Sony Xperia Z1, Z & Z Ultra: Hangisi daha iyi?Sony Xperia Z1

1 / 11

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

Z.ULT.DA FLASH YOK..KAMERA 8..PİL 3050 MAH. PARASI 2.250..NEDEN BU KADAR KAZIK..ÖZELLİKLERDE DÜŞÜK. VURUN ABALIYA MİSALİ..MİLLETTE PARA ÇOOOOOOOOK....ASGARİ ÜCRETLİ MİLLET......YEMEZ İÇMEZ TLF.ALIR. ALLAH AKIL VERSİN.

Xperia Z'nin kamerası 24 mp yazılmış. 13 mp olacak.

Z2 ler cikiyor cok gec kalinmis ve zorlama bir haber olmus. Tebrikler:-)

@09 Şub 2014 12:18 haber geç değil de sony gereğinden falza hızlı. Z1 ne zaman çıkmıştı?

@09 Şub 2014 23:14 Z ile Z1 çıkış süresi arasında 8 ay var.. Siz samsungla karıştırdınız herhalde..

kardeşim sen teknolojiye yetişemessin daha dün z1ler en iyisiyken şimdi z5 çıkıyo anlata bildimmi burda kafa yapma

İphone 5S gerisi yalan

@09 Şub 2014 14:30 günümüzde 8 çekirdekli telefon üretilirken 5S 2 çekirdek D:as.d:ASD:AS:DAS:D

@09 Şub 2014 14:30 bu vatandaslar iphone iphone diye tutturur nerde xperia haberi var orda ortaya cikarlar :D

@15 Şub 2014 09:39 iyi de kardeşim 512 mb ramli 4s de kasmayan oyun 2 gb ramli androidde kasıyo

@15 Şub 2014 09:39 Telefonu işlemci çekirdeğiyle karşılaştıran arkadaş ios stabil bir işletim sistemi olduğu için fazla işlemci gücüne gerek duymuyor

Açıkçası böyle bir karşılaştırma yapmak çokta doğru değil bence, sonuçta bir sıralama ile çıktı bu telefonlar Z Ultra başka bir kesime hitap ediyor, Z ve Z1 ise devam eden modeller. Tabi ki aralarında en iyisi Z1 bunu herkes biliyor. Zaten maddi gücü olanlar alabiliyor. Türkiyede telefon artık LÜKS oldu. millet 150 liralık telefonlara dönmeye başlar artık

samsung galaxy not 3 mü yoksa sony experi z1 hangisi daha iyi

@18 Şub 2014 14:29 experia Z1 al :) Ama, önce xpreia olarak yaz bence

@26 May 2014 12:40 mal adam sen xperia yazmasını öğren sonra milleti sorguya çek !!

@18 Şub 2014 14:29 Kesinlikle sony xperia z serisi derim.

Tablet Z ile xperia Z yi sattım şimdi Z ultra kullanıyorum... Pişman mıyım? Hayır...

selam arkadaslar sımdı ben Xperia Z1 Xperia Z Xperia Z Ultra Xperia M2 Xperia Z2 Ultra sızce hangısı

@28 Nis 2014 20:27 maddi olanağın varsa Z1 diyorum, yoksa Z'de işini görür

sony xperia z2 sony xperia z ultra hangisi daha iyi arkadaşlar

Kuşkusuz sony nin en her açıdan iki telefonu var z ve z1. Bende z var tek kelimeyle harika bir hıza sahip inanın. 4 kere suya attım 1 saat suda kalsı daha bişey yok. 4 ay oldu atalı suya. Z2 yi saymama nedenimse ısunınca kendini kapatması ve kamerasını açmaması.. Bu kadar basit. Z 1599 a düştü Z1 1750 almak isteyenler alsın asla pişman olmaz

@23 Ağu 2014 20:36 ısınma sorunu güncelleme ile çözüldü...

@23 Ağustos 2014 20:36 suya meraktan mi attin?

abicim sizce xperia z1 z2 z3 hangisi iyidir

sony Xperia serisinden hangisi daha iyi z-z1-z2 arasında kaldım bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

sony den genel olarak çok memnunum ama telefonumu yenilemek istiyorum aslında telefondan da çok anlamam işlemci falan acaba z3 compact mı yoksa c3 mü önerirsiniz

Z3 Compact Aşık oldum. Mükemmel Makina, Hiç bir Markaya bakmaya bile gerek duymadan direk onu inceledim, telefon devri benim için kapanmıştır. Ha bu arada I Phone ye boşuna keriz silkeletmeyin.. benden uyarması

arkadaşlar Z3 mi iyi Z3 compact acil taradında yorumlarınızı bekliyorum

@23 Mart 2015 12:52 z3 iyidir.

bende z1 annemde z var ve ikiside iyi ama z1 100de 8 farkla daha iyi yani çok az farkla

Sen de yorum yaz

Sony Xperia Z1

Özellikler: 20.7 megapiksel kamera, 5 inç Full HD dokunmatik ekran, 2.2 GHz dört çekirdekli işlemci, LTE, HSPA+, WLAN-ac, Full HD video kaydı, microSD ile arttırılabilir hafıza, NFC, Bluetooth 4.0, dörtlü bant GSM, su ve toz geçirmez yapı.

İşletim sistemi: Sony kullanıcı arayüzüne sahip Android 4.2.2 Jelly Bean. 2013 sonunda Android 4.3 Jelly Bean güncellemesi duyuruldu. Cep için Android 4.4 KitKat ise onaylandı fakat çıkış tarihi henüz belli değil.

Fiyat: 2.200 TL