Apple'dan tuğla iPad 2'ler için çözümler!

Apple, iOS 9.3 güncellemesinin ardından kullanılamaz hale gelen iPad'ler için çözümü sundu!

iOS 9.3 "tuğlasına" çözüm!

Yeni iPhone SE ve iPad Pro ile birlikte ortaya çıkan iOS 9.3 güncellemesi, bazı kullanıcılara göre cihazların kararlılığını olumsuz etkileyebiliyordu. Apple ise şimdi, bu sorunları giderebilecek bazı yollar paylaştı.

Güncellemenin eski cihazları, özellikle iPad 2'yi etkilediği biliniyor. Sorun, genellikle etkinleştirme aşamasında oluşuyor ve iddialara göre yeni cihazları etkilemiyor. Apple'a göre Apple hesabınızla cihazın bağlı olduğu iCloud hesabı farklı olabileceğinden, önce cihazın hangi iCloud hesabına bağlı olduğunu doğrulamanız gerekiyor.

Bunun için aşağıdaki adımları takip etmeniz yeterli.

  1. iCloud.com'a bir bilgisayardan oturum açın.
  2. Ayarlar'ı açın ve Cihazlarım bölümüne kaydırın.
  3. Cihazınızın Cihazlarım bölümünde göründüğünden emin olun. Görmüyorsanız, tüm hesaplarınızı kontrol edin.

Bu adımlar işinize yaramadıysa, aşağıdakileri uygulayın.

  1. iPhone, iPad veya iPod touch'ınızı bilgisayara bağlayın.
  2. iTunes'u açın. Son sürümü kullandığınızdan emin olun.
  3. Cihazınızı seçin. iTunes'ta cihazınızı etkinleştirin ekranını göreceksiniz.
  4. Apple ID'nizi ve parolanızı girin ve Devam et'e tıklayın.

Veya iCloud.com'a oturum açarak etkinleştirme kilidini kaldırmayı da deneyebilirsiniz.

Bazı kullanıcılar, cihazlarını bir PC'ye bağlayıp iTunes üzerinden güncelleyerek veya fabrika ayarlarına döndürerek tekrar çalışır hale getirebildiklerini söylemişti. Apple, iMore'a yaptığı bir açıklamada ise kullanıcıları parolalarını unutmakla suçlamış, ancak iOS 9.3'ün güncellenmiş bir sürümünü birkaç gün içinde yayınlayacağını da söylemişti. Firma, etkilenen cihazlar için iOS 9.3'ün yeni 13E236 yapısını şu an itibariyle yayınlamış bulunuyor.

Okuyucu Yorumları