Instagram, TikTok'a rakip olmasını sağlayacak yeni bir özelliği test ediyor

Yeni bir sızıntı, Instagram'ın Reels'te yapacağı değişiklikle TikTok'a rakip olmaya hazırlandığını gösteriyor.

Instagram, TikTok'a rakip olmasını sağlayacak yeni bir özelliği test ediyor

Tanınmış mobil geliştirici ve sızıntı uzmanı Alessandro Paluzzi'ye göre Instagram, Reels gönderilerinin maksimum uzunluğunu önemli ölçüde artırmak üzere gibi görünüyor. Bu videolar için mevcut sabit sınır üç dakika, ancak Paluzzi tarafından sağlanan ekran görüntüleri yakında 10 dakikaya çıkarılacağını gösteriyor. Bu da sosyal medya sitesini YouTube gibi daha sağlam bir video paylaşım platformuna dönüştürebilir.

Bu hamle aynı zamanda Meta'nın Instagram'ının rakip TikTok ile daha fazla rekabet etmesine olanak tanıyacak, zira TikTok halihazırda kullanıcıların on dakikaya kadar video yayınlamasına izin veriyor. TikTok ve Instagram bir tür savaşa girmiş gibi görünüyor; her ikisi de, diğerinin orijinal olarak sunduğu özellikleri kendine uyarlıyor.

TikTok ve Instagram uzun süreli video paylaşımından pay almak için yarışırken, YouTube tam tersi yönde hareket ediyor. Kısa süreli video alanında daha fazla yer edinmek için çaba sarf ediyor ve kısa süre önce bir dizi içerik oluşturucu aracı ve TikTok benzeri bir müzik keşif akışı ekledi. Artık eskisi gibi Instagram'ı fotoğraf, Tiktok'u kısa video, Youtube'u uzun video için en iyi platform olarak adlandırabileceğimiz günler geride kaldı. Görünüşe göre hepsi her şeyi yapan bir platform olmak istiyor.