• İnceleme
    • Kategoriler
    • Notebook
    • Cep Telefonu
    • Anakart
    • ADSL Modem
    • İşlemci
    • Ekran Kartı
    • Tablet
    • Televizyon
    • Fotoğraf Makinesi
    • Depolama
    • Klavye ve Mouse
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kulaklık
    • Ses Sistemi
    • Oyun İnceleme
    • Ev Elektroniği
    • Navigasyon
    • Son İncelenenler
    • DJI Osmo 360 inceleme DJI Osmo 360 inceleme
    • OnePlus 13 inceleme OnePlus 13 inceleme
    • AOC U27G4R inceleme AOC U27G4R inceleme
    • Aryond A32 V2 inceleme Aryond A32 V2 inceleme
    • TP-Link Tapo C246D inceleme TP-Link Tapo C246D inceleme
    • OPPO A6 Pro inceleme OPPO A6 Pro inceleme
    • ttec SmartCharger Trio GaN 65W inceleme ttec SmartCharger Trio GaN 65W inceleme
  • Haber
    • Kategoriler
    • Kripto Dünyası
    • Cep Telefonu
    • Windows
    • Sosyal Medya
    • Oyun ve Eğlence
    • Bilim
    • Dijital Fotoğraf
    • Notebook
    • Ekran Kartları
    • Güvenlik
    • Mobil Uygulamalar
    • Twitter
    • Instagram
    • Facebook
    • CES 2024
    • Scooter
    • Araçlar
    • Netflix
    • Gitex 2022
    • En Son Haberler
    • Windows'un yirmi yıldır değişmeyen iletişim kutusu nihayet değişiyor Windows'un yirmi yıldır değişmeyen iletişim kutusu nihayet değişiyor
    • Bennu asteroidinden bir müthiş keşif daha: Uzayda yaşamın formülü tamamlandı Bennu asteroidinden bir müthiş keşif daha: Uzayda yaşamın formülü tamamlandı
    • Elon Musk’tan kafa karıştıran Tesla açıklaması: Artık yasak değil mi? Elon Musk’tan kafa karıştıran Tesla açıklaması: Artık yasak değil mi?
    • One UI 8.5 güncellemesi, Galaxy kullanıcılarının büyük derdini çözecek One UI 8.5 güncellemesi, Galaxy kullanıcılarının büyük derdini çözecek
    • Monster Tulpar T6 V3.4 inceleme Monster Tulpar T6 V3.4 inceleme
    • Oyuncular için ‘kolaylık manifestosu’ Oyuncular için ‘kolaylık manifestosu’
    • AMD ‘Helios’ ile yapay zeka altyapısını dönüştürüyorlar AMD ‘Helios’ ile yapay zeka altyapısını dönüştürüyorlar
  • Forum
  1. CHIP Online
  2. Foto Galeri
  3. Chip Galeri
  4. Ioniq 6'nın çılgın sürümü: Hyundai, RN22e konseptini tanıttı

Ioniq 6'nın çılgın sürümü: Hyundai, RN22e konseptini tanıttı

Geçtiğimiz günlerde resmi olarak tanıtılan Hyundai Ioniq 6’ya N dokunuşu geliyor: Hyundai, RN22e konseptini inanılmaz bir performans vaadi ile tanıttı.

19 Temmuz 2022 09:50
Ioniq 6'nın çılgın sürümü: Hyundai, RN22e konseptini tanıttı - Resim: 1

Hyundai, Ioniq 6 elektrikli sedanının tüm detaylarını tanıtmasının ardından, Perşembe günü düzenlenen N Day etkinliğinde yeni RN22e konseptini de ortaya çıkarttı. Hyundai, Ioniq 6 N’in geleceğinin nasıl gözükebileceği hakkında fikir veren RN22e’yi gelişmekte olan bir deney konsepti olarak tanımlıyor ve tasarımı ve mühendisliğinin gelecekte üretilecek EV’lerin üzerinde direkt bir etkiye sahip olacağı belirtiliyor.

