Yılbaşı Alışverişinde Online Patlama!

Hepsiburada.com: "3 saniyede 1 ürün siparişi aldık. 2007 ciromuz 152 milyon doları bulacak"

Alışveriş Patlaması!

Online alışveriş sektöründe yüzde 45 pazar payıyla lider olan Hepsiburada.com, yılbaşı alışverişinde büyük bir patlama yaşadı. Online alışveriş severlerin verdiği sipariş ve şirket tarafından teslim edilen ürün sayısı, Aralık'ın ilk haftasına göre %60 oranında, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre ise %90'ın üzerinde arttı. Şirketin 2007 cirosunun rekor bir büyüme ile 152 milyon doları bulması bekleniyor.

Hepsiburada.com Genel Müdürü Kaan Dönmez, bu sene Bayram tatilinin Aralık ayının üçüncü haftasına denk gelmesi ve yılbaşı siparişlerinin yılın son haftasına kalması nedeniyle online yılbaşı alışverişinde büyük bir patlama yaşadıklarını belirterek, " Müşterilerimiz hediye siparişlerini ister istemez bu sene son saniyeye bıraktılar. Hepsiburada.com olarak yılın en yoğun dönemini yaşadık. Günün en yoğun döneminde her 3 saniyede 1 ürün sipariş aldık. Yoğun sipariş sebebi ile son dakikaya kadar müşterilerimize ürün gönderdik. 24 saat 2 vardiya halinde olan çalışmamızı sürdürüyoruz" dedi.

Kaan Dönmez, hepsiburada.com'un 2006 yılı satış cirosunun 78.5 milyon dolar olarak gerçekleştiğini, bu yıl sonunda da 152 milyon doları bulacaklarını söyledi. Dönmez, bu yıl beklenen satış cirosunun yüzde 10.5'inin aralık ayı içinde gerçekleşeceğini belirtti.

Yılbaşı alışverişi gibi özel dönemlerde hepsiburada.com'un yurtdışındaki büyük internet mağazaları gibi kapasitesinin üzerinde sipariş aldığını belirten Dönmez, bu dönemde ürünlerin hediye paketi yapılması dolayısıyla iş yükünün çok daha fazla arttığını da dile getirdi.

Son dakika hediyesi !
Kaan Dönmez konuşmasını şu şekilde sürdürdü: "Geçen sene yılbaşına yarım saat kala televizyon siparişi verip, yılbaşından önce elimde olsun diyen bir müşterimiz olmuştu.. Elbette bu saatte siparişi yetiştirmemiz mümkün değil, ancak son dakikada hediye almak isteyen müşterilerimiz için bu yılbaşı yeni bir uygulamayı hayata geçirdik. Yılbaşı alışverişini son dakikaya bırakan müşterilere sevdiklerine hediye çeki almalarını tavsiye ettik. Bu hediye çeki e-posta ile gönderildiğinden alıcının eline ulaşması saniyeler sürüyor.

Okuyucu Yorumları