Apple, Vision Pro'yu almanız için sizi böyle ikna edecek

Apple Vision Pro'yu satın alma konusunda ikna olmadınız mı? Apple sizi ikna etmek için 25 dakikalık uzun bir demo seansı planlıyor.

Apple, Vision Pro'yu almanız için sizi böyle ikna edecek

Sadece üç ay içerisinde Apple Vision Pro’nun piyasaya sürülmesi planlanıyor ve görünene göre Apple, ilk müşterilerinin mağazadan olumlu bir deneyimle ayrılmasını sağlamak için inanılmaz derecede uzun bir mağaza içi demo da dahil olmak üzere elinden gelen her şeyi yapmayı planlıyor.

Bloomberg’den Mark Gurman, en son Power On haber bülteninde okuyucularını bu süreç hakkında bilgilendirdi. Gurman, Apple’ın her Vision Pro müşterisine başlığın tüm temel özelliklerini 25 dakikalık bir gösterimle sunacağını ve böylece başlığı kendi başlarına nasıl kullanacaklarını bilmelerini sağlayacağını söyledi.

Gösterim, başlığın mükemmel şekilde oturduğundan emin olmak için müşterinin yüzünün taranmasıyla başlayacak. Bu işlem tamamlandıktan sonra, onlara gözlerini ve ellerini kullanarak yazılımında nasıl gezinecekleri, sanal ve artırılmış gerçeklik arasında nasıl geçiş yapacakları ve kulaklığı doğru kullanım için nasıl kalibre edecekleri de dahil olmak üzere cihazda nasıl hareket edecekleri gösterilecek.

Bu süreç tamamlandıktan sonra ise Apple personeli her müşteriye bir dizi temel özelliği anlatacak. Apple’ın “uzamsal fotoğraflar” ve “uzamsal videolar” olarak adlandırdığı hem normal hem de 3D fotoğraflar ve videolar göstererek başlayacaklar ve ardından uygulamalar ve birden fazla sanal monitörle bilgisayar benzeri bir kurulumun nasıl oluşturulacağını açıklayacaklar. Gösterim, vahşi hayvanları, okyanusları ve sporları konu alan “3D ve sürükleyici filmler” ile tamamlanacak.

Gurman’ın söylediğine göre tüm bu yetenekler, 10 GPU çekirdeği ve sekiz CPU çekirdeğine sahip üst düzey bir M2 çip tarafından desteklenecek. Görünene göre Apple, göreceli olarak oldukça pahalı olduğu söylenebilecek bu başlığı tüm alıcıların iyi bir şekilde kullanacağını bildiğinden emin olmak istiyor.

Yeni bir ürünün uygulamalı gösterimi Apple için alışılmadık bir durum değil. Örneğin şirket, potansiyel müşterilere en iyi iPhone’ların ve Apple Watch’ların nasıl kullanılacağını memnuniyetle gösteriyor. Ancak bu yeni gösterimin uzunluğu ve sergileyeceği içeriğin genişliği onu olağandışı kılıyor.