Yeni teknik önizleme sürümü yarın geliyor!

Neredeyse tüm Lumia'lara gelecek yeni Windows 10 ön izleme sürümünün tarihi belli oldu!

Yeni teknik önizleme sürümü yarın geliyor!

Windows Insider bölümünün başındaki Gabe Aul, Windows 10'un telefon sürümü için yeni bir yapının Cuma günü geleceğini duyurdu.

Yeni yapının hangi Lumia'larda destekleneceği, geçtiğimiz haftalarda Microsoft tarafından duyurulmuştu. Ancak Cuma, Türkiye saatiyle 20:00 civarında yayınlanacak güncellemenin Lumia Icon ve Lumia 930'u desteklemeyeceği bilgisi veriliyor. Bunun nedeni ise Aul'un yaptığı açıklamaya göre yeni arayüzdeki öğelerin bu cihazlarda çok küçük görünmesi.

Yani bu listedeki telefonlardan birine sahipseniz, Windows 10'un yeni önizleme yapısını yaklaşık 24 saat sonra deneyebilecek veya ona yükseltebileceksiniz.

Zeynel A. Öztürk

Okuyucu Yorumları

Toplam 16 Yorum

930'da ikonların küçük görünmesi saçma bir açıklama olmuş. Açıkça belli oluyor ki, Microsoft Windows10'u performansı daha düşük cihazlara verip en düşük performansı iyileştirme üzerine gidecekler. Olması gereken de odur zaten fakat, yine de 930'a verilmemesi garip olmuş. Bırak küçük görünsün, sen ver güncelleştirmeyi :)

Microsoft'a yavaş diyorlar ya, bitiyorum :D iki senede amber,cyan,black, denim güncellemesi aldım. Şimdi de 10 geliyor. Android bu kadar güncellemeyi 7 senede alıyor :D

dns değiştirme geliyor mu artık? (yıl 2015) hadi sevinin bari wp kullananlar. sizin körü körüne desteklemeniz yüzünden wp bu halde. biraz şikayet etseydiniz microsoft istemese de yapmak zorunda kalırdı. polyannacılık oynamakla hiç de iyi bir şey yapmadınız.

Cuma akşamını iple çekiyorum

Adamlar resmen güncelleme şovu yapıyor. Daha 12 aylık "Android"lere güncelleme desteği kesilirken Bazı Lumia modelleri 3. yılında güncelleme almış ve almaya devam ediyor olacak.

Harika haber cuma saat 21.00 da gelecekmiş :D

Mükemmel ! Bu güncelleme ile sistem de çoğu eksiklik kapanıyor bakalım bundan sonra uygulama azlığından başka sisteme laf söyleyenleri bulabilecek miyiz :)

Önce kullanici yorumlarini okuyalm bakalim memnun kalmislarmi,birde kaliteli wp cihaz çıkması lazım piyasaya yani örnek vermem gerekirse htc m9 wp olursa ohhh tadından yenmez valla süper olur.

iOS'un deneme sürümüne kullanıcılar çok uzak duruyorlar ama Windows Phone kullanıcıları deneme sürümü gelsin de yükleyelim diye çabalıyor

İyiki WindowsPhone'a geçmişim. Kullandıkça daha çok seviyorum. Android günlerimi hatırlamak istemiyorum hele Samsungla. Hala orda olsaydım şu günlerde Lolipop yükleyip pişman olup stok room arıyordum cayır cayır. Yok efendim Rus romunun Türkçe desteği var ama şurasına dikkat et...onu ara bul yükle...yine başka bir sorun...bu sefer ona bir yama varmış onu bul...başka işiniz yok onunla uğraşın durun....şükür kurtuldum.

iOS'un deneme sürümüne kullanıcılar çok uzak duruyorlar ama Windows Phone kullanıcıları deneme sürümü gelsin de yükleyelim diye çabalıyor Android güncellemenin hiç bir türlüsünü alamıyor ??

@09 Nis 2015 23:35 androidçi olarak katılmamak elde değil =)

otomatik güncelleme olarak mı gelecek? indirilmeye mi sunulacak?

Su an uygulama sebebiyle androide döndüm ama wp gerçekten sistem olarak çok iyi. Huawei g7 kullaniyorum 1320den geçtim. Su an bunu yazarken klavye kasiyor :)

Helal olsun wp

ARKADAŞLAR BEN WİNDOWS LUMIA 520 DE 8.1 KULLANIYOM AMA WİNDOWS 10 ALAMADIM BANA YARDIM EDİN

Sen de yorum yaz

 



CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir