le crysisi 3 karşılaştırmadan girelim konuya hd graphics serisiyle 20-25 fpsden yukarı al beni bi gör (:

amd x6 1055t 8 gb ram amd 5850 yuksek hersey antıaalısıng 2 x :D en yuksek maalesef yemıo olsun grafıkler bı call of duty de gordum bu kadar yogun bıde bunda tabıkıde crysıss

Canavar gibi oynuyorum süper bir şey sistemim manyak nede olsa :D İ7 işlemci , 8 gb ram , nvidia GTX 650 M ekran kartı 2 GB daha ne olsun

Benim PC 8 GB ram, i5 işlemci, NVidia GeForce GT 630M, Windows 8 sizce ne kadar iyi çalıştırır?

@25 Şub 2013 20:00 sistemin iyi ekran kartının hafızasıda iyise 30 fps üstü alırsın bu olur demek (:

ati hd 5650 kaldırımıki?

@27 Şub 2013 02:22 monitörün full hd değilse kaldırır :)

12 gb ram ati radeon hd6350 2gb vram i5 işlemcili kaldırırmı?*

Core duo 2 gb ram nvidia geforce 9600 gt açramı

@28 Şub 2013 11:06 açmaz aga seninki dx 10 crysis 3 istediği dx11

amd fx 8120 buldozer 3.10 ghz 8 gb ram nvidia 430

4 ram intel core i3 2:40 ghz işlemci 2 gb nvidia geforce 525m ekran kartı.. kaldırırmı aradaşlar...

@02 Mar 2013 21:37 kaldırmaz

@03 Mar 2013 13:40 benim kartım nvıdıa geforce 610m 2 gb benim sistemim oyunu kaldırırmı birde oyunu açtıktan sonra oyuna devam et dedikten sonra siyah ekran geliyor ne yapmalıyım yardımlarınız için teşekkürler

@02 Mar 2013 21:37 arkadasım directX 11 destekli ise acra suan kaldırır

nivada 900 500gt 1 gb

hepinizin açar ama istediğiniz kadar iyi oynayamazsınız

peki 8600gt açarmı

amd a8 3510mx amd dual graphics 6630m ve 6620g ekran kartları 1gb gddr3 6gm ram nasıl açarmı 128 bit ekran kkartı dxdiag 11 destekli

en iyisi xbox :)

benimki inte core i5 - 1.70ghz - 8gb Ram - 2gb nvıdıa geforce(gt) 630M ekaran kartı ama oyunu 1.blmü geçtim 2 bölümünde Windows Bir Sorunla Karşılaştı diip oyun kapanıyor

@09 Mar 2013 23:52 oyun hatalı olabilir

@09 Mar 2013 23:52 oyunun crackinde hata olabilir kardeşim sisteminde bir sorun yok

crysis 3 oynuyorum laptop hp g72 oyuna başladıktan bir süre sonra ekran kararıyor ama pc çalışır durumda .. sebebi ne olabilir ?

benimde amd 8 çekirdek buldozer fx 8120 16 gb ram 2gb ekran kartı çok güzel oynuyorum teşekkürler

2 gb ram olsa çalışmaz mı

256 mb ekran kartı kaldırır mı?

@23 Mar 2013 14:11 hahahaha :D kaldırırsa kendimi camdan aşağı atarım

2 gb ekran kartı 128bit ayrıca inter curo 6600 4 gb ram ?

2GB RAM olmaz mı??

@08 Nis 2013 20:09 olurda sistemin ne ona göre örnek 4gb ekran kartın varsa neden olmasın

8gb ram var ve işlemci intel core i 5 - 2450M 2.50 GHz sizce yeter miii he birde 64 bit işlemci diyor sizce kaldırır mı

256 mb ekran kartı bu oyunu kaldırsın benim laptobu camdan aşağı atarım mk :D 2 gb ekran kartı var mk oyunu yine kasıyor :D

ben oyunu onborttan actım ama ekran kartıyla acılmadı

arkadaşlar benim kasa pentium 4 3 gb ram 512 mb ati radeon ekran kartı işlemcim 3.00 ghz biraz düşük oynatırmı oyunu??

@24 Nis 2013 02:14 512 mb ekran kartı hele bu oyunda çok zor dostum

Aaspire 5750g i 5. 2.49ghz 8gb ddr3sdram nvidia gt630 ile oyunu oynuyorum hafif kasiyor .oyunda özellikleri düsurmek gerekiyor biraz .cok uç noktada donanim istiyor.

