Yeni Netflix'im merkezi, akış hizmetinde yaptığınız her şeyi bir çırpıda karşınıza getiriyor

Netflix yeni bir özellik grubunu içeren güncellemesini yayınladı: Uygulamaya eklenen yeni Netflix'im merkezi, akış hizmetinde yaptığınız her şeyi bir çırpıda karşınıza getiriyor.

Yeni Netflix'im merkezi, akış hizmetinde yaptığınız her şeyi bir çırpıda karşınıza getiriyor

Akış hizmeti devi Netflix, kullanıcılar izleyecek bir şeyler ararken zamandan tasarruf etmelerini sağlamayı hedefleyen My Netflix (Netflix’im) adlı yeni bir özelliği kullanıma sundu.

Netflix’im, güncellenmiş Netflix uygulamasının sağ alt köşesinde yer alıyor. İndirdiğiniz bölümler, Listem’e kaydedilen dizi ve filmler, ayarladığınız hatırlatıcılar ve şu anda izlemekte olduğunuz veya geçmişte izlediğiniz dizi ve filmler gibi çeşitli şeylere ev sahipliği yapan özel bir alan olarak işlev görüyor.

Netflix’im, beğendiğiniz filmleri ve TV dizilerini de gösteriyor. Listem ve izleme geçmişi gibi pek çok liste zaten hizmette mevcuttu ancak Netflix uygulamasında farklı yerlere dağılmıştı. Şirket, bir blog yazısı aracılığıyla, Netflix’im’in “ne izlemek istediğinizi seçmenize yardımcı olacak kolay kısayollarla size göre uyarlanmış tek noktadan bir mağaza” olduğunu iddia ediyor.

Telefonunuzla hareket halindeyken, izlemek için kaydettiğiniz veya indirdiğiniz bir şeyi hızlıca seçmek için doğrudan Netflix’im’e gidin. Tüm dizi ve film kataloğumuzu keşfetmek için Ana Sayfa sekmenizi ve uygulamanın diğer bölümlerini ziyaret etmeye devam edebilirsiniz.

Netflix’im şu anda iOS’ta mevcut ve Ağustos başında Android’e de gelecek. Yeni özellik güncellemesi, akış devinin insanların hizmetini nasıl kullanabileceklerine ilişkin kısıtlamalar getirmesinden kısa bir süre sonra sunuldu. Çalışıyor gibi görünen şifre paylaşımı sınırlamaları şu anda 100’den fazla ülkeye yayıldı.

Raporlara göre, şifre kısıtlamalarının Netflix üzerinde olumsuz bir etkisi olmadı ve şirket, 2023’ün ikinci çeyreğinde 5,9 milyondan fazla yeni abone kazandı. Bunun dışında Netflix, bu yılın başlarında Kanada’da Temel reklamsız planını sonlandırmasının ardından ABD ve İngiltere’de de bu planı kaldırdı.