iPhone'da bir oto devi!

Volkswagen, yeni Golf GTI'ın tanıtımını bakın nasıl yapıyor... İpucu verelim: iPhone...

Golf GTI ve iPhone!

Global markalar, akıllı telefonların ve 3G erişimin yaygınlaşmasıyla birlikte, pazarlama çalışmalarını mobil alana ve sosyal mecralara kaydırıyorlar. Bu yeni pazarı ve müşterilerin değişen yaklaşımlarını tanımaya çalışan dev şirketlerden, kimi zaman Pepsi AmpUp gibi tartışmalı işlerin yanısıra; Volkswagen'in Golf GTI 2010 Mark VI'ü gibi ses getiren çalışmalar da geliyor.

Geçtiğimiz aylarda bir mobil oyun geliştirici firma olan 'Fishlabs' ile birlikte iPhone ve iPod'lara özel 'Polo Challenge' oyununu sunan Volkswagen firması, 2010 model GTI 'hatchback' modellerinin lansmanını Apple AppStore üzerinden gerçekleştirerek, bir ilke imza attı. Bu kez Firemint yazılım ortaklığıyla çalışmayı tercih eden Volkswagen, iPhone kullanıcılarına Real Racing GTI adlı yarış oyunuyla ulaşmayı planlıyor. iPhone ve iPod'larda çalıştırılabilen uygulamada; kullanıcıların yeni GTI'ın özelliklerini inceleyebilecekleri bir showroom ve özel tasarımların hazırlanabileceği bir alan da düşünülmüş.

Sadece Vokswagen değil!

Sadece Vokswagen değil!
Volkswagen Golf GTI da 'telefona girdi''

Apple'ın AppStore'u açıldığından bu yana indirilen uygulama sayısı, '2 milyarın üzerinde' olarak tahmin ediliyor. Sosyal ağların da unutulmadığı Volkswagen GTI MK VI kampanyasında kullanıcılar, kendi yarış görüntülerini YouTube'a yükleyerek paylaşabiliyor ve Twitter üzerinden mesajlaşabiliyorlar.

Volkswagen, AppStore'daki tek otomobil üreticisi değil; geçtiğimiz aylarda Seat da 'Cupra Race' adını verdikleri bir yarış oyunuyla iPhone kullanıcılarının karşısına çıkmıştı.

Okuyucu Yorumları