Rotten Tomatoes'a Göre Netflix'teki En İyi 15 Korku Filmi

Netflix'teki en iyi korku filmleri listesi ile karşınızdayız. Bu filmler, Rotten Tomatoes'ta en yüksek puan alan korku filmleri... İşte Rotten Tomatoes'a göre Netflix'te izleyebileceğiniz en iyi 15 korku filmi...

Rotten Tomatoes'a Göre Netflix'teki En İyi 15 Korku Filmi

Netflix'te izlenebilecek en iyi korku filmleri hangileri? ScreenRant, Netflix'te yer alan en iyi korku filmleri listesini derliyor. Rotten Tomatoes puanlarına göre oluşturulan listeye göre Netflix'teki en iyi korku filmleri, birçok ülkedeye ait yapımları içeriyoruz. İşte Rotten Tomatoes eleştirmenlerinden yüksek puanlar alan ve Netflix'te izlenebilecek en iyi 15 korku filmi... (Bu makalenin ardından en iyi filmler, en iyi korku filmleri, en iyi komedi filmleri, en iyi bilim kurgu filmleri, en iyi romantik filmler, en iyi dram filmleri, en iyi 50 tarihi film, en iyi 50 müzikal film ve en iyi biyografik filmler listelerimize de bakabilirsiniz)

NETFLİX'TE İZLENEBİLECEK EN İYİ 15 KORKU FİLMİ

Creep (2014) – 89%

creep

Creep Konusu: Video çekim işleri yapan ve meteliğe kurşun atan bir genç, uzak bir dağ kasabasında bir iş alır. Kasabaya vardığında müşterinin birtakım tuhaf fikirleri olduğunu öğrenir.

Till Death (2021) – 90%

till death

Bir kadın, hastalıklı bir intikam planının parçası olarak, ölmüş kocasına kelepçeli olarak bırakılır. Zincirlerini çözemeyen kadın, iki katil işini bitirmek için gelirken hayatta kalmak zorundadır.

The Block Island Sound (2020) (Block Adası'nın Gizemi) – 90%

sound

The Block Island Sound konusu: Uğursuz bir güç, yaşadıkları adadaki yaban hayatı yok etmeye ve hayatlarını tehdit etmeye başladığında bir balıkçı ailesini korku dolu ve karanlık günler beklemektedir.

Oyun (Gerald's Game) (2017) – 91%

oyun

Oyun konusu: Kocasının seks oyunu ters gittiğinde ıssız bir göl evinde yatağa kelepçeli kalan Jessie, çarpık vizyonlar, karanlık sırlar ve korkunç seçimlerle karşı karşıya kalır.

1922 (2017) – 91%

1922

Bir çiftçi, karısını öldürdüğüne dair itirafını kâğıda döker. Ama kadının ölümü, korkunç bir öykünün sadece başlangıcıdır. Stephen King'in uzun öyküsünden uyarlandı.

Karanlık Eve Dönüş (Coming Home In The Dark) (2021) – 92%

dark

Bir öğretmen, kendisi ve ailesi, yolculukları sırasında uğursuz bir çift tarafından esir edildiğinde, geçmişinin gaddarlığı ve sırlarıyla yüzleşmek zorundadır.

Sweetheart (2019) – 93%

sweetheart

Jenn küçük bir tropik adanın kıyısına vurmuştur ve tamamen yalnız olduğunu fark etmesi uzun sürmez. Günlerini sadece hayatta kalarak geçirmekle kalmamalı, aynı zamanda her gece ortaya çıkan kötü niyetli gücü de savuşturmalıdır.

Raw (2016) – 93%

raw

Veteriner olmak için okuyan genç bir kadın, insan eti için can atıyor.

Kamera (Cam) (2018) – 93%

cam

Büyüyen bir hayran kitlesine sahip bir kamera kızı, ona tıpatıp benzeyen biri hesabını ele geçirince gizemli suçluyu bulmak ve kimliğini geri almak için harekete geçer.

Sessiz (Hush) (2016) – 93%

hush

Münzevi bir hayat yaşamak için ormana çekilen sağır yazar, penceresinden gördüğü maskeli katile karşı canını sessizlik içinde savunmalıdır.

Peşimdeki Şeytan (It Follows) (2014) – 95%

11

Cinsel ilişki yoluyla geçen ölümcül bir lanetin pençesindeki Jay, peşini bırakmayan uğursuz varlıktan kaçmaya ve bu dehşete son vermeye çalışır.

Korkunun Gölgesi (Under The Shadow) (2016) – 99%

KORKUNUN GÖLGESİ

İran-Irak Savaşı sırasında, cephede olan kocasının yokluğunda kızını yetiştiren Tahranlı bir kadın, yavaş yavaş kötü ruhların iş başında olduğuna inanır.

Creep 2 (2017) – 100%

CREEP

Bir video sanatçısı sansasyonel işi için mükemmel bir karakter bulur, ama hayallerinin öznesi çok geçmeden karanlık yanını ortaya çıkarır.

His House (2020) – 100%

his house

Savaşın yerle bir ettiği Güney Sudan'dan kaçan genç bir çift, İngiltere'ye sığınıp yeni bir başlangıç yapmak ister. Ancak yeni evlerindeki uğursuz güç onlara eziyet eder.

The Call (2020) – 100%

the call

Bir seri katil 20 yıl sonraki gelecekte yaşayan bir kadınla aynı evdeki telefondan iletişim kurar. Ama kendi kaderini değiştirmek için onun geçmişiyle ve hayatıyla oynar.