Pulse, LınkedIn yolcusu...

Microsoft ve Yahoo'nun da peşinden koştuğu firmayı bakın hangi sürpriz isim kaptı...

Pulse, LınkedIn yolcusu...

Haber akışı, blog siteleri ve sosyal ağları takip etmeyi oldukça kullanışlı ve eğlenceli hale getiren Pulse, gelen haberlere göre LinkedIn yolcusu. İnterneti "akıllı kutucuklar" yoluyla kullanıcıların önüne getiren uygulama, kendini ilk kez 2010 yılında göstermiş, popüler olduktan sonra ise Android, Windows 7 ve Windows 8 sürümleri çıkarmıştı.

Şimdilerde ise AllThingsD.com'um haberine göre Pulse, dünyanın en büyük profesyonel sosyal ağı LinkedIn'e katılmak üzere. LinkedIn'in Pulse'ı satın almak için 50 ila 100 milyon dolar arası bir para harcayacağı söyleniyor. Bir zamanlar Microsoft ve Yahoo da Pulse'ı satın alma girişiminde bulunmuş ancak görüşmeler olumsuz sonuçlanmıştı.

Hatırlayacak olursak; Pulse, 2011 yılında Windows 7 sürümü çıkarmış ancak uygulama Microsoft'un planları doğrultusunda Windows Phone Store'dan kaldırılmıştı. Nedeni ise yazılım devinin Windows 8 ile sunmak üzere Pulse'ın web versiyonunu çıkarmak istemesiydi. 2012 yılına gelindiğinde ise Pulse, Windows 8 ve RT için ana uygulama haline gelmişti.

Ancak Microsoft'la bu denli iyi ilişkileri olan firma, artık LinkedIn için hizmet verecek. Anlaşmanın bu hafta içerisinde duyurulması bekleniyor...

Berk Toparlak

Okuyucu Yorumları

Toplam 2 Yorum

Bu konuyla ilgili yani haber akışı ile ilgili benim düşündüğüm bir yöntem var. Şöyle bir yöntem: Her sitenin kişiye özel bir sayfası olacak. Kişi haber sitesindeki hesabı içinden yaptığı ayarlamalar ile hangi haberleri okumak istediğini belirtecek ve sayfa buna göre oluşturulacak ve update edilecek. İlgi alanıma girmeyen hiçbir şey bu sayfada bulunmayacak. Sayfa tamamen kişiselleştirilebilir ve paylaşılabilir olacak. Sayfanın temasını bile bizler belirleyebileceğiz. Yani site, kişiye özel web sayfaları tasarlayacak. Bir haber linkine tıkladığımızda açılan sayfada hangi ögelerin bulanacağı da belirlenebilecek. Örneğin sadece haber metni, haber ile ilgili görseller ve yorum bölümü gibi bölümler açılan sayfada yer alacak. Aslında buna site içinde site de denilebilir. Daha önce belirtilmiş bir anahtar kelime ile ilgili bir haber yayınladığında bu email kanalı ile bildirilecek ve maildeki linke tıklandığında haber, kişiselleştirilmiş sayfa ile karşımıza gelecek. Kişiye özel ana sayfada daha önce belirtilmiş anahtar kelimeler ile ilgili haberlerde bulunabilecek. Mobil veya desktop moduna sahip bir tasarım olacak. İstendiği zaman farklı moda geçilebilecek. Bu tasarım düşük bağlantı hızlarına veya düşük veri kotasına sahip kullanıcılar için de çok faydalı olacaktır...

@cleverman Yazdığın yazının içeriğine değil, yazının düzenine değinecem. Eline sağlık. Düzgün , noktalı virgüllü yazmışşın. Uzun bir yazı olmuş. Ama buna rağmen okurken sıkmadı. kimileri öyle bir yazıyor ki sanırsın yapmış çorba. Artık ne çeşit bir çorba siz karar verin. Yamuk, anlaşılmaz yazanların durumu bana ; karşıdakine derdini anlatırken etrafa salyalar fışkırtan kişileri çağrıştırıyor. işten hem bedensel hem fiziksel yorgunlukla dönüyoruz. Bu haldeyken uzaylı dilini anlamak zor geliyor :D

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir