iPhone 3G S'de yaşanan soruna telafi hediyesi

iPhone 3G S alanlar telefonlarını kullanmakta zorlandı fakat Apple bu durumu telafi etmek için hazır

Apple'ın 30 dolarlık aktivasyon gecikme özrü
iPhone 3G S satın alan kullanıcılar telefonlarını aktive edemedi.

iPhone 3G S satın alan kullanıcılar büyük bir süprizle karşılaştılar. Satın aldıkları telefonları kullanamadılar. Çünkü telefonun, Apple'dan kaynaklana bir sorun nedeniyle aktivasyon işlemi yapılamadı. Apple bu durumdan etkilenen müşterilerini tespit edip Pazar günü e-posta aracılığıyla onların iki gün daha "yüksek aktivasyon hacmi (high activation volumes)" ve "sistem yayını" problemlerinden dolayı ürünlerini kullanamayacaklarını bildirmeye başladı. Problem tam olarak Cuma günü başladı.

Sistem hatasından kaynaklanan gecikmeden dolayı aynı e-posta içinde Apple gecikmeden dolayı üzgün olduğunu belirterek bu durumu yaşayan müşterilerine 30 dolarlık krediyi iTunes Store'dan hediye etmeyi planlamış.

E-postanın içeriği tam olarak şöyle:

Değerli Apple Müşterileri

Apple Store siparişiniz için teşekkür ederiz.

iPhone aktivasyonunda yaşanan gecikmeden dolayı özür diler, bize gösterdiğiniz anlayıştan dolayı teşekkür ederiz.

AT&T ile iPhone'larınızı aktive etme problemini hala çözmekle uğraşmaktayız. Fakat sistem yayını ve yüksek aktivasyon hacmi problemlerinden dolayı maalesef problemin çözümünü sağlamak için ek olarak 48 saate daha ihtiyaç duyulmaktadır.

Pazartesi günü Apples iTunes Store'dan 30 dolarlık bir kredi alacaksınız. Umarız bu hediyemiz sizi memnun edecektir ve bizim gecikme özrümüzü affedebileceksiniz.

Apple'ı seçtiğiniz için teşekkür ederiz

Saygılarımızla...

Okuyucu Yorumları

Toplam 17 Yorum

hayret nasılda oldu kıydılar paraya millete 30 $ iTunes kredisi hediye ettiler dünyanın sonumu geldi .

nasıl büyük olunur???işte yanıtı bu mail..okul kitaplarında ders olarak okutulmalı..

Heralde bu yüzden 'Kullanıcı memnuniyeti' nde dünya birincisi teknoloji firması Apple.

hatasının arkasında duruyor bunu herkez yapsa kullanıcının yüzü güler satış artar

aferin epıla :D

ztn kuru kuruya bi özürle olmazdı!

oldukça cömert davranmışlar :)

arkadaşlar çeviride bir hata yapmış sanırım. "Yüksek ses aktivasyon" denilmiş ama sanırım "aktivasyon işlemlerinin aşırı yoğunluğu" gibi bir ifade daha doğru olacak.

Mehmet

mtcu@yahoo.com

apple büyük ayıp yapmış

Apple; müşteri memnuniyetini ön planda tutmasıyla kalitesini arttırmakta, rakipleri bu memnuniyeti dikkate almadığı sürece Apple yol kat etmeye devam edecektir.

sadaka mı veriyolar

3g cok cok daha ııdı.bune abı bole cok kotu cok
hıc kullanmayın daha ııı.

müşteri memnu etmek böyle bir şey olamlı. yarım elma gönül alma

Sen de yorum yaz

CHIP'i Takip edin
E-Posta listemize katılın
CHIP Dergi Mobil Cihazınızda

İlginizi çekebilir