NASA'dan geleceğin uçak tasarımlarıGeleceğin uçakları

5 / 14

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

NASA tasarım yapacak, kuyruğa çince bişeyler yazacak. Nerden buldunuz resimleri doğru söyleyin 8)

NASA çinli olmş :D zuha harbi nerden çaldnz bnu xD

NASA çinli olmş :D zuha harbi nerden çaldnz bnu xD
****************************************************
Türkten bişe kaçmaz :D

bune ya çinliler yapmış bu uçağı bence nasa falan geliştirmemiş resmen çinliler geliştirmiş :)

Bikerem kanatların eğimi uçağın mantığına felsefesine aykırı ilk tasarlanan uçaklar düz kanatlıydı sonradan kanatların arkaya doğru eeğimli yapılmasının hızı artırdığı keşfedildi ve burda tam dersi öçağın burnuna doğru eğimli kanatlar bu uçak sürat yapamazki

Amerikalıların bundan3-4 yıl önce denedikleri çok hızlı bir savaş uçağı vardı,şimdi adı aklıma gelmiyo neyse...o uçağın büyütülüp yolcu uçağı biçiminde yapılması ama o çince yazılar gerçekten anlamsız ...Mithat Hitit

bu kanatlar basarılı olurmu bılmıyorm ama 2-3 sene snra bu boinglerle ucacaz gibi :D

oyuncak bunlar ........ evet bunlar ucar cocukların ellerınde

arkadaşlar kanattaki yazıların çince olduğunu sanırım çince bilginiz olduğu için yazmışsınızdır. Japonca olamaz mı? ve NASA dediğiniz kurum da sadece Amerika lılar mı çalışıyor, diğer ülke vatandaşları çalışamaz mı. NASA da çalışan bir Japon veya Bir Çinli mesela. ne saçma yorumlar yapılmış...

Sen de yorum yaz

 

Turhost