Laptop'ları içini açmadan güçlendirin

Laptop'unuzun içini açmadan yükseltme yapabilirsiniz. CHIP Online ile uygun harici çözümlere yönelin

En iyi bağlantı: Kablosuz Ağlar

En iyi bağlantı: Kablosuz Ağlar
Netgear RangeMax NEXT WN711: 300 MBit WLAN adaptörü.

Birçok kişi WLAN'ın rahatlığını bilir ama düşük transfer oranlarından haberdar değildir. Laptop'ların çoğu 54 MBit WLAN destekler ki, bu da eski kablolu 100 MBit LAN'ın yarısına bile ulaşmaz. O yüzden burada 802.11nPre kablosuz standardını WLAN-CardBus-Kartı, ExpressCard veya USB aygıtı olarak eklemek mantıklı olacaktır. Bu sayede şu an için 300 MBit aktarım yapabilirsiniz; hatta bir sonraki teknoloji-güncellemesi ile 450 MBit'e çıkabilirsiniz. Örnekler: Conceptronic C300RC veya Netgear RangeMax NEXT WN711.

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 Yorum

Haricî eklentileri kullanacaksak niye dizüstü aldık ki?

niye aldık değil eskidiyse küçük eklentiler yaparak işe yarar hale getirebilirsiniz diyor chip

aynen ya hem o parçalar masaüstü parçalarından 3 4 kat daha pahalı

Laptop soğutucusunun resmi ne alak aşimdi orda.Adaptörlerin görünümü bayağı değişmiş....

Bu gri renkli soğutucunun adı Zalman NC1000 çok harika bir araçtır:D

bu harici aletlerin toplam fiyatıyla tanınmış bir firmaya özel sipariş verip özel yüksek teknolojiyle donatılmış bir laptopa sahip olabilirsiniz ya da kendiniz piyasadan toplayarak daha da yüksek teknolojili ve uygun fiyata bir laptop edinebilirsiniz hem de herşey dahili...

Laptop aksesuarları laptopları taşınamaz hale getiriyor. Ne kadar az o kadar iyi.

PCMCIA Hdd leri unutmuşsunuz :)
ayrıca yine bu şekilde çalışan TV kartları Video kartlarıda var

Bence bu tıp araclar laptop kullanımını farklı hale getırıyo laptop oyun veya arsıv ıcın yapılmıs bır pc degıl...ama ufak ve zarıf olmasından olsa gerek herkez laptop alıp bırde performans beklıyo teknolojı bu kadar ılerlemısken hala ebatları buyuk pclerın daha verımlı olması yatsınamaz bı gercek...artık bı formul bulup performansı kucltsunler ama belkıde ıslerıne gelmıyo aslında ellerınde olsa laptopı bıle kasa monıtor dıye satarlar...

bunun sonu yok :0) bakalım daha neler gelecek . usb ekran kartlarıda gelir

Bilgisayarı güçlendirmek deyince aklıma işlemciyi daha üst bir modelle değiştirmek, ram bellekleri arttırmak, Hdd yi yükseltmek ve ekran kartını kapasitesi yüksek olan bir modelle değiştirmek olarak geliyor. Hdd haricinde yukarıda anlatılanlar pek güçlendirmek ile alakalı değil. Şu anda zaten ram bellekleri ve hdd yi değiştirebiliyoruz tornavida kullanarak. İşlemci ve ekran kartı (on board olmayanlar ) değiştirebilir mi ? değiştrilebilir ise bu nasıl olacak fotoğraflarla gösterilseydi bu daha iyi olurdu. Yakında ülke dizüstü çöplüğüne dönecek.

bir arada tv kartlı lb ler çıkmıştı hatırlarmsınız?

hoş gelişmeler.. devamını bekelriz

USB ekran kartı, Ready Boot özelliğinden daha ileri bir Ram desteği, her dizüstüye entegte olabilen güneş pili şarj aleti....Ve tabiki herşeyin daha küçük olmasını istiyorum

ya benim dvd okumuyo ama cd alon herşeyi okuyor ben ne yapmam lazım lütfen bi çar bulabilecek misisniz

bu dediklerinizin hepsininin en iyi modelini alsam laptop süper olurda o aldığım şeylerin fiyatıda laptop fiyatına gelir.ayrıca laptopun taşınabilirliğini ortadan kaldırır yada zorlaştırır :D

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir