Windows 7'yi Windows 8'e dönüştürün!Metro Wallpaper Pack

1 / 14

Okuyucu Yorumları

Toplam 0 Yorum

kurulumu veriyorsunuz kaldırması allaha emanet sonrada format atıyoruz

@31 May 2012 08:50 Arkadaşlar bu tarz programları kurmanız sistem sağlığı için tehlike oluşturabilir. Bir kere Windows 7'ye Windows 8 görünümü kazandırmak nedir? Eğer iyi bir şey olsaydı Microsoft gibi bir dev bunu bir kaç yama ile hallederdi. Belli ki Windows 7 ile ters düşen yanları var...

İNTERNETE DÜŞTÜĞÜNE göre sınırdan girmek üzeredir....

Wallpaper Pack deki windows logosu ubuntununkine çok benzemiş :)

kurulumu veriyorsunuz kaldırması allaha emanet sonrada format atıyoruz senle aynı fikirdeyim flykite ı yüklemiştim içinde webden satın aldığım photoshop cs5 vardı ticari sürüm sonra bilgisayarı açınca her şey silindi chip bana photoshop borçlu :D

@10 Haz 2012 11:45 başkan nette bi sürü photoshop sürümü var üstelik crack vs serial var boşa para vermişin 3:)

@10 Haz 2012 11:45 ubuntu livecd ile dosyalarını almayı akıl edeydin.

Windows 8 windows 7 yi temel alan bir para tuzağı bence. Windows 7 yi ben vistanın üstüne çok sevdim. vista çıldırtıyordu beni. windows 8 e de bakalım hele elle tutulur güzel bir şeyler getiriyor ise eğer geçeriz :)

Win8 yükle direk niye uğraşıyorsunki ayrıca açılış süresi bariz farklı win7 nin geliştirilmişi.

@16 Tem 2012 13:32 açılış süresinin neden bu kadar kısa olduğunu anlayamadınız mı daha? çünkü bilgisayarı tam olarak kapatmıyor. gerçek açılış hızını görmek isterseniz restart'a basın. benim bilgisayar dizüstü, windows 7de beklemeye veya uykuya aldığınızda ekranı kapattığınızda, ekranı açınca bilgisayar kendi kendine açılıyordu. ama bu windows 8'de bilgisayarı kapatınca bile ekranı açtığımda bilgisayar açılıyor kendi kendine. bu demek oluyor ki windows 8 beklemeye alıyor.

windows 8 tek kelime ile muteşem. başka lafa gerek yok. karalamaya da gerek yok.

4 sene vista kullandım 7 ye geçeli neredeyse 4 ay oldu ve pc kullanışımda zirvedeyim, işkence görüyormuşum resmen :) Bence 8 kötü olacak arayüzü pc için öyle olmamalı, keşke paramız olsa da mac alsak, bunlarla uğraşmasak :)

@13 Eki 2012 09:16 Windows 7 ile Vista o kadar farklı değil, Vista olan bir bilgisayarı yükseltmeye gerek görmedik, oldukça iyi çalışıyor.

hiç sevmiyorum böyle eski sürüm windowsu yeni sürümün çakması gibi yapmayı. hepsi orjinaliyle güzel.

@15 Eki 2012 17:24 Aynen Dediğin Gibi Doğal Olmalı Organik Olmalı

Kral windows 7 dir. win 8 buna ne ekler bilemem. başarılı bulursak 79 tl.ye win8 pro ya geçeriz

7 ile 8 arasındaki fark başlat menüsü yok Birde Win 7 İlk Hali ile Çok hızlıydı 8 çıktı çıkıyo Güncellemelerle Yavaşlatıyorlar bence .... Üst Sürümü Alsınlar Diye...

steve jobs bizim gibi fakirler için bir winmac yapmalıydı

@31 Eki 2012 00:16 akıllı o steve jobs değil bill gates

Süper Valla

kutucuklar gercekten çalışıyomu yada sadece duvar kağıdımı

şimdi nası silicez bunu?

NASIL YAPILIYOR ARKADAŞLAR

nerden iniyo

çok güzel arkadaslar sizlerde denemelisiniz.

Windows 7'yi tanıyın

Bunun linki nerde ?

nerden iniyor

Sen de yorum yaz

Metro Wallpaper Pack

Bu duvar kağıdı paketi ile bilgisayarınıza Windows 8 şıklığında bir görünüm kazandırabilirsiniz. 65 duvar kağıdından oluşan paket, 10 renk ve 6 farklı sürüm duvar kağıdı içeriyor.

İndirin: Metro Wallpaper Pack