Terk edilmiş bir adada sadece 1 hafta yaşayarak 10.000 dolar kazanmak ister misiniz?

Opera, dünyanın en yalnız adasında bir hafta boyunca yaşamanız ve sadece internette gezinmeniz için size 10.000 dolar vermeye hazır.

Terk edilmiş bir adada sadece 1 hafta yaşayarak 10.000 dolar kazanmak ister misiniz?

Norveçli internet tarayıcısı Opera, StatCounter'ın verilerine göre günümüzde yüzde 3'ün biraz altında olan pazar payını artırmak için yeni bir promosyon kampanyası başlattığını duyurdu. Kampanya kapsamında yapacağınız şey ise çok basit; İzlanda açıklarındaki terk edilmiş bir volkanik adada bir hafta geçirmeniz gerekiyor. Üstelik Opera bunun için size tam 10.000 dolar ödüyor.

Kampanya dahilinde seçilen yer elbette rastgele seçilmiş bir yer değil. Opera'nın amacı özellik setine yeni eklenen Tab Islands'ı tanıtmak. Bu özellik, sekme çubuğunda açılan web sitelerinin gruplandırılarak tek bir sekme haline getirilmesini sağlıyor. Özellikle tarayıcıda onlarca sekme açanlar için oldukça kullanışlı bir özellik...

Kampanya reklam filminde, Vestmannaeyjar adalarında yaşayan, tarama deneyimi üzerine odaklanan ve geliştiricilerle geri bildirimde bulunan bir adamın (kurgusal bir Opera çalışanı) hikayesi anlatılıyor. Ancak daha sonrasında adam bir seyahate çıktığından, yerine 1 haftalığına geçecek birisinin arandığını söylüyor.

Eğer kampanyayla ilgileniyorsanız ve fiziksel olarak dünyadan biraz kopmak için İzlanda'ya seyahat etmekten rahatsız olmayacaksanız, Opera'nın web sitesinde başvurular açılmış durumda. Şanslı kişi, 10.000 dolar, İzlanda'nın başkenti Reykjavik'e çift yönlü uçak bileti ve Bjarnarey adasındaki eve ücretsiz ulaşım hakkı kazanacak. Ayrıca son bir bonus daha var. Ücretsiz yedi günlük konaklama iki kişi için. Yani, eğer isterseniz, o kadar da yalnız olmak zorunda değilsiniz.

Kazanan için özel bir şart yok, ancak başvuru sahiplerinin Opera'nın pazarlama iletişiminde yoğun olarak kullandığı bir terim olan Tabfulness'in kendilerine göre ne anlama geldiğine dair bir soruyu yanıtlamaları gerekiyor. Şirket, yarışmacıyı verdiği yanıtın yaratıcılığına göre seçeceğini söylüyor. Ayrıca, başvuru sahibinin resmi olarak kazanan ilan edilmeden önce Opera ekibiyle bir mülakata katılması gerekiyor.

Kampanyaya katılım 25 Şubat'ta sona erecek ve kazanan 4 gün sonra Opera'nın X (Twitter) hesabı üzerinden açıklanacak.