Ioniq 6'nın çılgın sürümü: Hyundai, RN22e konseptini tanıttı - Resim: 2

RN22e, standart Ioniq 6 ile aynı 77,4 kilowatt-saat batarya paketini kullanıyor ancak çift motoru 577 beygir gücü ve 546 pound-fit tork oluşturmak üzere güçlendirilmiş durumda. Hyundai herhangi bir hızlanma bilgisi vermiş olmasa da, RN22e’nin saatte 250 kilometrenin üzerinde bir maksimum hıza ulaşacağı belirtiliyor. Ayrıca normal Ioniq 6 ile aynı hızlı şarj yeteneklerine de sahip ve %10’dan %80’e 18 dakika içerisinde ulaşabiliyor.

Ioniq 6'nın çılgın sürümü: Hyundai, RN22e konseptini tanıttı - Resim: 3

Hyundai, RN22e’nin, N markasının performans konusunda üç temel taşını en üst seviyeye çıkartmak için tasarlandığını söylüyor. Bunların ilki olan dönüş yeteneğini sağlamak için RN22e elektronik bir kilitli diferansiyel sistemine, çift kavramalı tork dağıtımı sistemine ve ön ve arka tekerleklere gönderilen tork miktarını anlık olarak seçebilme yeteneğine sahip. Gelişmiş takip yeteneği için 15,7 inçlik diskleri olan dört pistonlu fren kaliperleri bulunuyor ve Hyundai, RN22e’yi iyileştirilmiş gezme kontrolüne sahip olan rejeneratif fren sistemlerini geliştirmek için kullanıyor.

Ioniq 6'nın çılgın sürümü: Hyundai, RN22e konseptini tanıttı - Resim: 4

RN22e, genel olarak bakıldığında, Ioniq 6’nın daha çılgın bir yarış otomobili sürümü gibi gözüküyor ancak bu tasarımın bir üretim modeli aracına nasıl dönüşeceğini rahatlıkla görmek mümkün. Genel olarak RN22e, standart Ioniq 6’dan 6 santimetre daha uzun ve 15 santimetre daha geniş, kapılarının kenarında büyük hava girişleri bulunan daha geniş çamurluklara sahip. Daha ince farları, motor için daha büyük bir havalandırma boşluğu, devasa bir ızgara ve ek hava girişleri de görüntüsünü vurguluyor.

Kategoriler

  • İnceleme
    • Notebook
    • Cep Telefonu
    • Anakart
    • ADSL Modem
    • İşlemci
    • Ekran Kartı
    • Tablet
    • Televizyon
    • Fotoğraf Makinesi
    • Depolama
    • Klavye ve Mouse
    • Giyilebilir Teknoloji
    • Kulaklık
    • Ses Sistemi
    • Oyun İnceleme
    • Ev Elektroniği
    • Navigasyon
  • Haberler
    • Cep Telefonu
    • Oyun ve Eğlence
    • Bilim
    • Notebook
    • Ekran Kartları
    • Mobil Uygulamalar
    • Yapay zeka
    • Sony Xperia Z3
    • Xiaomi
    • Xbox One
    • Windows 11
    • Windows 10
    • TikTok
    • Sinema
    • Samsung Galaxy S8
    • Samsung Galaxy S6
    • Samsung Galaxy S5
    • Samsung
    • Playstation 5
    • Oyun konsolu
    • Otomobil
    • Ofis ve Finans
    • Note 4
    • MWC 2018
    • MWC 2017
    • MWC 2015
    • Microsoft
    • LG G6
    • LG G5
    • LG G4
    • LG G3
    • İşletim Sistemleri
    • İş dünyası
    • iPhone SE
    • iPhone 7
    • iPhone 6S
    • iPhone 6
    • iOS
    • Instagram
    • IFA 2017
    • HTC One M9
    • HTC 10
    • Google
    • Diziler
    • Discovery 2
    • CES 2018
    • CES 2017
    • CES 2015
    • Blockchain ve Bitcoin
    • Bilgisayarlar
    • Xbox Game Pass
    • Xbox Series S/X
    • Uzay
    • Android
  • Forum
Türkiye Cep Telefonu İncelemeleri,
Bilişim ve Teknoloji Haberleri CHIP Online’da!
© 2025 Doğan Burda Dergi Yayıncılık ve Pazarlama A.Ş.