Suzuki’den 22 yıl sonra büyük değişim: Yeni logo tanıtıldı
Suzuki, 22 yıl sonra logosunu yeniledi. Yeni amblem, çevre dostu tasarımı ve “By Your Side” sloganıyla markanın müşteri odaklı vizyonunu yansıtıyor.
Suzuki Motor Corporation, 22 yıl aradan sonra ürünlerinde kullandığı amblemi yeniledi. Yeni tasarım, markanın “By Your Side” (Her Zaman Yanınızda) sloganıyla uyumlu olacak şekilde hazırlandı. Bu değişim, Suzuki’nin kuruluşundan bu yana benimsediği “müşteri odaklılık” anlayışını ve geleceğe dair yeni vizyonunu yansıtıyor.
Yeni logoda, Suzuki’nin kurumsal kimliğini simgeleyen ikonik “S” şekli korunarak süreklilik sağlandı. Ancak tasarım, dijital çağın estetiğine uygun olacak şekilde düz (flat) formda yeniden yorumlandı. Geleneksel krom kaplama yerine ise çevresel etkileri azaltmak için yüksek parlaklığa sahip gümüş boya tercih edildi. Bu seçim, aynı zamanda Suzuki’nin yeni bir döneme girişini simgeliyor.
Suzuki Motor Corporation Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Toshihiro Suzuki, yeni logoya ilişkin şunları söyledi:
“Yeni amblem, müşteriye odaklanarak değerli ürünler üretme felsefemizi ve geleceğe dair yeni meydan okumaları üstlenme kararlılığımızı temsil ediyor. ‘By Your Side’ sloganımız doğrultusunda, müşterilerimizin yanında olmaya ve sürdürülebilir bir geleceğin inşasına katkı sağlamaya devam edeceğiz.”
Eski logo üç boyutlu görünüyordu. Yeni logo düz formda olacak. Logo ilk kez 2025 Japonya Mobilite Fuarı'ndaki Suzuki standında sergilenecek konsept modellerde görücüye çıkacak.