BENİM LAPTOP İ5 İŞLEMCİ 2GB EKRAN KARTI VAR MODELİ İNTEL HD GRAPİCHS 4000 4GB RAM VAR ACAR HERALDE

@03 Haz 2013 14:57 iş açmaya gelince ben 15 yıl önceki dikiş makinesi formatındaki laptoptumda açarım (: şaka bi yana hd graphics serisi test etmiş biri olarak açrsın en lowda bile 20-25 fps geçemezsin.

İşlemci : İntel Core İ5 3.10 Ghz Ekran Kartı : DDR5 1 GB 256 BİT Msı GerForce GTX 560 Tİ TWİN FROZR II OC Ram : DDR3 8 GB RAM İşletim Sistemi : Windows 7 Ultimate 64 bit Full Ayarda Oynuyorum.d

intel g2020 2.90ghz 8 gb ram 1 gb ddr3 gt430 ve p8h77-mpro yüksek kalite ankartım var sizce kaldırır mı? çok ortada bir sistem

Ürün Kodu CM6340-TR002S Açıklama Menşei P.R.C. Garanti 36 Özellikler Onboard 8 Kanal (7.1) Ses Çıkışı İşlemci Markası INTEL İşlemci Teknolojisi Intel Core i5 İşlemci Numarası 3470 İşlemci Ön Bellek 6 MB İşlemci Hızı 3.2 GHz Hafıza (RAM) Tipi DDR3 Hafıza Bus Hızı 1600 MHz Hafıza (RAM) Kapasitesi 4 GB HDD Dönüş Hızı 7200 Rpm Disk Kapasitesi 1 TB Disk Desteği SATA II Ekran Kartı Markası NVIDIA VGA Chipset Modeli GT630 Ekran Kartı Hafızası 2 GB Optik Sürücü DVD±RW İşletim Sistemi Windows 8 Diğer HDMI, Kablosuz Klavye Mouse, USB 3.0 Renk Siyah Ekran Kartı Tipi Paylaşımsız Hafıza çaliştirirmi soyleyın .? acil

Ekran kartım NVIDIA GEFORCE GT 635M 2GB 8 GB RAM Crysis 3ü çalıştırımı

Directx11 desteği yoksa ekran kartının açmaz

2.000 TL civarı crysis 3 oynayabileceğim bir laptop arıyorum hangi laptopu önerirsiniz.samsung np550p5c-s05tr almayı düşünüyorum bu oyunu kaldırırmı

@06 Ağu 2013 13:58 aga bu oynu kaldırır ama ekran kartı gtx m serisi olsa daha iyi olur grafik istiyorsan tabii (:

arkadaşlar sakın nvida ekran kartı almayın oyun içinm alcaksanız amd alın çünkü amd ile işbirliği kurmusş crytek hd7990 yani ares rog 2 dünyanın tek cpulu en iyi kartı bide dünyanın en iyi kartını en iyi çözünürlükte 1920 *1080 miydi neydi titanı geçiyor hayret bişey ya

max özelliklerde sadece i7 kısmı uymuyor sorun olurmu acaba cevap verirseniz sevinirim

8 gb ram i5 3230 2.6 ghz işlemci nvdia gedorce 610m ekran kartı(2gb) asus k55v bunda kimi oynarsın kimi oynayamasın diyo nem orta seviyede çözünürlükte oynamak istiyorum ekran kartı sıralamarına falan baktım düşüklerde 610m ama ben bunda başka aır oyunları da açıyorum kasma sıkıntısı olmuyo zaten asusları biliyosunuz ısınma sıkıntıları da yok oynarmıyım oynamazmıyım?

@30 Eyl 2013 06:20 sistemin iyi ekran kartı hariç ama yinde lowda oynarsın

işlemci pek iyi değil fakat belki bu sistemle oynayabilirim diye düşünüyorum sizin görüşünüz nedir Intel Pentium 4 2.80 ghz 3 GB RAM Ekran Kartı: ATI Radeon HD5670 (1GB) Directx 11 destekli Windows 7 Ultimate

İlerde İmac almayı düşünüyorum 32 gb ram bellek 3tb fusion drive 4gb gtx 780 3.9ghz 4 çekirdekli Core i.7 kesin açar ben alana kadar zaten donanım güncellenir ve gtx 880 olur :)

crytek uygulama çalışan zaten vardır. bir tane pastyrmasy başlatılamıyor!

ben oyunu 2gb ram , 512 mb ekrankartı ati redeon hd 6350 , 2 çekirdekli Pentium dual core e 6700 64 bit işltim sistemi Windows 7 ultimate oynuyorum 1024x600 de

abi masaustum allahdan iyi 4gb ram 2 gb nvidia geforce 6100 crysis 1 2 den sonra 3 yüklerum

iyide abi insan dx 11 istermi ya kafaya bak

Sen de yorum yaz

 


CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda
Apple Store
Google Play