Panasonic: Ekranlı taşınabilir Blu-ray çalar

Panasonic'in yeni Blu-ray oynatıcısı hem taşınabilirliğiyle, hem de özellikleriyle dikkat çekiyor.

Panasonic: Ekranlı taşınabilir Blu-ray çalar
Panasonic DMP-B15: Bütünleşik ekranlı Blu-ray çalar.

Panasonic firması taşınabilir Blu-ray çalar DMP-B15'i tanıttı. Bu cihazın ilginç yanı ise 8,9 inçlik WSVGA formatında (1024 x 600 piksel) bir ekrana sahip olması.

Panasonic'e göre DMP-B15'in bir HDMI çıkışı var ve bu çıkış üzerinden sinyalleri 1080p/24p kalitesinde verebiliyor. Bu sayede cihazı bir Full-HD-TV'ye sorunsuzca bağlayabilirsiniz. Bunun dışında oynatıcı BD-Live içerikleri de gösterebiliyor, zira bir Ethernet girişi var ve Blu-ray 2.0 profilini destekliyor.

Cihaz Blu-ray disklerin yanında DVD ve CD'leri de oynatabiliyor. Bunun dışında cihazın SD(HC) kart okuyucusu da var ve böylece HD kamera ile çekilmiş AVCHD filmleri de oynatabiliyor.

Cihazın ne zaman ve hangi fiyata Türkiye'ye geleceği henüz belli değil.

CHIP Online Yorumu:
Bütünleşik ekranın çözünürlüğü bizi şimdiden endişelendiriyor. Panasonic bu büyüklükte bir ekranda Blu-ray disk seyretmenin keyif vereceğine cidden inanıyor mu? Biz şahsen inanmıyoruz.

Halil Mollaoğlu

Okuyucu Yorumları

Toplam 6 Yorum

/*CHIP Online Yorumu:*/
mükemmel olmuş !!!

bencede en azon 720p yi açabilmeliydi

tabi ki keyifli olmaz CHIP ama daha dün netbook'un küçük ekranında film izlenebilir diyodunuz şimdi bu 9 inçlik ekranda izlenmez diyosunuz :(

zaten adamlar çıkışı hdmi yapmış ,belki yolda falan da film izlersin diye ekran koymuş ,kart okuyucu da var ,olmadı atarsın ondan bi kaç film onları izlersin . bir cihaz hakkında olumsuz yorum yaparken genel tutumunuzu da gözden geçirmeniz iyi olur .

saygılar .

artık yavaş yavaş dvd oynatıcılar piyasadan kalkacak yerini blur-ray'e bırakacak az kaldı.... ama bu süper olmuş.....

DVD'ler yeterdi bu cihazın ekranı için. Blu-Ray çalarının ise asıl amacı sanırım görüntüyü dışardaki bir monitöre aktarması.

CHIP Online Yorumu:
Bütünleşik ekranın çözünürlüğü bizi şimdiden endişelendiriyor. Panasonic bu büyüklükte bir ekranda Blu-ray disk seyretmenin keyif vereceğine cidden inanıyor mu? Biz şahsen inanmıyoruz.

aynen 107 ekran plazma tv de daha zevkli olur 1080p/24p sonuçda hd kalitesindekı film ha bilgisayarda izlemişsin ha bunda izlemişsin

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir