Teknoloji dünyasının öne çıkan gündemlerinden yapay zekâ, pazarlama teknolojileri ve dijital dönüşüm, bu yıl ilk kez düzenlenecek olan New Generation Summit’te tartışılacak. 12 Haziran’da Grand Pera İstanbul’da gerçekleşecek etkinlik, “AI & US” temasıyla, insan ve teknoloji arasındaki değişen dengeleri masaya yatırmayı hedefliyor.
Türkiye’nin farklı sektörlerinden uzman konuşmacıların buluşacağı zirvede, yapay zekâ destekli müşteri deneyimlerinden sürdürülebilirlik odaklı dönüşümlere, yeni nesil içerik üretiminden insan bilinci ve teknoloji etkileşimine kadar pek çok konu ele alınacak. Dijital çağın gerektirdiği çok boyutlu bakış açısı ile organize edilen etkinlikte; FutureBright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula, Lenovo Türkiye Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Banu Soyak, Consciouslab’ın kurucusu Kayhan Dural, Mimeda Genel Direktörü Kına Demirel ve Havas Türkiye CGO’su Cüneyt Devrim gibi alanında deneyimli isimler konuşmacı olarak yer alacak.
Pazarlamasyon CEO’su Necip Murat, zirveyle ilgili yaptığı açıklamada, yapay zekânın yalnızca teknolojik bir yenilik değil, aynı zamanda toplumsal ve kültürel dönüşümün de anahtarı haline geldiğine dikkat çekti. Necip, “İnsan ve makineler arasındaki sınırların giderek silikleştiği bu çağda, yapay zekâyı insan potansiyelini dönüştüren bir partner olarak görmemiz gerekiyor. New Generation Summit, bu dönüşümün nabzını tutmayı amaçlıyor,” dedi.
Gelişen teknolojilerin toplum üzerindeki etkilerini ve geleceğe dair öngörüleri gündeme taşıyacak olan New Generation Summit, teknoloji meraklılarından sektör profesyonellerine kadar geniş bir katılımcı kitlesine hitap etmeye hazırlanıyor.