Spotify, ödeme yapmaları halinde sanatçıların müziklerini ana sayfa akışında tanıtacak

Spotify, ödeme yapmaları halinde sanatçıların müziklerini ana sayfa akışına taşıyacak yeni seçeneğini tanıttı. Showcase (Vitrin) seçeneği, müzisyenlerin hem yeni hem de eski müziklerini tanıtmalarına olanak tanımayı amaçlıyor.

Spotify, ödeme yapan sanatçıların müziklerini ana sayfaya taşıyacak

Spotify, sanatçılara müziklerini tanıtmak için kullanabilecekleri yeni bir ücretli seçenek sunmaya başladı. Bu nedenle Spotify uygulamanızı açtığınızda daha fazla sponsorlu öneri görebilirsiniz.

"Showcase" sanatçılara, ister yeni yayınlanmış ister kataloglarının derinliklerinden bir parça olsun, müziklerini daha fazla insanın önüne çıkarmanın bir yolunu sunuyor. Sanatçılar farklı içerikleri uygulamanın ana sayfasına taşımak için birden fazla kampanya oluşturabiliyor ve bu yeni imkanı yalnızca single'ları değil, EP'leri ve albümleri de tanıtmak için kullanabiliyorlar.

Bu sponsorlu öneriler, sanatçının ekibinin seçimine bağlı olarak Spotify tarafından sağlanan çeşitli başlıklar altında görünecek. Örneğin, sanatçılar çalışmalarını "yeni müzik" olarak tanıtabilecekleri gibi, daha fazla ilgi çekmek istiyorlarsa "turnede" başlığını da kullanabilecekler. Buna ek olarak, sanatçılar hedeflemek istedikleri kişileri seçebiliyor ve hem aktif dinleyicilere hem de daha önce dinlemiş olanlara ulaşabiliyorlar.

Spotify'a göre Showcase reklamları 30 pazarda görüntülenecek. Yayın devi ayrıca bu reklamları görenlerin, tanıtılan müziği dinleme olasılıklarının altı kat daha fazla olduğunu iddia ediyor. Belirli bir Showcase reklamı aracılığıyla gördüğünüz müziği yayınlarsanız, 28 gün boyunca tekrar görmeyeceksiniz. Sonuçta müzisyenlerden tıklama başına ücret alınıyor ve fiyatlar 40 sentten başlıyor. Ancak başlangıçta Spotify, Vitrin özelliğini yalnızca son 28 gün içinde en az 1.000 akışı olan ve fatura ülkesi ABD olarak ayarlanmış sanatçılara sunacak. Önümüzdeki haftalarda ABD'deki uygun sanatçılar için Kampanyalar sekmesindeki aracı kullanıma sunacak, ancak zaman içinde dünya çapında erişimi genişleteceğini söylüyor.